Przetargi.pl
Utrzymanie czystości i porządku na terenie gminy Słopnice poprzez odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych położonych na terenie Gminy Słopnice.

GMINA SŁOPNICE ogłasza przetarg

  • Adres: 34-615 Słopnice, 911
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 183326200 , fax. 183326018
  • Data zamieszczenia: 2022-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA SŁOPNICE
    911
    34-615 Słopnice, woj. małopolskie
    tel. 183326200, fax. 183326018
    REGON: 491892699
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slopnice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości i porządku na terenie gminy Słopnice poprzez odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych położonych na terenie Gminy Słopnice.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości i porządku na terenie gminy Słopnice poprzez odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych położonych na terenie Gminy Słopnice.Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: 1) Odbiór i zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych i pozostałości po selektywnej zbiórce odpadów (zmieszanych odpadów komunalnych) pochodzących od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych (podmioty gospodarcze, instytucje publiczne) z terenu gminy Słopnice. Porządkowanie terenu w miejscu gromadzenia odpadów w przypadku jego zanieczyszczenia. Liczba nieruchomości na terenie gminy Słopnice - 1515. 2) Opróżnianie koszy ulicznych, sprzątanie przystanków komunikacyjnych i sprzątanie wiat na trasie rekreacyjno-sportowej. 3) Odbiór i zagospodarowanie odpadów z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych. Szczegółowy zakres zamówienia oraz częstotliwość odbioru odpadów – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wadium wynosi 10 000 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych).2) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 14 listopada 2022 roku do godz. 12:00.3) Wadium może być wnoszone w jednej z kilku następujących form:a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr 37 8589 0006 0190 0009 6032 0003 – przyjmuje się, że terminem wpłaty jest termin uznania na rachunku Zamawiającego,b) gwarancjach bankowych,c) gwarancjach ubezpieczeniowych,d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j.Dz.U.2020.299).Wadium, o których mowa w lit. „b-d” przekazuje się Zamawiającemu w postaci elektronicznej przed upływem terminu złożenia ofert.4) Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:a) upływu terminu związania ofertą;b) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;c) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.5) Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;b) którego oferta została odrzucona;c) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;d) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.6) Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w ust. 2, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp.7) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:a) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;b) wykonawca, którego oferta została wybrana:- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wszyscy wykonawcy, którzy:1) Spełniają warunki udziału w niniejszym postępowaniu, zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności do występowania w obrocie gospodarczym zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.Na potwierdzanie spełniania ww. warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie zgodnie z z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.Na potwierdzanie spełniania ww. warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp oraz na wezwanie Zamawiającego:- aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,- wpis w charakterze podmiotu transportującego odpady do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO),- pisemne zapewnienie instalacji komunalnej o przyjęciu pozostałości z segregacji odpadów (zmieszanych odpadów komunalnych) z terenu Gminy Słopnice przez cały okres realizacji zamówienia,- pisemne zapewnienie instalacji lub przedsiębiorcy o przyjęciu segregowanych odpadów komunalnych z terenu Gminy Słopnice przez cały okres realizacji zamówienia,- wykaz instalacji / przedsiębiorców gdzie będą przekazywane odpady z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Słopnicach,- oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu czytnikami kodów kreskowych oraz sprzętem do gromadzenia i przesyłania odczytanych informacji,- w przypadku dokonywania przez Wykonawcę przeładunku odpadów na terenie gminy Słopnice – zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów (zgodnie z przepisami ustawy o odpadach) dla miejsca prowadzenia przeładunku. W przypadku niedokonywania przeładunku na terenie gminy Słopnice – oświadczenie Wykonawcy, że podczas wykonywania zamówienia nie będzie dokonywał przeładunku odpadów komunalnych na terenie Gminy Słopnice,- oświadczenie, że przedsiębiorca spełnia wymagania Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 roku w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.Na potwierdzanie spełniania ww. warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp oraz na wezwanie Zamawiającego opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200.000,00 zł.d) zdolności technicznej lub zawodowej.Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.Na potwierdzanie spełniania ww. warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp oraz przedłoży na wezwanie Zamawiającego wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - Wykonawca winien posiadać specjalistyczne środki transportu pozwalające na załadunek, transport i rozładunek odpadów komunalnych w sposób nie powodujący zanieczyszczenia środowiska.- Wiedza i doświadczenie.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziałuw postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca w przedłożonym na wezwanie Zamawiającego wykazie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług wykaże, że w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie) wykonał minimum jedną usługę z zakresu utrzymania czystości (odbiór, transport, odzysk lub unieszkodliwianie odpadów komunalnych) o wartości co najmniej 150.000,00 złotych brutto.- Osoby zdolne do wykonania zamówienia.Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży na wezwanie Zamawiającego oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.W sytuacji, gdy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp., będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego, Wykonawca składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające rzeczywisty dostęp Wykonawcy do tych zasobów oraz określające w szczególności: zakres, sposób i okres wykorzystania dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu oraz zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego w przypadku udostępnienia zasobów dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach