Miejski Zarząd Dróg ogłasza przetarg
- Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Wyspiańskiego 22
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 18-4427967 , fax. 18 4427800
- Data zamieszczenia: 2013-11-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg
ul. Wyspiańskiego 22 22
33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
tel. 18-4427967, fax. 18 4427800 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.nowysacz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA PRZYSTANKACH KOMUNIKACYJNYCH NA TERENIE MIASTA NOWEGO SĄCZA w okresie od 01 stycznia do 31 grudnia 2014 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Utrzymanie czystości i porządku na przystankach komunikacyjnych na terenie miasta Nowego Sącza w okresie 01 stycznia do 31 grudnia 2014 r. Zakres prac: Zakres A. Utrzymanie porządku i czystości na przystankach komunikacyjnych na terenie miasta Nowego Sącza tj. przystanków położonych przy drogach publicznych, których właścicielem lub zarządzającym jest miasto Nowy Sącz, położonych przy drogach publicznych - w okresie letnim tj. od dnia 01 kwietnia 2014 r. do dnia 31 października 2014 r. tj. 1.zamiatanie ręczne lub mechaniczne oraz zbieranie wszelkich nieczystości z terenu przystanków i zatok, 2.usuwanie szkła / poliwęglanu z terenu przystanków oraz terenu bezpośrednio/tyłu i boków wiat/w sytuacji uszkodzenia ( wybicia ) szyb w wiacie przystankowej . 2a. bezpośrednio po zakończeniu sprzątania wykonawca zobowiązany jest usunąć wszelkie zanieczyszczenia z powierzchni terenów czyszczonych. Wszelkie nieczystości muszą być wywiezione przez wykonawcę. 2b. zabronione jest zmiatanie nieczystości z przystanków na jezdnię i teren okalający przystanek oraz wrzucanie ich do koszy znajdujących się na przystankach, 2c.bieżące monitorowanie czystości i porządku przystanków oraz zatok oraz informowanie na bieżąco zamawiającego o zauważonych uszkodzeniach infrastruktury przystankowej oraz brakach w jej wyposażeniu i w przypadku zaistnienia uszkodzenia wiaty przystankowej wykonawca zobowiązany jest usunąć zniszczone elementy oraz oznakować i zabezpieczyć zniszczoną część przystanku przed dostępem osób trzecich. 3.opróżnianie i dezynfekcja koszy na śmieci, 4.usuwanie nielegalnych naklejek i ogłoszeń naklejonych na przestankach i urządzeniach przystankowych , 5.utrzymanie w czystości słupków z tablicami przystankowymi i wiat przystankowych poprzez ich mycie oraz mycie ławek, 6.utrzymywanie terenów zielonych poprzez cykliczne ich wykaszanie i utrzymywanie w należytym porządku, 7. utrzymywanie w czystości wiat przystankowych: -mycie i czyszczenie szyb wiaty, konstrukcji wiaty, dachu i sufitu, wiaty i siedzenia ,słupka i tablicy znaku przystankowego, kasety z rozkładami jazdy z zewnątrz., -mycie dachu wiaty od zewnątrz i od zewnątrz ( dotyczy dachów wykonanych z poliwęglanu ), -usuwanie graffiti z szyb, konstrukcji konstrukcji wiaty, ławek i siedzeń, dachu i sufitu wiaty, tablicy znaku przystankowego, gablot przystankowych z rozkładami jazdy - środki chemiczne stosowane do mycia wiat i usuwania graffiti z wiat nie mogą prowadzić do uszkodzenia powierzchni lakierniczej , powierzchni oszklonych oraz pokrytych poliwęglanem, - planowane mycie wiat - 2 razy w okresie: A/- kwiecień / maj, B/- wrzesień / październik. 8. wykonywanie prac interwencyjnych zleconych przez Zamawiającego poza w/w ustalonymi wyżej wymaganiami Zamawiającego, 8.1. Wykonawca będzie odpowiedzialny za ewentualne szkody wyrządzone osobom trzecim powstałe w trakcie wykonywania prac - realizacji przedmiotu umowy oraz Wykonawca na czas trwania umowy winien posiadać aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot niniejszego zamówienia. 8.2.Wykonawca ponosi odpowiedzialności za urządzenia, sprzęt, materiały itp. należące do Wykonawcy, a znajdujące się na terenie wykonywanych prac. 8.3.Wykonawca przejmuje na siebie odpowiedzialność odszkodowawczą jaką inne podmioty mogą dochodzić od Zamawiającego z tytułu uszkodzenia ciała, zadośćuczynienia /szkód osobowych/, oraz szkód majątkowych jakie mogą wyniknąć z niewłaściwego utrzymania czystości i porządku (tj. w zakresie pełnego zakresu usług) przystanków autobusowych objętych niniejszą umową. 9.Wykonawca odpowiada wobec Zamawiającego za efekt - rezultat pracy a nie za ilość wykonanej pracy, stąd też Zamawiający nie ustala częstotliwości wykonywania poszczególnych czynności. Zakres B/. Utrzymanie porządku i czystości na przystankach komunikacyjnych na terenie miasta Nowego Sącza tj. przystanków położonych przy drogach publicznych, których właścicielem lub zarządzającym jest miasto Nowy Sącz, położonych przy drogach publicznych - w okresie zimowym tj. -od dnia 1 stycznia 2014r. do dnia 31 marca 2014 r. -od dnia 1 listopada 2014 r. do dnia 31 grudnia 2014 r. tj. 1.zamiatanie ręczne lub mechaniczne oraz zbieranie wszelkich nieczystości z terenu przystanków i zatok, 1a/. usuwanie szkła / poliwęglanu z terenu przystanków oraz terenu bezpośrednio/tyłu i boków wiat/w sytuacji uszkodzenia ( wybicia ) szyb w wiacie przystankowej . 2a. bezpośrednio po zakończeniu sprzątania wykonawca zobowiązany jest usunąć wszelkie zanieczyszczenia z powierzchni terenów czyszczonych. Wszelkie nieczystości muszą być wywiezione przez wykonawcę. 2b. zabronione jest zmiatanie nieczystości z przystanków na jezdnię i teren okalający przystanek oraz wrzucanie ich do koszy znajdujących się na przystankach, 2c.bieżące monitorowanie czystości i porządku przystanków oraz zatok oraz informowanie na bieżąco zamawiającego o zauważonych uszkodzeniach infrastruktury przystankowej oraz brakach w jej wyposażeniu i w przypadku zaistnienia uszkodzenia wiaty przystankowej wykonawca zobowiązany jest usunąć zniszczone elementy oraz oznakować i zabezpieczyć zniszczoną część przystanku przed dostępem osób trzecich. 3. opróżnianie i dezynfekcja koszy na śmieci, 4. usuwanie nielegalnych naklejek i ogłoszeń naklejonych na przestankach i urządzeniach przystankowych , 5.utrzymanie w czystości słupków z tablicami przystankowymi i wiat przystankowych poprzez ich mycie oraz mycie ławek, 6.utrzymywanie terenów zielonych poprzez cykliczne ich wykaszanie i utrzymywanie w należytym porządku, 7.utrzymywanie w czystości wiat przystankowych : -mycie i czyszczenie szyb wiaty, konstrukcji wiaty, dachu i sufitu, wiaty i siedzenia ,słupka i tablicy znaku przystankowego, kasety z rozkładami jazdy z zewnątrz., -mycie dachu wiaty od zewnątrz i od zewnątrz ( dotyczy dachów wykonanych z poliwęglanu ), -usuwanie graffiti z szyb, konstrukcji konstrukcji wiaty, ławek i siedzeń, dachu i sufitu wiaty, tablicy znaku przystankowego, gablot przystankowych z rozkładami jazdy - środki chemiczne stosowane do mycia wiat i usuwania graffiti z wiat nie mogą prowadzić do uszkodzenia powierzchni lakierniczej , powierzchni oszklonych oraz pokrytych poliwęglanem, 8. odśnieżanie i likwidacja śliskości na terenie przystanków - z użyciem środków zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r. Nr 230, poz. 1960), usuwanie sopli oraz zgarnianie śniegu z dachu wiaty przystankowej, 9. wywożenie śniegu z terenu przystanku z częstotliwością zapewniającą estetyczny wygląd terenu przystanku i dla zapewnienia bezpieczeństwa pasażerów/osób przebywających na tym terenie, 10. usuwanie nawisów lodowych z dachów i konstrukcji wiat przystankowych, 11. usuniecie skutków opadów śniegu lub gołoledzi na przystankach powinno nastąpić każdorazowo od momentu wystąpienia opadów śniegu i gołoledzi , niezależnie od pory dnia i i czy jest to dzień roboczy ,czy tez wolny od pracy , niezależnie od intensywności oraz czasu trwania opadów . 12. wykonywanie innych prac interwencyjnych zleconych przez Zamawiającego poza w/w ustalonymi wyżej wymaganiami Zamawiającego, 13.1 Wykonawca będzie odpowiedzialny za ewentualne szkody wyrządzone osobom, trzecim powstałe w trakcie wykonywania prac- realizacji przedmiotu umowy oraz Wykonawca na czas trwania umowy winien posiadać aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot niniejszego zamówienia. 13.2 Wykonawca ponosi odpowiedzialności za urządzenia, sprzęt, materiały itp. należące do Wykonawcy, a znajdujące się na terenie wykonywanych prac. 13.3 Wykonawca przejmuje na siebie odpowiedzialność odszkodowawczą jaką inne podmioty mogą dochodzić od Zamawiającego z tytułu uszkodzenia ciała, zadośćuczynienia /szkód osobowych/ oraz szkód majątkowych jakie mogą wyniknąć z niewłaściwego utrzymania czystości i porządku (tj. w zakresie pełnego zakresu usług) przystanków autobusowych objętych niniejszą umową. 14.Wykonawca odpowiada wobec Zamawiającego za efekt - rezultat pracy a nie za ilość wykonanej pracy, stąd też Zamawiający nie ustala częstotliwości wykonywania poszczególnych czynności. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906100006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzd.nowysacz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Mechaniczne czyszczenie nawierzchni porowatej dwuwarstwowej PA08/PA16 tzw. cicha nawierzchnia w ciągu Obwodnicy Gdowa DW 967
Dodano: 2016-05-13 - Usługi ręcznego i mechanicznego oczyszczania miasta
Dodano: 2015-12-15 - UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA PRZYSTANKACH KOMUNIKACYJNYCH NA TERENIE MIASTA NOWEGO SĄCZA w okresie od 01 stycznia do 31 grudnia 2016 r.
Dodano: 2015-11-25 - Wykonanie usług w zakresie sprzątania przystanków autobusowych na terenie działania Związku Komunalnego Komunikacja Międzygminna w Chrzanowie
Dodano: 2015-11-19 - 37/SI/2015 - ŚWIADCZENIE USŁUG CZYSZCZENIA I ODŚNIEŻANIA TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH ORAZ POŁACI DACHOWYCH
Dodano: 2015-10-06 - Mechaniczne czyszczenie nawierzchni porowatej dwuwarstwowej PA08/PA16 tzw. cicha nawierzchnia w ciągu Obwodnicy Gdowa DW 967
Dodano: 2015-09-11 - Mechaniczne czyszczenie nawierzchni porowatej dwuwarstwowej PA08/PA16 tzw. cicha nawierzchnia w ciągu Obwodnicy Gdowa DW 967
Dodano: 2015-08-25 - Letnie oczyszczanie dróg wojewódzkich na terenie m. Krynica-Zdrój
Dodano: 2015-05-15 - 56/SI/2014 - Świadczenie usług czyszczenia terenów zewnętrznych, odśnieżania terenów zewnętrznych i dachów oraz utrzymania terenów zielonych
Dodano: 2014-12-10 - Bieżące utrzymanie czystości i porządku oraz utrzymanie zieleni na obszarze Gminy Andrychów
Dodano: 2014-12-03