Przetargi.pl
Utrzymanie czystości i porządku na terenach wokół budynków, terenach niezabudowanych stanowiących własność Gminy Miejskiej Starogard Gdański oraz na obszarze Targowiska Miejskiego w terminie od 01.01.2010 r. do 31.12.2011 r.

Zarząd Budynkami Mieszkalnymi w Starogardzie Gdańskim ogłasza przetarg

  • Adres: 83-200 Starogard Gdański, ul. Traugutta 56
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5622433, 5625321 , fax. 058 5625321
  • Data zamieszczenia: 2009-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynkami Mieszkalnymi w Starogardzie Gdańskim
    ul. Traugutta 56 56
    83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie
    tel. 058 5622433, 5625321, fax. 058 5625321
    REGON: 19004924300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbm_starogard.republika.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości i porządku na terenach wokół budynków, terenach niezabudowanych stanowiących własność Gminy Miejskiej Starogard Gdański oraz na obszarze Targowiska Miejskiego w terminie od 01.01.2010 r. do 31.12.2011 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości i porządku na terenach (ilość m2 terenów utwardzonych, nieutwardzonych, zieleńców, wykazana w załączniku Nr 1.1) wokół budynków (wyszczególnionych w załączniku Nr 1.1), terenach niezabudowanych stanowiących własność Gminy Miejskiej Starogard Gdański (ilość m2 terenów utwardzonych, nieutwardzonych, zieleńców, lokalizacja wykazana w załączniku Nr 1.2) oraz na obszarze Targowiska Miejskiego (lokalizacja, ilość m2 terenów utwardzonych i zieleńców wykazana w załączniku Nr 1.3) - całość w administracji Zarządu Budynkami Mieszkalnymi w Starogardzie Gd., zgodnie z: - Ustawą z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008) - Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miejskiej Starogard Gdański przyjętym Uchwałą Rady Miejskiej Starogardu Gdańskiego Nr IX/72/2007 z dnia 25 kwietnia 2007 roku, zmienioną Uchwałą Rady Miejskiej Starogardu Gdańskiego Nr XV/134/2007 z dnia 24 października 2007 r. określonych obszarowo na załącznikach od Nr 2.2 do Nr 2.92 (na mapach zaznaczone kolorem). Obszar przeznaczony do utrzymania czystości i porządku określony w zał. Nr 1.1, 1.2, 1.3 do SIWZ na dzień przetargu wynosi 92 943,53 m2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości m2 powierzchni, na której należy utrzymać czystość i porządek. O wprowadzonych zmianach Wykonawca będzie informowany na piśmie, co najmniej 7 dni przed datą obowiązywania zmian. Dokonane w ten sposób zmiany nie stanowią zmiany warunków umowy i Wykonawcy z tego tytułu nie przysługuje żadne roszczenie. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamówienia uzupełniające : Zamawiający w przypadku wystąpienia okoliczności określonych art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych zastrzega sobie możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień oraz dotyczących przedmiotu zamówienia, jeżeli zaistnieje taka konieczność. Zakres usług obejmuje: Dla obszarów wyszczególnionych w Załącznikach Nr 1.1 i 1.2 : 1. Zbieranie i usuwanie z terenów nieruchomości oraz studzienek okienek piwnicznych śmieci i zanieczyszczeń z częstotliwością nie mniejszą niż 2 razy w tygodniu. 2. Zamiatanie ciągów pieszych, dróg osiedlowych, parkingów, terenów nieutwardzonych - nie rzadziej niż raz w tygodniu ( w okresie wiosenno - letnim i jesiennym). 3. Usuwanie ogłoszeń, plakatów, reklam, z miejsc do tego nie przeznaczonych. 4. Utrzymanie w czystości miejsc ustawienia pojemników gromadzenia odpadów, sprzątanie altan śmietnikowych - nie rzadziej niż raz w tygodniu. 5. Wygrabianie i wywiezienie suchych liści z terenów zielonych w okresie jesiennym począwszy od 1 września, nie rzadziej niż raz w tygodniu. 6. Wygrabianie i wywiezienie suchych roślin i zanieczyszczeń z okresu zimowego z trawników i ciągów pieszych, terenów nieutwardzonych i dróg w terminie do 15 kwietnia. 7. Koszenie trawy i chwastów, niezwłoczne zgrabianie i wywiezienie skoszonych roślin - co najmniej 5 razy w roku w okresie od maja do września, pierwsze koszenie nie później niż do 15 maja, następne trzy koszenia obowiązkowo do 15 dnia kolejnych miesięcy. Poza wskazanymi terminami koszenie wg uznania Wykonawcy lub na wezwanie Zamawiającego. Ostatnie koszenie od 1 do 30 września. 8. Odcinanie darni przy krawężnikach i obrzeżach, zebranie i wywiezienie - w okresie od maja do września. 9. Oczyszczanie szczelin chodników i dróg z chwastów, trawy i innych samosiewów - co najmniej 2 razy w roku w terminie do 15 czerwca i 15 sierpnia. 10. Przycinanie żywopłotów co najmniej 2 razy w roku w sezonie wegetacyjnym w m-cu maju i m-cu wrześniu, wygrabianie i wywiezienie przyciętych pędów nie później niż w ciągu 3 dni od wykonania przycięcia. 11. Zakup i wymiana piasku w piaskownicach zlokalizowanych na nieruchomościach - raz w roku w terminie do 15 maja. 12. Odśnieżanie parkingów, ciągów pieszych i jezdnych oraz likwidowanie śliskości do godz. 7.00 w dni robocze oraz do godz. 8.00 w dni wolne od pracy i święta i utrzymywanie ich w tym stanie przez cały dzień. Zakazuje się usuwania śniegu, błota lub innych zanieczyszczeń z chodnika na jezdnię. 13. Wykonawca zakupuje i zabezpiecza środki do likwidowania śliskości. Zastosowane środki winny odpowiadać wymogom określonym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27.10.2005 r. (Dz.U.Nr 230 poz. 1960). 14. Wykonawca przechowuje skrzynie na środki do likwidowania śliskości stanowiące własność Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia napełnionych skrzyń w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w terminie do 5 listopada i zwiezienia ich po zakończeniu sezonu zimowego. 15. Uprzątanie błota, śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń z części nieruchomości służących do użytku publicznego - częstotliwość wykonania w zależności od warunków atmosferycznych. 16. Wywiezienie nadmiaru śniegu i lodu z dróg, chodników i terenów niezabudowanych. 17. Środki użyte dla zapobiegania śliskości należy usunąć niezwłocznie po ustaniu przyczyny, po zakończeniu ich stosowania. 18. Wywieszanie flag narodowych, zakupionych przez Wykonawcę ( maksymalnie 70 szt.) na wezwanie Zamawiającego na budynkach wykazanych w załączniku Nr 1.1. Dla obszaru wyszczególnionego w Załączniku Nr 1.3 : 1. Codzienne zbieranie, zamiatanie, usuwanie z terenu targowiska głównego, śmieci i zanieczyszczeń w godzinach pracy Targowiska Miejskiego t. j. od godziny 1400 i po zakończeniu pracy w dniach od poniedziałku do soboty, każdego tygodnia oraz niedziele i święta na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego według potrzeb z 5 - dniowym wyprzedzeniem. 2. W tygodniu we wtorki i piątki zbieranie, zamiatanie i usuwanie z terenu targowiska pomocniczego śmieci i zanieczyszczeń od godziny 1400. 3. Codzienne zbieranie i usuwanie śmieci i zanieczyszczeń z terenów parkingów, zamiatanie nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu lub według potrzeb na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego. 4. Transportowanie śmieci do kontenerów zlokalizowanych na targowisku pomocniczym. 5. Sortowanie makulatury i ładowanie do oddzielnego kontenera. 6. Codzienne opróżnianie koszy na śmieci i wymiana worków foliowych, zakupionych przez Wykonawcę w 22 stojakach na śmieci ustawionych na terenach targowiska głównego, pomocniczego i parkingach. 7. Usuwanie ogłoszeń, reklam, plakatów z miejsc ( słupów energetycznych) do tego nie przeznaczonych 8. Czyszczenie odwodnienia liniowego ACO-DRAIN z częstotliwością nie mniejszą niż 2 razy w roku w terminach do 15 maja i 15 października oraz pojemników zatrzymujących śmieci 1 raz w miesiącu lub na wezwanie Zamawiającego. 9. Usuwanie zanieczyszczeń pojawiających się po wykonaniu sprzątania ( m.in. psie odchody itp.) na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego. 10. Wygrabianie i wywiezienie suchych liści z terenów zielonych w okresie jesiennym począwszy od 1 września nie rzadziej niż raz w tygodniu. 11. Wygrabienie i wywiezienie suchych roślin i zanieczyszczeń z okresu zimowego z trawników targowisk : głównego i pomocniczego oraz dróg i parkingów w terminie do 15 kwietnia. 12. Koszenie trawy i chwastów, niezwłoczne zagrabianie i wywiezienie skoszonych roślin co najmniej 5 razy w roku w okresie od maja do września, pierwsze koszenie nie później niż do 15 maja, następne trzy koszenia obowiązkowo do 15 dnia kolejnych miesięcy. Poza wskazanymi terminami koszenie według uznania Wykonawcy lub na wezwanie Zamawiającego. Ostatnie koszenie od 01 do 30 września. 13. Odcinanie darni przy krawężnikach i obrzeżach, zebranie i wywiezienie - w okresie od maja do września. 14. Podlewanie roślin w donicach zlokalizowanych na terenie targowiska w okresie od maja do września 2 razy w tygodniu. 15. Oczyszczanie szczelin chodników, dróg, płyty głównej, targowiska pomocniczego, parkingów, wokół pawilonów handlowych, stołów handlowych itp. Obiektów z chwastów, trawy i innych samosiewów - co najmniej 2 razy w roku w terminie do 15 czerwca i 15 sierpnia. Poza wskazanymi terminami oczyszczanie według uznania Wykonawcy lub na wezwanie Zamawiającego. 16. Przycinanie skupiska krzewów co najmniej 1 raz w roku w sezonie wegetacyjnym w miesiącu maju, wygrabianie i wywiezienie przyciętych pędów nie później niż 2 dni od wykonania przycięcia. 17. Odśnieżanie ręczne i mechaniczne dróg dojazdowych do targowisk i parkingów, targowiska głównego , targowiska pomocniczego( za marketem Carrefour ), parkingów samochodowych: przy ul. Al. Niepodległości(w sąsiedztwie tzw. starego cmentarza), pomiędzy ogrodzeniem cmentarza i Kupcem, pomiędzy Kupcem a skarpą od strony ul. Chojnickiej oraz likwidowanie śliskości we wtorki, piątki i soboty każdego tygodnia do godziny 530, w poniedziałki, środy i czwartki, każdego tygodnia do godziny 600, w niedziele handlowe na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego do godziny 530 i utrzymywanie ich w tym stanie przez cały dzień. 18. Wykonawca zakupuje i zabezpiecza środki do likwidacji śliskości. Zastosowane środki winny odpowiadać wymogom określonym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27.10.2005 r.( Dz.U. Nr 230 poz. 1960). 19. Wykonawca przechowuje skrzynie na środki do likwidacji śliskości stanowiące własność Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wystawiania napełnionych skrzyń w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w terminie do 5 listopada i zwiezienia ich po zakończeniu sezonu zimowego. 20. Uprzątanie błota, śniegu, lodu, i innych zanieczyszczeń z terenu targowisk i parkingów jako nieruchomości służącej do użytku publicznego - częstotliwość wykonania w zależności od warunków atmosferycznych. 21. Wywiezienie nadmiaru śniegu i lodu z ternu targowisk i parkingów. 22. Środki użyte dla zapobiegania śliskości należy usunąć niezwłocznie po ustaniu przyczyny po zakończeniu ich stosowania. 23. Wywieszanie flag narodowych, stanowiących własność Zamawiającego na Jego wezwanie, w miejscu do tego przeznaczonym. 24. Utrzymanie w czystości obudowy stołów handlowych, rozdzielni energetycznych oraz skrzynek do poboru wody i odprowadzania ścieków usytuowanych na płycie głównej targowiska i parkingu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 902000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz Dz.U. z 2008 r. Nr 171, poz. 1058 ze zm.), spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik Nr 3 oraz spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i złożą ofertę na formularzu ofertowym - Załącznik Nr 7. W celu potwierdzenia warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawca powinien spełnić następujące wymagania: - posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, t.j.: Wykazać wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, trwających w sposób ciągły min. 12 miesięcy i zrealizowanych na obszarze nie mniejszym niż 5000 m2 dla każdego zadania oddzielnie. Na załączniku Nr 4 należy wykazać wykonanie ( usługa wykonana, zakończona) co najmniej 1 usługi odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, prowadzonej w sposób ciągły przez okres min. 12 miesięcy, zrealizowanej na obszarze nie mniejszym niż 5000 m2 dla każdego zadania oddzielnie, z podaniem ich wartości oraz daty, miejsca wykonania i opisu. Załącznikiem do wykazu będzie dokument lub dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług. Zamawiający będzie rozpatrywał tylko te usługi, dla których zostaną załączone takie dokumenty. Wymagana forma dokumentów: a) wykaz usług - oryginał na załączonym druku, b) dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie - oryginał lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę. UWAGA: Okres 3 lat należy liczyć wstecz od daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia. - dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, t.j.: Na załączniku nr 5 przedstawić wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie, lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia ( w tym ewentualnych podwykonawców) wraz z danymi na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności ( w przypadku korzystania z podwykonawców wymaga się aby wskazany w wykazie podwykonawca potwierdził swój udział pieczątką firmy i podpisem osoby upoważnionej do jej reprezentowania i zaciągania zobowiązań w wysokości części zamówienia przewidzianej do wykonania przez niego). Na załączniku Nr 5 należy wykazać co najmniej 1 osobę przewidzianą przy realizacji zamówienia, która będzie odpowiedzialna za realizację usługi ze strony Wykonawcy. Wymagana forma dokumentów: a) wykaz osób i podmiotów - oryginał na załączonym druku, b) w przypadku wykazania osób, którymi Wykonawca będzie dysponował - należy załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób na okres wykonywania przedmiotu zamówienia - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę. - posiadać niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia t.j.: Dysponować własnym lub udostępnionym sprzętem niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia. Na załączniku nr 6 należy wykazać posiadany, własny, udostępniony lub dzierżawiony sprzęt, który będzie niezbędny do wykonania zamówienia, w tym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował min. 1 urządzeniem do odśnieżania mechanicznego. Wymagana forma dokumentów: a) wykaz narzędzi, sprzętu i transportu - oryginał na załączonym druku b) w przypadku dzierżawy lub udostępnienia potencjału technicznego przez inne podmioty - Wykonawca załączy pisemne zobowiązanie tych podmiotów potwierdzające udostępnienie potencjału technicznego na okres wykonania przedmiotu zamówienia - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę. - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, co wykaże składając następujące dokumenty: - polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Polisa lub inny dokument powinna potwierdzać, że okres ubezpieczenia obejmuje okres wykonywania zamówienia lub co najmniej datę składania ofert. W przypadku gdy ubezpieczenie obejmuje okres krótszy niż termin realizacji zamówienia dopuszcza się możliwość złożenia wraz z powyższą polisą oświadczenia, że Wykonawca zobowiązuje się przedłużyć ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na pozostały okres (oświadczenie zawarte w druku oferty stanowiącym zał. nr 7). Zamawiający wymaga, aby polisa opiewała na wartość nie mniejszą niż 100 000,00 zł. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę. - zaświadczenia (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert): właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Wymagana forma dokumentów - oryginały lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę. UWAGA: W celu skutecznego potwierdzenia za zgodność z oryginałem złożonych kopii dokumentów wymagana jest formuła za zgodność z oryginałem lub inna równoważna, a także podpis osoby lub osób Wykonawcy uprawnionych do zaciągania zobowiązań w jego imieniu. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona kopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów spełnia - lub nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty wypełnionej na formularzu ofertowym ( Załącznik Nr 7 ), Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu załączy: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ( wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę. W przypadku spółek cywilnych należy załączyć wpis do ewidencji działalności każdego z udziałowców oraz umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie. 2. Oświadczenie Wykonawcy na załączniku Nr 3 potwierdzające spełnienie warunków z art. 22 ust. 1 i pośrednio z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wymagana forma dokumentu - oryginał na załączonym druku 3. Wykaz na załączniku Nr 4 wykonania( usługa wykonana, zakończona) w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania co najmniej 1 usługi odpowiadającej przedmiotowi zamówienia prowadzonej w sposób ciągły przez okres min. 12 miesięcy na obszarze nie mniejszym niż 5000 m2 dla każdego zadania oddzielnie, z podaniem ich wartości oraz daty, miejsca wykonania i opisu. Załącznikiem do wykazu będzie/dą dokument/y potwierdzający/e należyte wykonanie usług. Wymagana forma dokumentów: a) wykaz usług - oryginał na załączonym druku, b) dokument/y potwierdzający/e, że usługi zostały wykonane należycie - oryginały lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę. 4. Wykaz na załączniku Nr 5 osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie, lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (w tym ewentualnych podwykonawców) wraz z danymi na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności (w przypadku korzystania z podwykonawców wymaga się aby wskazany w wykazie podwykonawca potwierdził swój udział pieczątką firmy i podpisem osoby upoważnionej do jej reprezentowania i zaciągania zobowiązań w wysokości części zamówienia przewidzianej do wykonania przez niego). Na załączniku Nr 5 należy wykazać co najmniej 1 osobę przewidzianą przy realizacji zamówienia, która będzie odpowiedzialna za realizację usługi ze strony Wykonawcy. Wymagana forma dokumentów: a) Wykaz osób i podmiotów - oryginał na załączonym druku b) W przypadku wykazania osób, którymi Wykonawca będzie dysponował - należy załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób na okres wykonania przedmiotu zamówienia - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę. 5. Wykaz na załączniku nr 6 posiadanego, własnego, udostępnionego lub dzierżawionego sprzętu ( narzędzia, urządzenia, transport) niezbędnego do wykonywania przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował min. 1 urządzeniem do odśnieżania mechanicznego. Wymagana forma dokumentów: a) Wykaz narzędzi, urządzeń, transportu - oryginał na załączonym druku b) W przypadku dzierżawy lub udostępnienia potencjału technicznego przez inne podmioty - Wykonawca załączy pisemne zobowiązanie tych podmiotów potwierdzające udostępnienie potencjału technicznego na okres wykonywania przedmiotu zamówienia - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę. 6. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 7. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 8. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Polisa lub inny dokument powinna potwierdzać, że okres ubezpieczenia obejmuje okres wykonywania zamówienia lub co najmniej datę składania ofert. W przypadku gdy ubezpieczenie obejmuje okres krótszy niż termin realizacji zamówienia dopuszcza się możliwość złożenia wraz z powyższą polisą oświadczenia, że Wykonawca zobowiązuje się przedłużyć ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na pozostały okres (oświadczenie zawarte w druku oferty stanowiącym zał. nr 7). Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę. 9. Zaświadczenia (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert): właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Wymagana forma dokumentów - oryginały lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę. 10. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. W zakresie dokumentów, o których mowa w pkt. 1, 9, składa dokumenty wystawiony/e w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenie lub rozłożenie na raty zalegających płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie Dokumenty, o których mowa w ppkt. a i c, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dokumenty, o których mowa w ppkt. b powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. UWAGA: Zamawiający oceni spełnienie warunków spełnia lub nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach i dokumentach. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą wymaganych w niniejszym punkcie, oświadczeń lub dokumentów, lub którzy złożą wymagane oświadczenia lub dokumenty zawierające błędy, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbm_starogard.republika.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach