Przetargi.pl
Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach stanowiących własność i będących w zarządzie Gminy Miasta Włocławek, w okresie od 01.01.2010r. do 31.12.2010r.

Zarządzanie i Obrót Nieruchomości Zarządca Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Ptasia 2a
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 4135590 , fax. 054 4135590 w. 19
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarządzanie i Obrót Nieruchomości Zarządca Spółka z o.o.
    ul. Ptasia 2a 2a
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 4135590, fax. 054 4135590 w. 19
    REGON: 91105368100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zarzadca.wloclawek.pl/przetargi
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Art. 3 ust. 1 pkt 3

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach stanowiących własność i będących w zarządzie Gminy Miasta Włocławek, w okresie od 01.01.2010r. do 31.12.2010r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach stanowiących własność i będących w zarządzie Gminy Miasta Włocławek, w okresie od 01.01.2010r. do 31.12.2010r. tereny zielone 156892,30m2 sprzatanie 91508,92m2 Na zakres zamówienia w okresie letnim tj. od 01.04.2010r. do 31.10.2010r. składa się: I. Sprzątanie: ciągłe ( poniedziałek - piątek oraz w razie potrzeby sobota, niedziela oraz dni świąteczne) utrzymanie czystości i porządku n/w terenów 1.chodników, bram, podwórek, poprzez zamiatanie, grabienie i usuwanie nieczystości nagromadzonych w wyniku sprzątania wraz z ich wywozem w tym samym dniu, 2.pergoli śmietnikowych, terenów pod pojemniki poprzez zgrabianie i zamiatanie nieczystości oraz ich umieszczanie w pojemnikach na odpady komunalne, 3.grabienie i zamiatanie opadłych liści, wraz z ich wywozem w tym samym dniu, 4.oczyszczanie z przerostów (z chwastów, trawy) chodników, opasek i placów utwardzonych. II. Tereny zielone: ciągłe utrzymanie czystości i porządku terenów zielonych (trawników) wraz z wywozem uprzątniętych nieczystości w tym samym dniu: 1.koszenie trawy i jej zgrabianie oraz wywóz w dniu koszenia, przycinanie krzewów, żywopłotów, usuwanie obłamanych i połamanych gałęzi, przycinanie przyrostów (od korzeni) przy drzewach, grabienie liści, wraz z wywozem w tym samym dniu, 2.sprzątanie innych śmieci i nieczystości stałych. Zakres zamówienia w okresie zimowym tj. od 01.01.2010r. do 31.03.2010r. i od 01.11.2010 r. do 31.12.2010 r. obejmuje ciągłe utrzymywanie zimowe n/w terenów: I. Sprzątanie: ciągłe ( poniedziałek - piątek oraz w razie potrzeby sobota, niedziela oraz dni świąteczne) utrzymanie czystości i porządku n/w terenów a. chodników, bram, podwórek, pergoli, terenów pod pojemniki poprzez zamiatanie, grabienie opadłych liści wraz z ich wywozem w tym samym dniu. Likwidowanie skutków warunków zimowych tj. gołoledzi, śliskości pośniegowej poprzez uszorstkowienie nawierzchni dopuszczalnymi środkami np. posypywanie piaskiem, usuwanie z w/w miejsc śniegu i lodu, a po ustąpieniu okresu zimowego usunięcie materiału uszorstkowiającego. b. w przypadku pergoli śmietnikowych i terenów pod pojemniki, rozsypane przy nich nieczystości należy umieszczać w pojemnikach na odpady komunalne. II. Tereny zielone: a. utrzymanie czystości i porządku terenów zielonych poprzez grabienie opadłych liści, usuwanie obłamanych i połamanych gałęzi wraz z ich wywozem w tym samym dniu. b. sprzątanie innych śmieci i nieczystości stałych wraz z ich wywozem w tym samym dniu. III. Zabezpieczenie środków uszorstkowiających np. piasku na koszt Wykonawcy i dowóz go w miejsce wyznaczone przez Zamawiającego. IV. Likwidowanie skutków warunków zimowych obowiązuje w systemie ciągłym tj. 7 dni w tygodniu. V. W przypadku ogłoszenia klęski żywiołowej zakres prac należy uzgodnić z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 902000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Tryb, forma wnoszenia i zwrot wadium 1.Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 14.900,00zł ( czternaście tysięcy dziewięćset złotych 00-100) 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wniesione w: a. pieniądzu, b. gwarancjach bankowych c. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, d. gwarancjach ubezpieczeniowych e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824.) 4.Wpłatę wadium przetargowego w pieniądzu należy dokonać na konto Zamawiającego: Bank Pocztowy S.A. O OKR Łódź nr 14132014492736341220000049 z dopiskiem WADIUM NA PRZETARG Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach stanowiących własność i będących w zarządzie Gminy Miasta Włocławek, w okresie od 01.01.2010r. do 31.12.2010r Dowód wpłaty wadium należy dołączy do oferty(oryginał lub potwierdzoną kopię) Poręczenia i gwarancje należy dołączyć do oferty ( oryginał) 5. Oferta która nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego odrzucona. 6. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium jeżeli: upłynie termin związania ofertą zostanie zawarta umowa w sprawie udzielenia zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, zamawiający unieważni postępowanie , a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin ich wnoszenia. 7. Zwrot wadium wniesionego w pieniądzu nastąpi wraz z z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego zamawiającego, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy ; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadku, o który mowa w art. 46 ust. 4A Prawo zamówień publicznych. UWAGA: wadium w niesione w formie gwarancji i poręczeń musi obejmować wszystkie przypadki, w których Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego ( pkt 8 i 9). W przypadku, gdy dokumenty te nie będą zabezpieczały w pełnym zakresie możliwych roszczeń Zamawiającego oferent zostanie wykluczony z postępowania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Spełnią warunki i wymagania określone w art. 22 ust.1 pkt 1-4, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt. 1-10 i ust. 2 pkt 1-4, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, 3.posiadają tytuł prawny lub przyrzeczenie posiadania tytułu prawnego do lokalu biurowo-gospodarczego na terenie Włocławka, na okres wykonywania umowy niniejszego zamówienia, 4.wykonywali w sposób ciągły przez okres ostatnich 12 miesięcy usługi tożsame z przedmiotem zamówienia w wielkości stanowiącej co najmniej 50% wielkości objętej niniejszym zamówieniem. Przez okres ostatnich 12 miesięcy rozumie się termin liczony od miesiąca poprzedzającego termin wyznaczony przez zamawiającego na składanie ofert. 5.wykażą dysponowanie minimum nw. urządzeń: a. samochód osobowo-ciężarowy lub ciągnik z przyczepą 2 szt. b. kosiarka spalinowa 5 szt., c. podkaszarka spalinowa 4 szt. 6. posiadają aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na odbieraniu i transporcie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu miasta Włocławka, 7.posiadają potencjał kadrowy zapewniający realizację niniejszego zamówienia, w ilości co najmniej 15 pracowników tj. 1 pracownik na 20 nieruchomości), 8. złożą ofertę, sporządzoną zgodnie ze wszystkimi wymaganiami specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz zasadami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, 9. złożą ofertę w terminie wyznaczonym przez zamawiającego jako termin składania ofert. sposób dokonywania oceny spełniania w/w warunków: spełnia , nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.wypełniony i podpisany formularz oferty - zał. nr 1 do SIWZ, 2.wycenione i podpisane formularze cenowe - sporządzone na podstawie formularzy cenowych - zał. A i B do oferty i SIWZ, 3.podpisane wykazy nieruchomości zał. C i D do oferty i SIWZ, 4.oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-10 i ust. 2 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - zał. nr 3 do oferty i SIWZ, 5. oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust.1 pkt 1- 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - zał. nr 4 do oferty i SIWZ, 6. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zał. nr 5 do oferty i SIWZ, 6a. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie( zał. 5 do oferty i SIWZ) wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował. 7.wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń którymi dysponuje wykonawca lub będzie dysponował wykonawca - zał. nr 6 do oferty i SIWZ 7a. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń , jeżeli w wykazie ( zał. nr 6 do oferty i SIWZ) wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia którymi będzie dysponował. 8.wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - zał. nr 7 do oferty i SIWZ 9.zaakceptowany projekt umowy - zał. nr 2 do oferty i SIWZ, 10.koncesja lub zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania i transportu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu miasta Włocławka, 11.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki cywilnej wszystkich wykonawców będących wspólnikami. 12. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min.500.000,00zł 13.upoważnienie do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z dokumentów np. z odpisu rejestru lub zaświadczenia. 14.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 15.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 16. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 17. Dokument potwierdzający uzyskanie w roku 2008 przychodu w wysokości minimum 1.000.000,00zł 18. Dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zarzadca.wloclawek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach