Gmina Piecki ogłasza przetarg
- Adres: 11-710 Piecki, ul. Zwycięstwa
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 897 422 029 , fax. 897 422 065
- Data zamieszczenia: 2021-02-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Piecki
ul. Zwycięstwa 34
11-710 Piecki, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 897 422 029, fax. 897 422 065
REGON: 51074275800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piecki.com.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie czystości i porządku na terenie gminy Piecki oraz zarządzanie cmentarzami komunalnymi - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości i porządku na terenie gminy Piecki oraz zarządzanie cmentarzami komunalnymi, składające się z następujących zadań: Zadanie A Utrzymanie czystości i porządku na terenach zieleni w gminie Piecki, Zadanie A1. Całoroczne utrzymanie placu ks. Jana Twardowskiego w Pieckach, Zadanie B Utrzymanie czystości i porządku na przystankach autobusowych na terenie gminy Piecki, Zadanie C Zarządzanie czynnymi cmentarzami komunalnymi oraz utrzymanie czystości i porządku na terenie cmentarzy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia. 3.2 Opis zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia do negocjacji. 3.3 Zakres zamówienia 3.3.1 Realizacja przedmiotu zamówienia będzie odbywała się w trudnych warunkach atmosferycznych, w dni robocze oraz święta, a także o różnych porach dnia i nocy (w zależności od potrzeb). 3.3.2 Usługi będą wykonywane sprzętem własnym Wykonawcy. 3.3.3 Wykonawca w trakcie wykonywania umowy, ponosi odpowiedzialność za właściwe zabezpieczenie usług, bezpieczeństwo ruchu na drodze, oznakowanie miejsca usług oraz ewentualne szkody wyrządzone osobom trzecim w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia. 3.3.4 Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. 3.3.5 Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 a ustawy Pzp wymaga aby przy realizacji przedmiotu zamówienia wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca (Podwykonawca) zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności w zakresie obsługi urządzeń, maszyn i sprzętu do utrzymania czystości porządku oraz wykonujące inne prace fizyczne – jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy (kp), w szczególności art. 22 § 1 kp. 3.3.6 Wykonawca aby udokumentować zatrudnienie osób o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych zobowiązany jest do składania Zamawiającemu wraz z fakturą oświadczenia swojego i Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących przy realizacji przedmiotowego zamówienia czynności wskazane przez Zamawiającego. 3.3.7 W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający będzie uprawniony do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane powyżej. 3.3.8 Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów i dokonywania ich oceny - Wykonawca na żądanie Zamawiającego w ciągu 7 dni przedkłada Zamawiającemu do wglądu zanonimizowane dokumenty potwierdzające zatrudnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących przy realizacji przedmiotowego zamówienia czynności wskazane przez Zamawiającego, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3.3.9 Sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań: a) kara umowna: 300,00zł za dopuszczenie do wykonywania prac określonych w pkt. 3.3.5 osób niezatrudnionych na podstawie umowy o pracę, za każdy stwierdzony przypadek naruszenia obowiązku, b) kara umowna: 100,00 zł za każdy dzień opóźnienia w złożeniu oświadczenia, o którym mowa w pkt.3.3.6 c) kara umowna: 100,00 zł za każdy dzień opóźnienia w przedstawieniu Zamawiającemu na żądanie zanonimizowanych dokumentów potwierdzających zatrudnienie przez Wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących przy realizacji przedmiotowego zamówienia czynności wskazane przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98000000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną