Przetargi.pl
UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA PRZYSTANKACH KOMUNIKACYJNYCH NA TERENIE MIASTA NOWEGO SĄCZA w okresie od 01 marca do 31 grudnia 2013 roku

Miejski Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Wyspiańskiego 22
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18-4427967 , fax. 18 4427800
  • Data zamieszczenia: 2013-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg
    ul. Wyspiańskiego 22 22
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. 18-4427967, fax. 18 4427800
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.nowysacz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA PRZYSTANKACH KOMUNIKACYJNYCH NA TERENIE MIASTA NOWEGO SĄCZA w okresie od 01 marca do 31 grudnia 2013 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac: Zakres A /. Utrzymanie porządku i czystości na przystankach komunikacyjnych na terenie miasta Nowego Sącza tj. przystanków położonych przy drogach publicznych, których właścicielem lub zarządzającym jest miasto Nowy Sącz, położonych przy drogach publicznych - w okresie letnim tj. od dnia 01 kwietnia 2013 r. do dnia 31 października 2013 r. tj. 1. zamiatanie ręczne lub mechaniczne oraz zbieranie wszelkich nieczystości z terenu przystanków i zatok, 2. bieżące monitorowanie czystości i porządku przystanków oraz zatok oraz informowanie na bieżąco zamawiającego o zauważonych uszkodzeniach infrastruktury przystankowej oraz brakach w jej wyposażeniu i w przypadku zaistnienia uszkodzenia wiaty przystankowej wykonawca zobowiązany jest usunąć zniszczone elementy oraz oznakować i zabezpieczyć zniszczoną część przystanku przed dostępem osób trzecich. 3. opróżnianie i dezynfekcja koszy na śmieci, 4. zbieranie i wywóz zebranych nieczystości do komunalnego wysypiska, 5.utrzymanie w czystości słupków z tablicami przystankowymi i wiat przystankowych poprzez ich mycie oraz mycie ławek, 6.wywóz zebranych odpadów komunalnych na składowisko odpadów, 7.utrzymywanie terenów zielonych poprzez cykliczne ich wykaszanie i utrzymywanie w należytym porządku, 8.wykonywanie prac interwencyjnych zleconych przez Zamawiającego poza w/w ustalonymi wyżej wymaganiami Zamawiającego, 9.1. Wykonawca będzie odpowiedzialny za ewentualne szkody wyrządzone osobom trzecim powstałe w trakcie wykonywania prac - realizacji przedmiotu umowy oraz Wykonawca na czas trwania umowy winien posiadać aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot niniejszego zamówienia. 9.2.Wykonawca ponosi odpowiedzialności za urządzenia, sprzęt, materiały itp. należące do Wykonawcy, a znajdujące się na terenie wykonywanych prac. 9.3.Wykonawca przejmuje na siebie odpowiedzialność odszkodowawczą jaką inne podmioty mogą dochodzić od Zamawiającego z tytułu uszkodzenia ciała, zadośćuczynienia /szkód osobowych/, oraz szkód majątkowych jakie mogą wyniknąć z niewłaściwego utrzymania czystości i porządku (tj. w zakresie pełnego zakresu usług) przystanków autobusowych objętych niniejszą umową. 10.Wykonawca odpowiada wobec Zamawiającego za efekt - rezultat pracy a nie za ilość wykonanej pracy, stąd też Zamawiający nie ustala częstotliwości wykonywania poszczególnych czynności. Zakres B /. Utrzymanie porządku i czystości na przystankach komunikacyjnych na terenie miasta Nowego Sącza tj. przystanków położonych przy drogach publicznych, których właścicielem lub zarządzającym jest miasto Nowy Sącz, położonych przy drogach publicznych - w okresie zimowym tj. -od dnia 01 marca 2013r. do dnia 31 marca 2013 r. -od dnia 01 listopada 2013r. do dnia 31 grudnia 2013 r. tj. 1. zamiatanie ręczne lub mechaniczne oraz zbieranie wszelkich nieczystości z terenu przystanków i zatok, 2. bieżące monitorowanie czystości i porządku przystanków oraz zatok oraz informowanie na bieżąco zamawiającego o zauważonych uszkodzeniach infrastruktury przystankowej oraz brakach w jej wyposażeniu i w przypadku zaistnienia uszkodzenia wiaty przystankowej wykonawca zobowiązany jest usunąć zniszczone elementy oraz oznakować i zabezpieczyć zniszczoną część przystanku przed dostępem osób trzecich. 3. opróżnianie i dezynfekcja koszy na śmieci, 4. zbieranie i wywóz zebranych nieczystości do komunalnego wysypiska, 5.utrzymanie w czystości słupków z tablicami przystankowymi i wiat przystankowych poprzez ich mycie oraz mycie ławek, 6.wywóz zebranych odpadów komunalnych na składowisko odpadów , 7. odśnieżanie i likwidacja śliskości na terenie przystanków - z użyciem środków zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r. Nr 230, poz. 1960), usuwanie sopli oraz zgarnianie śniegu z dachu wiaty przystankowej, 8. wywożenie śniegu z terenu przystanku z częstotliwością zapewniającą estetyczny wygląd terenu przystanku i dla zapewnienia bezpieczeństwa pasażerów/osób przebywających na tym terenie, 9. wykonywanie innych prac interwencyjnych zleconych przez Zamawiającego poza w/w ustalonymi wyżej wymaganiami Zamawiającego, 10/.1 Wykonawca będzie odpowiedzialny za ewentualne szkody wyrządzone osobom trzecim powstałe w trakcie wykonywania prac- realizacji przedmiotu umowy oraz Wykonawca na czas trwania umowy winien posiadać aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot niniejszego zamówienia. 10.2 Wykonawca ponosi odpowiedzialności za urządzenia, sprzęt, materiały itp. należące do Wykonawcy, a znajdujące się na terenie wykonywanych prac. 11/.3 Wykonawca przejmuje na siebie odpowiedzialność odszkodowawczą jaką inne podmioty mogą dochodzić od Zamawiającego z tytułu uszkodzenia ciała, zadośćuczynienia /szkód osobowych/ oraz szkód majątkowych jakie mogą wyniknąć z niewłaściwego utrzymania czystości i porządku (tj. w zakresie pełnego zakresu usług) przystanków autobusowych objętych niniejszą umową. 12.Wykonawca odpowiada wobec Zamawiającego za efekt - rezultat pracy a nie za ilość wykonanej pracy, stąd też Zamawiający nie ustala częstotliwości wykonywania poszczególnych czynności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium - nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzd.nowysacz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach