Przetargi.pl
Utrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy Słupno w 2017r.

Gmina Słupno ogłasza przetarg

  • Adres: 09472 Słupno, ul. Miszewska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2679560, 2679584 , fax. 242 612 977
  • Data zamieszczenia: 2016-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Słupno
    ul. Miszewska
    09472 Słupno, woj. mazowieckie
    tel. 024 2679560, 2679584, fax. 242 612 977
    REGON: 61101599700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy Słupno w 2017r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia w ramach zadania pn:„Utrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy Słupno w 2017r.”. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób, które w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia wykonywać będą następujące czynności: - sprzątanie i odśnieżanie dróg ulic oraz koszenie i pielęgnacja terenów zielonych – w ilości min. 6 osób, - kierowanie sprzętem – w ilości min. 3 osób. Wykonawca zobowiązany jest, aby osoby wykonujące usługę, o której mowa wyżej były zatrudnione do jej realizacji na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 roku poz. 1502 ze zm.), co najmniej na okres wykonywania usługi objętej przedmiotem zamówienia. Na każde żądanie zamawiającego, w terminie przez niego wskazanym w siedzibie zamawiającego, wykonawca zobowiązany jest przedstawić do wglądu dokumenty potwierdzające zatrudnienie przez wykonawcę lub podwykonawców wymaganych osób na umowę o pracę (kopii umów o pracę oraz aktualnych na dzień wezwania dokumentów potwierdzających zatrudnienie na ten dzień). Wykonawca i jego podwykonawcy zobowiązani są do uzyskania zgody od pracowników na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. 2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) - 90.00.00.00-7. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dział II.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach