Przetargi.pl
Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach stanowiących własność i będących w zarządzie Gminy Miasto Włocławek w roku 2020 – Rejon I

Miejski Zarząd Usług Komunalnych i Dróg we Włocławku ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, Zielna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 411-64-54, , fax. 54 413-70-37
  • Data zamieszczenia: 2019-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Usług Komunalnych i Dróg we Włocławku
    Zielna 13/21
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 411-64-54, , fax. 54 413-70-37
    REGON: 34039100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://mzukid.bipgov.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach stanowiących własność i będących w zarządzie Gminy Miasto Włocławek w roku 2020 – Rejon I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: „Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach stanowiących własność i będących w zarządzie Gminy Miasto Włocławek w roku 2020 – Rejon I.” W ramach I Standardu Utrzymania w okresie letnim Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania na-stępujących czynności: I. Sprzątanie: (poniedziałek - piątek) utrzymanie czystości i porządku n/w terenów: - chodników, bram, podwórek, poprzez zamiatanie, grabienie i usuwanie nieczystości nagromadzonych w wyniku sprzątania wraz z ich wywozem w tym samym dniu, - pergoli śmietnikowych oraz terenów wokół pergoli śmietnikowych, terenów wokół miejsc pod pojemniki na śmieci poprzez zgrabianie i zamiatanie nieczystości oraz ich umieszczanie w pojemnikach na odpady komunalne, -grabienie i zamiatanie opadłych liści, wraz z ich wywozem w tym samym dniu, - oczyszczanie z przerostów (z chwastów, trawy) chodników, opasek i placów utwardzonych, II. Tereny zieleni: - utrzymanie czystości i porządku terenów zielonych (trawników), zbiórka odpadów komunalnych, wraz z wywozem uprzątniętych nieczystości w tym samym dniu - pielęgnacja terenów zielonych w okresie letnim - koszenie trawy i jej zgrabianie oraz wywóz w dniu koszenia, przycinanie krzewów, żywopłotów, usuwanie obłamanych i połamanych gałęzi, przycinanie przyrostów (od korzeni) przy drzewach, grabienie liści, wraz z wywozem w tym samym dniu. Koszenie trawy winno się odbywać z częstotliwością gwarantującą estetyczne utrzymanie trawników jednak nie rzadziej niż raz w miesiącu. W ramach I Standardu Utrzymania w okresie zimowym Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania następujących czynności: I. Sprzątanie: (poniedziałek - piątek) utrzymanie czystości i porządku n/w terenów: - chodników, chodników przylegających do nieruchomości, bram, podwórek, pergoli śmietnikowych oraz terenów wokół pergoli, terenów wokół miejsc pod pojemniki na śmieci poprzez zamiatanie, grabienie opadłych liści wraz z ich wywozem w tym samym dniu, - łagodzenie skutków warunków zimowych tj. gołoledzi, śliskości pośniegowej poprzez uszorstnienie nawierzchni dopuszczalnymi środkami np. posypywanie piaskiem, usuwanie z w/w miejsc śniegu i lodu, a po ustąpieniu okresu zimowego usunięcie materiału uszorstniającego. Po wystąpieniu opadów śniegu do odśnieżania należy przystąpić najpóźniej w czasie 3 godzin po ich ustąpieniu lub na żądanie Zamawiającego (potwierdzone przez Zamawiającego notatką), w przypadku wystąpienia opadów ciągłych odśnieżanie należy rozpocząć najpóźniej w momencie gdy warstwa zalegającego śniegu przekroczy 7 cm, (odśnieżanie dotyczy chodników, bram, terenów wokół pergoli, terenów wokół miejsc pod pojemniki a w ramach podwórek - ciągów komunikacyjnych dla pieszych niezbędnych do funkcjonowania gospodarstw domowych oraz dojść do pergoli śmietnikowych – pojemników w sposób umożliwiający ich opróżnianie). W przypadku opadów ciągłych Wykonawca jest zobowiązany do rozpoczęcia akcji łagodzenia skutków zimowych najpóźniej o godzinie 4.00 rano. - w przypadku pergoli śmietnikowych, terenów wokół pergoli śmietnikowych i terenów wokół pojemników na śmieci, rozsypane przy nich nieczystości należy umieszczać w odpowiednich pojemnikach na odpady komunalne (zgodnie z zasadami segregacji nieczystości stałych). - środki stosowane do posypywania nawierzchni w zimowym utrzymaniu powinny skutecznie i szybko topić lód i zapobiegać gołoledzi, zachowywać trwałość działania przez zakładany okres czasu, nie być toksyczne i szkodliwe dla środowiska, nie wchodzić w reakcje i nie powodować dodatkowych uszkodzeń materiałów używanych do konstrukcji nawierzchni ciągów pieszych i chodników. - w przypadku ogłoszenia klęski żywiołowej zakres prac należy uzgodnić z Zamawiającym. - zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach właściciele nieruchomości zobowiązani są do uprzątnięcia błota, śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń z chodników położonych wzdłuż nieruchomości, przy czym za taki chodnik uznaje się wydzieloną część drogi publicznej służącą dla ruchu pieszego położoną bezpośrednio przy granicy nierucho-mości. Wykonawca usługi zobowiązany jest do jej realizacji również na w/wym. chodnikach. II. Tereny zieleni: - utrzymanie czystości i porządku terenów zieleni poprzez grabienie opadłych liści, usuwanie obłamanych i połamanych gałęzi wraz z ich wywozem w tym samym dniu, III. Zabezpieczenie środków uszorstniających np. piasku i dowóz go w miejsce wyznaczone przez Zamawiającego, na koszt Wykonawcy. W ramach II Standardu Utrzymania w okresie letnim Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania na-stępujących czynności na terenach określonych w wykazie nieruchomości oraz na mapach je wskazujących (tj. klomby, przydomowe ogródki, ogródki działkowe, tereny zalesione i zadrzewione): I. Sprzątanie: utrzymanie czystości i porządku n/w terenów z częstotliwością raz na miesiąc: - poprzez zamiatanie, grabienie i usuwanie nieczystości nagromadzonych w wyniku sprzątania wraz z ich wywozem w ciągu 3 dni, - grabienie i zamiatanie opadłych liści, wraz z ich wywozem w ciągu 3 dni, - pielęgnacja terenów zieleni: z terenów II standardu na nieruchomościach w Rejonie I tj. 14 Pułku Piechoty 14, Cicha 2, Jana Pawła II 14, Mielęcińska 3, Planty 49, Płocka 11, Płocka 13, Słodowska 24, Żytnia 98 należy w sezonie letnim dwukrotnie tj. do końca maja i do końca października 2020r. usunąć wszelkiego rodzaju nieczystości o charakterze biologicznym takie jak m.in.: chwasty, suche gałęzie, bez wycinki drzew i krzewów, z jednoczesnym wywozem w ciągu 3 dni. W ramach II Standardu utrzymania w okresie zimowym Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania następujących czynności na terenach określonych w wykazie nieruchomości oraz na mapach je wskazujących (tj. klomby, przydomowe ogródki, ogródki działkowe, tereny zalesione i zadrzewione): II. Sprzątanie: utrzymanie czystości i porządku n/w terenów z częstotliwością raz na miesiąc: - poprzez zebranie nieczystości, grabienie opadłych liści, usuwanie obłamanych i połamanych gałęzi wraz z ich wywozem w ciągu 3 dni, - łagodzenie skutków warunków zimowych obowiązuje tylko w standardzie I utrzymania. Wykonawca jest zobowiązany do łagodzenia skutków warunków zimowych w systemie ciągłym tj. 7 dni w tygodniu, - środki stosowane do posypywania nawierzchni w zimowym utrzymaniu dróg powinny skutecznie i szybko topić lód i zapobiegać gołoledzi, zachowywać trwałość działania przez zakładany okres czasu, nie być toksyczne i szkodliwe dla środowiska, nie wchodzić w reakcje i nie powodować dodatkowych uszkodzeń materiałów używanych do konstrukcji nawierzchni ciągów pieszych i chodników, - w przypadku ogłoszenia klęski żywiołowej zakres prac należy uzgodnić z Zamawiającym, - zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach właściciele nieruchomości zobowiązani są do uprzątnięcia błota, śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń z chodników położonych wzdłuż nieruchomości, przy czym za taki chodnik uznaje się wydzieloną część drogi publicznej służącą dla ruchu pieszego położoną bezpośrednio przy granicy nieruchomości. Wykonawca usługi zobowiązany jest do jej realizacji również na w/wym. chodnikach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty. 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przywykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach