Miejski Zarząd Dróg ogłasza przetarg
- Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Wyspiańskiego
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 18-4427967 , fax. 184 427 800
- Data zamieszczenia: 2020-09-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg
ul. Wyspiańskiego 22
33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
tel. 18-4427967, fax. 184 427 800
REGON: 00000000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://mzd.nowysacz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie czystości i porządku na przystankach komunikacyjnych na terenie miasta Nowego Sącza - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie porządku i czystości na przystankach komunikacyjnych na terenie miasta Nowego Sącza tj. przystanków położonych przy drogach publicznych, których właścicielem lub zarządzającym jest miasto Nowy Sącz, położonych przy drogach publicznych. Zakres prac obejmuje: 1) Od dnia podpisania umowy do dnia 31.10.2020r.: • zamiatanie ręczne lub mechaniczne oraz zbieranie wszelkich nieczystości z terenu przystanków i zatok; • usuwanie szkła oraz poliwęglanu z terenu przystanków oraz terenu bezpośrednio wokół wiat w sytuacji uszkodzenia szyb w wiacie przystankowej; • bieżące monitorowanie czystości i porządku przystanków oraz zatok oraz informowanie na bieżąco zamawiającego o zauważonych uszkodzeniach infrastruktury przystankowej oraz brakach w jej wyposażeniu. W przypadku zaistnienia uszkodzenia wiaty przystankowej wykonawca zobowiązany jest usunąć zniszczone elementy oraz oznakować i zabezpieczyć zniszczoną część przystanku przed dostępem osób trzecich; • opróżnianie i dezynfekcja koszy na śmieci; • usuwanie nielegalnych naklejek i ogłoszeń naklejonych na przestankach i urządzeniach przystankowych; • utrzymanie w czystości słupków z tablicami przystankowymi i wiat przystankowych poprzez ich mycie oraz mycie ławek; • utrzymywanie terenów zielonych poprzez cykliczne ich wykaszanie i utrzymywanie w należytym porządku; • utrzymywanie w czystości wiat przystankowych: o mycie i czyszczenie szyb wiaty, konstrukcji wiaty, dachu i sufitu, wiaty i siedzenia ,słupka i tablicy znaku przystankowego, kasety z rozkładami jazdy z zewnątrz; o mycie dachu wiaty od zewnątrz i od zewnątrz ( dotyczy dachów wykonanych z poliwęglanu); o usuwanie graffiti z szyb, konstrukcji wiaty, ławek i siedzeń, dachu i sufitu wiaty, tablicy znaku przystankowego, gablot przystankowych z rozkładami jazdy - środki chemiczne stosowane do mycia wiat i usuwania graffiti z wiat nie mogą prowadzić do uszkodzenia powierzchni lakierniczej , powierzchni oszklonych oraz pokrytych poliwęglanem; o planowane mycie wiat; • wykonywanie prac interwencyjnych zleconych przez Zamawiającego poza w/w ustalonymi wyżej wymaganiami Zamawiającego 2) Od dnia 31.10.2020r do 31.12.2020r.: • zamiatanie ręczne lub mechaniczne oraz zbieranie wszelkich nieczystości z terenu przystanków i zatok; • usuwanie szkła oraz poliwęglanu z terenu przystanków oraz terenu bezpośrednio wokół wiat w sytuacji uszkodzenia szyb w wiacie przystankowej; • bieżące monitorowanie czystości i porządku przystanków oraz zatok oraz informowanie na bieżąco zamawiającego o zauważonych uszkodzeniach infrastruktury przystankowej oraz brakach w jej wyposażeniu. W przypadku zaistnienia uszkodzenia wiaty przystankowej wykonawca zobowiązany jest usunąć zniszczone elementy oraz oznakować i zabezpieczyć zniszczoną część przystanku przed dostępem osób trzecich; • opróżnianie i dezynfekcja koszy na śmieci; • usuwanie nielegalnych naklejek i ogłoszeń naklejonych na przestankach i urządzeniach przystankowych; • utrzymanie w czystości słupków z tablicami przystankowymi i wiat przystankowych poprzez ich mycie oraz mycie ławek; • utrzymywanie terenów zielonych poprzez ewentualne wykaszanie (wg. potrzeb) suchych traw, przycięcie krzewów i drzew oraz utrzymywanie ich w należytym porządku; • utrzymywanie w czystości wiat przystankowych : o mycie i czyszczenie szyb wiaty, konstrukcji wiaty, dachu i sufitu, wiaty i siedzenia ,słupka i tablicy znaku przystankowego, kasety z rozkładami jazdy z zewnątrz; o mycie dachu wiaty od zewnątrz i od zewnątrz ( dotyczy dachów wykonanych z poliwęglanu); o usuwanie graffiti z szyb, konstrukcji konstrukcji wiaty, ławek i siedzeń, dachu i sufitu wiaty, tablicy znaku przystankowego, gablot przystankowych z rozkładami jazdy - środki chemiczne stosowane do mycia wiat i usuwania graffiti z wiat nie mogą prowadzić do uszkodzenia powierzchni lakierniczej, powierzchni oszklonych oraz pokrytych poliwęglanem; • odśnieżanie i likwidacja śliskości na terenie przystanków – z użyciem środków zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r. Nr 230, poz. 1960), usuwanie sopli oraz zgarnianie śniegu z dachu wiaty przystankowej; • wywożenie śniegu z terenu przystanku z częstotliwością zapewniającą estetyczny wygląd terenu przystanku i dla zapewnienia bezpieczeństwa osób przebywających na tym terenie, • usuwanie nawisów lodowych z dachów i konstrukcji wiat przystankowych; • usuniecie skutków opadów śniegu lub gołoledzi na przystankach powinno nastąpić każdorazowo od momentu wystąpienia opadów śniegu i gołoledzi, niezależnie od pory dnia oraz od tego czy ma nastąpić to w dzień roboczy, czy też w dzień wolny od pracy, a także niezależnie od intensywności oraz czasu trwania opadów; • wykonywanie innych prac interwencyjnych zleconych przez Zamawiającego poza w/w ustalonymi wyżej wymaganiami Zamawiającego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90610000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Należy wykazać że wykonawca posiada wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Letnie oczyszczanie dróg i chodników na terenie Miasta Trzebinia.
Dodano: 2024-04-11 - Utrzymanie czystości na terenie miasta i gminy Proszowice oraz utrzymanie i konserwacja zieleni miejskiej przez okres 12 miesięcy
Dodano: 2024-02-25 - Utrzymanie czystości na terenie gminy Zator w okresie od 01.03.2024 r. do 31.12.2024 r.
Dodano: 2024-02-13 - Utrzymanie czystości na terenie gminy Zator
Dodano: 2024-01-09 - Letnie utrzymanie dróg na terenie Gminy Andrychów w roku 2023
Dodano: 2023-05-16 - Utrzymanie czystości na terenie miasta i gminy Wieliczka w roku 2023 Część 2
Dodano: 2023-05-15 - Letnie utrzymanie dróg na terenie Gminy Andrychów w roku 2023
Dodano: 2023-04-04 - Utrzymanie czystości na terenie miasta i gminy Proszowice oraz utrzymanie i konserwacja zieleni miejskiej w latach 2022 i 2023 roku
Dodano: 2023-03-10 - Utrzymanie i konserwacja zieleni urządzonej na terenie Miasta Wieliczka – teren nr 1, 2, 4, 5, 6, 7 w roku 2023
Dodano: 2023-02-28 - Utrzymanie czystości na terenie miasta i gminy Proszowice oraz utrzymanie i konserwacja zieleni miejskiej przez okres 12 miesięcy
Dodano: 2023-02-21