Przetargi.pl
Utrzymanie czystości i porządku na przystankach komunikacyjnych na terenie miasta Nowego Sącza

Miejski Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Wyspiańskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18-4427967 , fax. 184 427 800
  • Data zamieszczenia: 2020-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg
    ul. Wyspiańskiego 22
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. 18-4427967, fax. 184 427 800
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://mzd.nowysacz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości i porządku na przystankach komunikacyjnych na terenie miasta Nowego Sącza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie porządku i czystości na przystankach komunikacyjnych na terenie miasta Nowego Sącza tj. przystanków położonych przy drogach publicznych, których właścicielem lub zarządzającym jest miasto Nowy Sącz, położonych przy drogach publicznych. Zakres prac obejmuje: 1) Od dnia podpisania umowy do dnia 31.10.2020r.: • zamiatanie ręczne lub mechaniczne oraz zbieranie wszelkich nieczystości z terenu przystanków i zatok; • usuwanie szkła oraz poliwęglanu z terenu przystanków oraz terenu bezpośrednio wokół wiat w sytuacji uszkodzenia szyb w wiacie przystankowej; • bieżące monitorowanie czystości i porządku przystanków oraz zatok oraz informowanie na bieżąco zamawiającego o zauważonych uszkodzeniach infrastruktury przystankowej oraz brakach w jej wyposażeniu. W przypadku zaistnienia uszkodzenia wiaty przystankowej wykonawca zobowiązany jest usunąć zniszczone elementy oraz oznakować i zabezpieczyć zniszczoną część przystanku przed dostępem osób trzecich; • opróżnianie i dezynfekcja koszy na śmieci; • usuwanie nielegalnych naklejek i ogłoszeń naklejonych na przestankach i urządzeniach przystankowych; • utrzymanie w czystości słupków z tablicami przystankowymi i wiat przystankowych poprzez ich mycie oraz mycie ławek; • utrzymywanie terenów zielonych poprzez cykliczne ich wykaszanie i utrzymywanie w należytym porządku; • utrzymywanie w czystości wiat przystankowych: o mycie i czyszczenie szyb wiaty, konstrukcji wiaty, dachu i sufitu, wiaty i siedzenia ,słupka i tablicy znaku przystankowego, kasety z rozkładami jazdy z zewnątrz; o mycie dachu wiaty od zewnątrz i od zewnątrz ( dotyczy dachów wykonanych z poliwęglanu); o usuwanie graffiti z szyb, konstrukcji wiaty, ławek i siedzeń, dachu i sufitu wiaty, tablicy znaku przystankowego, gablot przystankowych z rozkładami jazdy - środki chemiczne stosowane do mycia wiat i usuwania graffiti z wiat nie mogą prowadzić do uszkodzenia powierzchni lakierniczej , powierzchni oszklonych oraz pokrytych poliwęglanem; o planowane mycie wiat; • wykonywanie prac interwencyjnych zleconych przez Zamawiającego poza w/w ustalonymi wyżej wymaganiami Zamawiającego 2) Od dnia 31.10.2020r do 31.12.2020r.: • zamiatanie ręczne lub mechaniczne oraz zbieranie wszelkich nieczystości z terenu przystanków i zatok; • usuwanie szkła oraz poliwęglanu z terenu przystanków oraz terenu bezpośrednio wokół wiat w sytuacji uszkodzenia szyb w wiacie przystankowej; • bieżące monitorowanie czystości i porządku przystanków oraz zatok oraz informowanie na bieżąco zamawiającego o zauważonych uszkodzeniach infrastruktury przystankowej oraz brakach w jej wyposażeniu. W przypadku zaistnienia uszkodzenia wiaty przystankowej wykonawca zobowiązany jest usunąć zniszczone elementy oraz oznakować i zabezpieczyć zniszczoną część przystanku przed dostępem osób trzecich; • opróżnianie i dezynfekcja koszy na śmieci; • usuwanie nielegalnych naklejek i ogłoszeń naklejonych na przestankach i urządzeniach przystankowych; • utrzymanie w czystości słupków z tablicami przystankowymi i wiat przystankowych poprzez ich mycie oraz mycie ławek; • utrzymywanie terenów zielonych poprzez ewentualne wykaszanie (wg. potrzeb) suchych traw, przycięcie krzewów i drzew oraz utrzymywanie ich w należytym porządku; • utrzymywanie w czystości wiat przystankowych : o mycie i czyszczenie szyb wiaty, konstrukcji wiaty, dachu i sufitu, wiaty i siedzenia ,słupka i tablicy znaku przystankowego, kasety z rozkładami jazdy z zewnątrz; o mycie dachu wiaty od zewnątrz i od zewnątrz ( dotyczy dachów wykonanych z poliwęglanu); o usuwanie graffiti z szyb, konstrukcji konstrukcji wiaty, ławek i siedzeń, dachu i sufitu wiaty, tablicy znaku przystankowego, gablot przystankowych z rozkładami jazdy - środki chemiczne stosowane do mycia wiat i usuwania graffiti z wiat nie mogą prowadzić do uszkodzenia powierzchni lakierniczej, powierzchni oszklonych oraz pokrytych poliwęglanem; • odśnieżanie i likwidacja śliskości na terenie przystanków – z użyciem środków zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r. Nr 230, poz. 1960), usuwanie sopli oraz zgarnianie śniegu z dachu wiaty przystankowej; • wywożenie śniegu z terenu przystanku z częstotliwością zapewniającą estetyczny wygląd terenu przystanku i dla zapewnienia bezpieczeństwa osób przebywających na tym terenie, • usuwanie nawisów lodowych z dachów i konstrukcji wiat przystankowych; • usuniecie skutków opadów śniegu lub gołoledzi na przystankach powinno nastąpić każdorazowo od momentu wystąpienia opadów śniegu i gołoledzi, niezależnie od pory dnia oraz od tego czy ma nastąpić to w dzień roboczy, czy też w dzień wolny od pracy, a także niezależnie od intensywności oraz czasu trwania opadów; • wykonywanie innych prac interwencyjnych zleconych przez Zamawiającego poza w/w ustalonymi wyżej wymaganiami Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90610000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Należy wykazać że wykonawca posiada wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach