Urząd Miejski w Śremie ogłasza przetarg
- Adres: 63-100 Śrem, pl. 20 Października 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. (061) 2835225 w. 104 , fax. 061 2835337
- Data zamieszczenia: 2015-12-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Śremie
pl. 20 Października 1 1
63-100 Śrem, woj. wielkopolskie
tel. (061) 2835225 w. 104, fax. 061 2835337 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.srem.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie czystości i porządku dróg gminnych i wewnętrznych będących w zarządzie gminy Śrem - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres rzeczowy robót: a) całoroczne, mechaniczne zamiatanie ulic przy użyciu zamiatarki ulicznej na podwoziu samochodu ciężarowego z funkcją polewania ulic, przy czym zamiatanie i porządkowanie ulicy Staszica ma odbywać się w godzinach wieczornych; b) doczyszczanie ręczne miejsc niedostępnych dla sprzętu mechanicznego; c) oczyszczanie krawężników, chodników, parkingów, zatok autobusowych, należących do pasa drogowego, w tym ich odchwaszczanie; d) usuwanie z chodnika występujących na nim zanieczyszczeń przy pomocy lekkiego sprzętu specjalistycznego nie powodującego uszkodzeń nawierzchni chodnika lub ręczne oczyszczanie chodników; e) odchwaszczanie powierzchni jezdni wraz z rynsztokami; f) usuwanie zanieczyszczeń powstałych na skutek kolizji drogowych lub zdarzeń losowych; g) interwencyjne porządkowanie ulic w okresie jesiennym (tj. jedno dodatkowe sprzątanie w mies. wrześniu, październiku oraz listopadzie danego roku). Wykonawca zobowiązany jest pisemnie lub telefonicznie powiadomić Zamawiającego o terminie dodatkowego sprzątania ulic. Wykaz ulic został wymieniony w załączniku do umowy; h) uporządkowanie dróg gminnych i wewnętrznych będących w zarządzie gminy Śrem po akcji zima w mies. kwietniu danego roku. Dokładny termin wykonania przedmiotowych prac wyznaczy Zamawiający (wywóz piasku i innych zanieczyszczeń powstałych na skutek przeprowadzonej kcji zima); i) prace porządkowe należy wykonywać po uzgodnieniu terminu sprzątania danej ulicy/parkingu z administratorem przyległych budynków (Wykonawca zobowiązany jest powiadomić pisemnie administratora danego zasobu mieszkaniowego z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem o terminie sprzątania ulicy/parkingu); j) całoroczne opróżnianie koszy ulicznych (zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Śrem), utrzymywanie czystości wokół nich, jak również estetycznego ich wyglądu, mycie i dezynfekcja (nie rzadziej niż raz w miesiącu - dot. okresu od marca do października), dokonywanie napraw i remontów uszkodzonych koszy, stabilizowanie koszy, wymiana uszkodzonych koszy/montaż nowych koszy (rocznie ok. 50 szt.) wraz z zabetonowaniem słupków w gruncie, osadzanie koszy na słupku co najmniej 20 cm nad ziemią (nowe kosze zapewnia Zamawiający); k) usuwanie padliny leżącej na jezdni oraz przetrzymanie jej do czasu przyjazdu odpowiednich służb, po uprzednim zgłoszeniu tego faktu przez Urząd Miejski w Śremie lub Straż Miejską; l) usuwanie plakatów, ulotek, ogłoszeń umieszczanych nielegalnie na obiektach infrastruktury miejskiej, w szczególności: słupach oświetleniowych, znakach drogowych, słupach sygnalizacji świetlnej, koszach, szafkach energetycznych itp. znajdujących się na terenach przeznaczonych do sprzątania; m) oczyszczanie raz w miesiącu (30 każdego miesiąca) wszystkich słupów ogłoszeniowych na terenie miasta Śrem (4 szt.) z ogłoszeń (do czystego podkładu). Jeśli dzień ten przypada w niedzielę lub święta to w następnym dniu roboczym po tych dniach. Utrzymanie porządku i czystości terenu w promieniu 4 m od słupa (lokalizacja słupów w załączeniu); n) wywóz nieczystości powstałych w trakcie wykonywania prac na składowisko odpadów, oraz ewidencjonowanie wywożonych nieczystości; o) wywóz nieczystości z terenu gminy Śrem powstałych w trakcie wykonywania prac przez osadzonych w Areszcie Śledczym oraz osoby pracujące w ramach prac społeczno - użytecznych w okresie trwania umowy po uprzednim zgłoszeniu przez Zamawiającego; Wykaz terenów wraz z określoną częstotliwością sprzątania określa załącznik do umowy (I część). ; Zakres rzeczowy robót: a) całoroczne, mechaniczne zamiatanie ulic przy użyciu zamiatarki ulicznej na podwoziu samochodu ciężarowego z funkcją polewania ulic; b) doczyszczanie ręczne miejsc niedostępnych dla sprzętu mechanicznego; c) oczyszczanie krawężników, chodników, parkingów, zatok autobusowych, należących do pasa drogowego, w tym ich odchwaszczanie; d) usuwanie z chodnika występujących na nim zanieczyszczeń przy pomocy lekkiego sprzętu specjalistycznego nie powodującego uszkodzeń nawierzchni chodnika lub ręczne oczyszczanie chodników; e) odchwaszczanie powierzchni jezdni wraz z rynsztokami; f) usuwanie zanieczyszczeń powstałych na skutek kolizji drogowych lub zdarzeń losowych; g) interwencyjne porządkowanie ulic w okresie jesiennym (tj. jedno dodatkowe sprzątanie w mies. wrześniu, październiku oraz listopadzie danego roku). Wykonawca zobowiązany jest pisemnie lub telefonicznie powiadomić Zamawiającego o terminie dodatkowego sprzątania ulic. Wykaz ulic został wymieniony w załączniku do umowy; h) uporządkowanie dróg gminnych i wewnętrznych będących w zarządzie gminy Śrem po akcji zima w mies. kwietniu danego roku. Dokładny termin wykonania przedmiotowych prac wyznaczy Zamawiający (wywóz piasku i innych zanieczyszczeń powstałych na skutek przeprowadzonej akcji zima); i) prace porządkowe należy wykonywać po uzgodnieniu terminu sprzątania danej ulicy/parkingu z administratorem przyległych budynków (Wykonawca zobowiązany jest powiadomić pisemnie administratora danego zasobu mieszkaniowego z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem o terminie sprzątania ulicy/parkingu); j) całoroczne opróżnianie koszy ulicznych (zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Śrem), utrzymywanie czystości wokół nich, jak również estetycznego ich wyglądu, mycie i dezynfekcja (nie rzadziej niż raz w miesiącu - dot. okresu od marca do października), dokonywanie napraw i remontów uszkodzonych koszy, stabilizowanie koszy, wymiana uszkodzonych koszy/montaż nowych koszy (rocznie ok. 50 szt.) wraz z zabetonowaniem słupków w gruncie, osadzanie koszy na słupku co najmniej 20 cm nad ziemią (nowe kosze zapewnia Zamawiający); k) usuwanie padliny leżącej na jezdni oraz przetrzymanie jej do czasu przyjazdu odpowiednich służb, po uprzednim zgłoszeniu tego faktu przez Urząd Miejski w Śremie lub Straż Miejską; l) usuwanie plakatów, ulotek, ogłoszeń umieszczanych nielegalnie na obiektach infrastruktury miejskiej, w szczególności: słupach oświetleniowych, znakach drogowych, słupach sygnalizacji świetlnej, koszach, szafkach energetycznych itp. znajdujących się na terenach przeznaczonych do sprzątania; m) oczyszczanie raz w miesiącu (30 każdego miesiąca) wszystkich słupów ogłoszeniowych na terenie miasta Śrem (1 szt.) z ogłoszeń (do czystego podkładu). Jeśli dzień ten przypada w niedzielę lub święta to w następnym dniu roboczym po tych dniach. Utrzymanie porządku i czystości terenu w promieniu 4 m od słupa (lokalizacja słupów w załączeniu); n) wywóz nieczystości powstałych w trakcie wykonywania prac na składowisko odpadów, oraz ewidencjonowanie wywożonych nieczystości; o) wywóz nieczystości z terenu gminy Śrem powstałych w trakcie wykonywania prac przez osadzonych w Areszcie Śledczym oraz osoby pracujące w ramach prac społeczno - użytecznych w okresie trwania umowy po uprzednim zgłoszeniu przez Zamawiającego; Wykaz terenów wraz z określoną częstotliwością sprzątania określa załącznik do umowy (II część). ; Zakres rzeczowy robót: a) całoroczne, mechaniczne zamiatanie ulic przy użyciu zamiatarki ulicznej na podwoziu samochodu ciężarowego z funkcją polewania ulic, przy czym zamiatanie i porządkowanie następujących ulic: Gostyńskiej, Sikorskiego, Powstańców Wlkp. ma odbywać się w godzinach wieczornych; b) doczyszczanie ręczne miejsc niedostępnych dla sprzętu mechanicznego; c) oczyszczanie krawężników, chodników, parkingów, zatok autobusowych, należących do pasa drogowego, w tym ich odchwaszczanie; d) usuwanie z chodnika występujących na nim zanieczyszczeń przy pomocy lekkiego sprzętu specjalistycznego nie powodującego uszkodzeń nawierzchni chodnika lub ręczne oczyszczanie chodników; e) odchwaszczanie powierzchni jezdni wraz z rynsztokami; f) usuwanie zanieczyszczeń powstałych na skutek kolizji drogowych lub zdarzeń losowych; g) interwencyjne porządkowanie ulic w okresie jesiennym (tj. jedno dodatkowe sprzątanie w mies. wrześniu, październiku oraz listopadzie danego roku). Wykonawca zobowiązany jest pisemnie lub telefonicznie powiadomić Zamawiającego o terminie dodatkowego sprzątania ulic. Wykaz ulic został wymieniony w załączniku do umowy; h) uporządkowanie dróg gminnych i wewnętrznych będących w zarządzie gminy Śrem po akcji zima w mies. kwietniu danego roku. Dokładny termin wykonania przedmiotowych prac wyznaczy Zamawiający (wywóz piasku i innych zanieczyszczeń powstałych na skutek przeprowadzonej akcji zima); i) prace porządkowe należy wykonywać po uzgodnieniu terminu sprzątania danej ulicy/parkingu z administratorem przyległych budynków (Wykonawca zobowiązany jest powiadomić pisemnie administratora danego zasobu mieszkaniowego z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem o terminie sprzątania ulicy/parkingu); j) całoroczne opróżnianie koszy ulicznych (zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Śrem), utrzymywanie czystości wokół nich, jak również estetycznego ich wyglądu, mycie i dezynfekcja (nie rzadziej niż raz w miesiącu - dot. okresu od marca do października), dokonywanie napraw i remontów uszkodzonych koszy, stabilizowanie koszy, wymiana uszkodzonych koszy/montaż nowych koszy (rocznie ok. 50 szt.) wraz z zabetonowaniem słupków w gruncie, osadzanie koszy na słupku co najmniej 20 cm nad ziemią (nowe kosze zapewnia Zamawiający); k) usuwanie padliny leżącej na jezdni oraz przetrzymanie jej do czasu przyjazdu odpowiednich służb, po uprzednim zgłoszeniu tego faktu przez Urząd Miejski w Śremie lub Straż Miejską; l) usuwanie plakatów, ulotek, ogłoszeń umieszczanych nielegalnie na obiektach infrastruktury miejskiej, w szczególności: słupach oświetleniowych, znakach drogowych, słupach sygnalizacji świetlnej, koszach, szafkach energetycznych itp. znajdujących się na terenach przeznaczonych do sprzątania; m) oczyszczanie raz w miesiącu (30 każdego miesiąca) wszystkich słupów ogłoszeniowych na terenie miasta Śrem (1 szt.) z ogłoszeń (do czystego podkładu). Jeśli dzień ten przypada w niedzielę lub święta to w następnym dniu roboczym po tych dniach. Utrzymanie porządku i czystości terenu w promieniu 4 m od słupa (lokalizacja słupów w załączeniu); n) wywóz nieczystości powstałych w trakcie wykonywania prac na składowisko odpadów, oraz ewidencjonowanie wywożonych nieczystości; o) wywóz nieczystości z terenu gminy Śrem powstałych w trakcie wykonywania prac przez osadzonych w Areszcie Śledczym oraz osoby pracujące w ramach prac społeczno - użytecznych w okresie trwania umowy po uprzednim zgłoszeniu przez Zamawiającego; Wykaz terenów wraz z określoną częstotliwością sprzątania określa załącznik do umowy (III część). ; Zakres rzeczowy robót: a) całoroczne, mechaniczne zamiatanie ulic przy użyciu zamiatarki ulicznej na podwoziu samochodu ciężarowego z funkcją polewania ulic, przy czym zamiatanie i porządkowanie następujących ulic: Piłsudskiego, Kilińskiego, Pl. 20 Października ma odbywać się w godzinach wieczornych; b) doczyszczanie ręczne miejsc niedostępnych dla sprzętu mechanicznego; c) oczyszczanie krawężników, chodników, parkingów, zatok autobusowych, należących do pasa drogowego, w tym ich odchwaszczanie; d) usuwanie z chodnika występujących na nim zanieczyszczeń przy pomocy lekkiego sprzętu specjalistycznego nie powodującego uszkodzeń nawierzchni chodnika lub ręczne oczyszczanie chodników; e) odchwaszczanie powierzchni jezdni wraz z rynsztokami; f) usuwanie zanieczyszczeń powstałych na skutek kolizji drogowych lub zdarzeń losowych; g) interwencyjne porządkowanie ulic w okresie jesiennym (tj. jedno dodatkowe sprzątanie w mies. wrześniu, październiku oraz listopadzie danego roku). Wykonawca zobowiązany jest pisemnie lub telefonicznie powiadomić Zamawiającego o terminie dodatkowego sprzątania ulic. Wykaz ulic został wymieniony w załączniku do umowy; h) uporządkowanie dróg gminnych i wewnętrznych będących w zarządzie gminy Śrem po akcji zima w mies. kwietniu danego roku. Dokładny termin wykonania przedmiotowych prac wyznaczy Zamawiający (wywóz piasku i innych zanieczyszczeń powstałych na skutek przeprowadzonej akcji zima); i) prace porządkowe należy wykonywać po uzgodnieniu terminu sprzątania danej ulicy/parkingu z administratorem przyległych budynków (Wykonawca zobowiązany jest powiadomić pisemnie administratora danego zasobu mieszkaniowego z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem o terminie sprzątania ulicy/parkingu); j) całoroczne opróżnianie koszy ulicznych (zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Śrem), utrzymywanie czystości wokół nich, jak również estetycznego ich wyglądu, mycie i dezynfekcja (nie rzadziej niż raz w miesiącu - dot. okresu od marca do października), dokonywanie napraw i remontów uszkodzonych koszy, stabilizowanie koszy, wymiana uszkodzonych koszy/montaż nowych koszy (rocznie ok. 50 szt.) wraz z zabetonowaniem słupków w gruncie, osadzanie koszy na słupku co najmniej 20 cm nad ziemią (nowe kosze zapewnia Zamawiający); k) usuwanie padliny leżącej na jezdni oraz przetrzymanie jej do czasu przyjazdu odpowiednich służb, po uprzednim zgłoszeniu tego faktu przez Urząd Miejski w Śremie lub Straż Miejską; l) usuwanie plakatów, ulotek, ogłoszeń umieszczanych nielegalnie na obiektach infrastruktury miejskiej, w szczególności: słupach oświetleniowych, znakach drogowych, słupach sygnalizacji świetlnej, koszach, szafkach energetycznych itp. znajdujących się na terenach przeznaczonych do sprzątania; m) oczyszczanie raz w miesiącu (30 każdego miesiąca) wszystkich słupów ogłoszeniowych na terenie miasta Śrem (1 szt.) z ogłoszeń (do czystego podkładu). Jeśli dzień ten przypada w niedzielę lub święta to w następnym dniu roboczym po tych dniach. Utrzymanie porządku i czystości terenu w promieniu 4 m od słupa (lokalizacja słupów w załączeniu); n) wywóz nieczystości powstałych w trakcie wykonywania prac na składowisko odpadów, oraz ewidencjonowanie wywożonych nieczystości; o) wywóz nieczystości z terenu gminy Śrem powstałych w trakcie wykonywania prac przez osadzonych w Areszcie Śledczym oraz osoby pracujące w ramach prac społeczno użytecznych w okresie trwania umowy po uprzednim zgłoszeniu przez Zamawiającego; p) mycie balustrad na Moście 23 Stycznia (tj. 2 x 283,6 mb) oraz balustrad przy zejściu z mostu (4 x 18,7 mb) I mycie do końca maja 2016 r., II mycie do końca lipca 2016 r., III mycie do końca maja 2017 r., IV mycie do końca lipca 2017 r; q) wywieszanie flag masztowych (unijnej, narodowej i miejskiej) na masztach znajdujących się na Placu 20 Października w Śremie (pranie i prasowanie flag wg potrzeb, jednak nie rzadziej niż jeden raz w tygodniu); r) flagowanie miasta na każdą uroczystość miejską i narodową (min. 10 razy w roku); s) stała obsługa porządkowa wszystkich imprez plenerowych odbywających się na terenie miasta, organizowanych pod patronatem bądź przy współudziale Urzędu Miejskiego w Śremie tj. m.in. rozstawienie dodatkowych koszy na śmieci w formie stojaków (stojaki na worki na śmieci zapewnia Wykonawca) oraz ich opróżnianie i bieżące sprzątanie w trakcie imprezy, sprzątanie po zakończeniu imprezy oraz koszty wywozu nieczystości stałych. Wykonawca jest zobowiązany skontaktować się bezpośrednio z organizatorem imprezy w celu ustalenia szczegółów obsługi porządkowej (wykaz uroczystości i imprez kulturalnych przedstawiono w załączniku do umowy); Wykaz terenów wraz z określoną częstotliwością sprzątania określa załącznik do umowy (IV część) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906120000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1 - 3 000.00 zł (słownie: trzy tysiące 00/100) Zadanie nr 2 - 2 000.00 zł (słownie: dwa tysiące 00/100) Zadanie nr 3 - 3 500.00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset 00/100) Zadanie nr 4 - 3 500.00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset 00/100) Zadanie nr 5 - 2 000.00 zł (słownie: dwa tysiące 00/100)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: normy emisji spalin euro 4 lub wyższe
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srem.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zamiatanie ulic i placów miejskich w Wągrowcu
Dodano: 2016-02-12 - MECHANICZNE ZAMIATANIE DRÓG UTWARDZONYCH POLEGAJĄCE NA OCZYSZCZANIU PASA PRZYKRAWĘŻNIKOWEGO NA TERENIE MIASTA OPALENICA
Dodano: 2015-06-16 - Zamiatanie ulic po okresie zimowym
Dodano: 2014-02-25 - Zamiatanie ulic i placów miejskich w Wągrowcu
Dodano: 2013-02-18 - Mechaniczne zamiatanie ulic
Dodano: 2012-12-13 - ZAMIATANIE ULIC I PLACÓW MIEJSKICH W WĄGROWCU
Dodano: 2011-03-14