Przetargi.pl
Utrzymanie czystości budynków mieszkalnych wielorodzinnych i utrzymanie terenów wokół budynków mieszkalnych wielorodzinnych Pilskiego TBS Sp. z o.o.”

Pilskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, ul. Sikorskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 673 490 048
  • Data zamieszczenia: 2020-01-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pilskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
    ul. Sikorskiego
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 673 490 048
    REGON: 57083892500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pilskietbs.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Pilskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości budynków mieszkalnych wielorodzinnych i utrzymanie terenów wokół budynków mieszkalnych wielorodzinnych Pilskiego TBS Sp. z o.o.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: „Utrzymanie czystości budynków mieszkalnych wielorodzinnych i utrzymanie terenów wokół budynków mieszkalnych wielorodzinnych Pilskiego TBS Sp. z o.o.” zgodnie z wykazem nieruchomości wraz z powierzchnią sprzątania – stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ w zakresie jak niżej : a) usługi z zakresu utrzymania czystości budynków mieszkalnych wielorodzinnych dotyczą części wspólnych, a w szczególności: - klatek schodowych, - ciągów komunikacyjnych, - wózkarni, korytarzy piwnic, - mycie drzwi wejściowych i drzwi oraz okien pomieszczeń wspólnych (takich jak: wiatrołapów, wózkarni, pomieszczenie węzła), - mycie parapetów i balustrad schodowych, skrzynek pocztowych, kloszy lamp, gablot ogłoszeniowych, lamperii, grzejników, - czyszczenie- opróżnianie krat przed drzwiami wejściowymi do budynku, b) usługi z zakresu utrzymania terenów wokół budynków mieszkalnych wielorodzinnych, a w szczególności: - chodników wraz z dojściami, - placów zabaw i innych, - miejsc parkingowych, - schodów, - wiat śmietnikowych i terenu wokół nich, - bieżące odśnieżanie (usuwanie śniegu, lodu i błota) z całego terenu, a w szczególności z chodników wraz z dojściami, dojazdów, miejsc parkingowych, parkingów, dróg wewnętrznych, usuwanie śliskości przez posypywanie piaskiem i środkami, - usługi utrzymania terenów zielonych, a w szczególności: • koszenie trawników wraz z grabieniem i wywozem trawy, liści, • pielęgnacja krzewów, żywopłotów, • usuwanie chwastów, • bieżące czyszczenie chodników, opasek budynków, obrzeży i krawężników z roślin wraz z ich usuwaniem, • bieżący wywóz nieczystości powstałych po wykonaniu prac porządkowych, - usługi pomocnicze: • wywóz sprzętu, choinek, mebli itp. o dużych gabarytach z wiat śmietnikowych i rejonu wiat śmietnikowych, -dezynfekcja wiat śmietnikowych, -opróżnianie koszy ulicznych na terenie objętym sprzątaniem. c) inne informacje : - Wykonawcę obciąża w ramach ofertowanego wynagrodzenia zakup piasku, środków, wody, narzędzi, sprzętu i wszelkich materiałów oraz urządzeń niezbędnych do realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formie: pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku BGK Nr 59 1130 1046 0600 0000 0002 4883 Za datę i godzinę wniesienia wadium w pieniądzu liczy się datę i godzinę wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego – do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu wpłaty), poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zmianami). Jeżeli wadium wnoszone będzie w poręczeniach lub gwarancjach w treści tych dokumentów musi znaleźć się oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wpłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 5 ustawy. Okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą. – oryginał dokumentu należy złożyć w siedzibie Zamawiającego pok. Nr 16 sekretariat, do oferty należy dołączyć kserokopię dokumentu. Wadium dla wykonawców występujących wspólnie może być wniesione przez jednego z nich. Zwrot lub zatrzymanie wadium przetargowego nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: posiadanie wiedzy i doświadczenia – wymóg: zrealizowanie minimum 1 usługi o charakterze utrzymania czystości budynków mieszkalnych wielorodzinnych i utrzymania terenów wokół budynków mieszkalnych wielorodzinnych nieprzerwanie w okresie min. 12 miesięcy o miesięcznej powierzchni utrzymania czystości budynków mieszkalnych wielorodzinnych nie mniejszej niż 2000 m2 i o miesięcznej powierzchni utrzymania terenów wokół budynków mieszkalnych wielorodzinnych nie mniejszej niż 10 000 m2 W przypadku złożenia oferty wspólnej należy wykazać spełnianie warunków łącznie. Ocena spełniania warunków wg zasady: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art.25a ust.1 ustawy PZP – druk - załącznik Nr 4 do SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 25a ust. 1 ustawy PZP. W przypadku zarejestrowania działalności w Krajowym Rejestrze Sądowym lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, Wykonawca zgodnie z art. 26 ust. 6 ustawy Pzp nie jest zobowiązany do dostarczenia odpisów z ww. rejestrów. c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca powołujący się przy wykazaniu spełnienie warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy. W przypadku złożenia oferty wspólnej warunki wyszczególnione w pkt a, b, c, d muszą spełnić wszyscy Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach