Przetargi.pl
Utrzymanie czystości i porządku na terenie gminy

Gmina Kleczew ogłasza przetarg

  • Adres: 62-540 Kleczew, Plac Kościuszki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 632 700 900 , fax. 632 700 940
  • Data zamieszczenia: 2019-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kleczew
    Plac Kościuszki 5
    62-540 Kleczew, woj. wielkopolskie
    tel. 632 700 900, fax. 632 700 940
    REGON: 52946200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kleczew.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości i porządku na terenie gminy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Utrzymanie czystości i porządku na targowisku w Kleczewie: -zbierania porzuconych odpadów na targowiskach oraz na terenach przyległych ( dotyczy odpadów pochodzących z targowisk ) ( po zakończonym handlu ) -zamiatanie, -opróżnianie koszy ( 2 razy w tygodniu) -oczyszczanie alejek łącznie z krawężnikami wykonywane min. 2 razy w miesiącu wraz z usunięciem przerostów traw i chwastów, -koszenie trawy wraz z uprzątnięciem ( 2 razy w miesiącu) do końca października -zachowanie bezpieczeństwa w okresie zimowym ( odśnieżanie, usuwanie śliskości) -wywóz nieczystości z kontenera ustawionego na targowisku -utrzymanie czystości ujścia jeziora Stępa i strefy brzegowej wzdłuż targowicy w Kleczewie 2. Opróżnianie koszy ulicznych zlokalizowanych na terenie miasta i utrzymanie w należytym porządku terenu wokół nich, ( 91 szt.- Kleczew, 40 szt. -Budzisław Kościelny, 12 szt. teren gminy – siłownie zewnętrzne/ place zabaw) 3.Eksploatacja i obsługa szaletów publicznych przy ul. Wjazdowej i przy ul. gen. Franciszka Kamińskiego w Kleczewie oraz w Budzisławiu Kościelnym na targowicy w częstotliwości: - sprzątanie (1 x w tygodniu) - opróżnianie ( 1 x w miesiącu) 4. Zamiatanie ulic gminnych na terenie Kleczewa, Budzisławia Kościelnego, Złotkowa, Jabłonki. 5. Zieleniak na osiedlu - utrzymanie czystości i porządku, zachowanie bezpieczeństwa w okresie zimowym ( odśnieżanie, usuwanie śliskości).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90610000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 4 000,00 zł ( cztery tysiące złotych ) w formie i na zasadach i określonych w SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie na zbieranie odpadów z terenu gminy i miasta Kleczew Informacje dodatkowe
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 4) zezwolenie na zbieranie odpadów z terenu gminy i miasta Kleczew 5/ oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu 6/ Wykaz urządzeń, narzędzi i pojazdów, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca wraz z informacjami o podstawie do dysponowania tymi zasobami zgodnie z treścią zał. nr 5 do SIWZ. 7/ wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 6a 8/ dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 150 000,00 zł. 9.Oświadczenie o podwykonawcach wg załącznika SIWZ 10. Pełnomocnictwo - Jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności. 11. Oryginał wniesienia wadium jeżeli zabezpieczenie wadialne zostało wniesione w formie niepieniężnej. 12. Wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach