Przetargi.pl
Utrzymanie czystości i porządku na drogach gminnych i powiatowych w granicach administracyjnych miasta Rawa Mazowiecka

Miasto Rawa Mazowiecka ogłasza przetarg

  • Adres: 96-200 Rawa Mazowiecka, Pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Rawa Mazowiecka
    Pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego
    96-200 Rawa Mazowiecka, woj. łódzkie
    REGON: 750148638
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.rawamazowiecka.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości i porządku na drogach gminnych i powiatowych w granicach administracyjnych miasta Rawa Mazowiecka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Utrzymanie czystości i porządku na drogach gminnych i powiatowych w granicach administracyjnych miasta Rawa Mazowiecka”.1. W zakres prac objętych przedmiotem zamówienia wchodzą: 1) oczyszczanie mechaniczne ulic na całej ich szerokości wraz z zatokami parkingowymi posiadającymi nawierzchnie bitumiczne lub betonowe ograniczone krawężnikami, wycięciu przerostów trawy i chwastów łącznie z wywozem i utylizacją zebranych zanieczyszczeń ;2) długość dróg objęta zamówieniem wynosi ok. 48,79 km.3) dopuszcza się oczyszczanie ręczne wyłącznie w miejscach trudno dostępnych (np. ciągłe parkowanie pojazdów) polegające na oczyszczaniu ulic z zatokami parkingowymi z wszelkich zanieczyszczeń w tym przerostów traw i chwastów, przy krawężnikach zalegającej ziemi i piasku, śmieci, papierów, ulotek i wszelkich zanieczyszczeń;5) usuwanie odpadów pochodzących z kolizji drogowych, na zlecenie Zamawiającego, niezwłocznie po podjęciu informacji o zdarzeniu,6)rynny betonowe odwodnienia wzdłuż drogi,7) wąskie opaski z kostki wzdłuż ulic nie będące chodnikiem.2. Zamiatanie ulic Wykonawca będzie wykonywał każdorazowo na zlecenie Zamawiającego, który deklaruje, że w okresie trwania umowy zleci nie mniej niż 9 wyjazdów, w czasie określonym w ofercie – czas wykonania jednokrotnego zamiatania.2.1. Interwencyjne oczyszczanie dotyczące sprzątania jezdni ulic z zatokami parkingowymi po zakończeniu imprez masowych lub innych uroczystości odbywać się będzie każdorazowo na Zlecenie Zamawiającego wraz z terminem ich wykonania.2.2. Usuwanie odpadów pochodzących z kolizji drogowych, na zlecenie Zamawiającego, niezwłocznie po podjęciu informacji o zdarzeniu.2.3. Do rozliczenia zleceń, o których mowa w pkt. 2.1. i 2.2. podstawę będą stanowić stawki za poszczególne ulice określone w załączniku 1b SWZ.2.4.. Zamawiający zapewnia co najmniej 1 zlecenie w miesiącu na zamiatanie ulic, określając tym samym nie mniej niż 9 wyjazdów w czasie trwania umowy..Uwaga: Wykaz dróg gminnych i powiatowych wraz wartością za zamiatanie dla każdej ulicy objętych zamówieniem stanowi załącznik nr 1b do SWZ będący integralną częścią niniejszej specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90611000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca spełni warunek, gdy wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówieniao wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł lub dla walut obcych, na kwotę w wysokości równoważnej, liczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych, ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym zamieszczone zostało ogłoszenie o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek może być spełniony łącznie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:A. posiada sprzęt (załącznik nr 10 do SWZ) lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym:1) samochód do zbierania odpadów – nie mniej niż 1 szt.;2) zamiatarka z polewaczką do ulic – nie mniej niż 1 szt.;3) sprzęt do ręcznego zamiatania ulic – nie mniej niż 3 szt.,B. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedno świadczenie polegające na wykonaniu usługi w zakresie utrzymania czystościi porządku ulic, zatok autobusowych i parkingów (tj. Zamiatanie, usuwanie wrastającej trawy wzdłuż krawężników, usuwanie odpadów stałych), o podobnym charakterze o łącznej wartości nie mniej niż 100.000,00 zł (załącznik nr 6 do SWZ).C. dysponuje co najmniej:- jedną osobę posiadającą uprawnienia do obsługi zamiatarkimechanicznej posiadającą prawo jazdy kategorii „C” (załącznik nr 7 do SWZ)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-08

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach