Przetargi.pl
Utrzymanie cmentarzy komunalnych na terenie Gminy Czudec w latach 2021 – 2023

Gmina Czudec ogłasza przetarg

  • Adres: 38-120 Czudec, ul. Starowiejska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 71 72 100 , fax. 17 71 72 131
  • Data zamieszczenia: 2020-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czudec
    ul. Starowiejska 6
    38-120 Czudec, woj. podkarpackie
    tel. 17 71 72 100, fax. 17 71 72 131
    REGON: 69058217000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.czudec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie cmentarzy komunalnych na terenie Gminy Czudec w latach 2021 – 2023
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie cmentarzy komunalnych w miejscowościach Czudec i Pstrągowa w latach 2021 – 2023. Szczegółowy zakres: 1) Udostępnianie kaplic cmentarnych oraz utrzymywanie ich w należytym stanie technicznym i porządku. 2) Przygotowywanie cmentarzy do Święta Wszystkich Świętych poprzez zapewnienie dodatkowych kontenerów na odpady i ich wywozu w dniach poprzedzających święto oraz w dniach następnych po święcie. 3) Systematyczna pielęgnacja trawników, żywopłotów i drzewostanu: a) systematyczne koszenie traw na cmentarzach oraz przy ogrodzeniach (z wewnętrznej i zewnętrznej strony), grabienie i wywóz skoszonej trawy, liści itp., b) usuwanie wiatrołomów, samosiejek, okrzesywanie drzew (usuwanie odrostów korzeniowych, młodych pędów i gałęzi kolidujących z mogiłami), usuwanie suchych gałęzi i konarów. 4) Utrzymanie czystości na alejkach, ciągach pieszych, parkingach wraz z ich odchwaszczaniem oraz oczyszczanie krawężników i wyrosłej trawy ze spoin nawierzchni wyłożonej płytkami i kostką brukową położonych w obrębie cmentarzy komunalnych w Czudcu i w Pstrągowej. 5) Usuwanie aktów wandalizmu, w tym m.in. napisów itp. 6) Bieżące prowadzenie zimowego utrzymania (odśnieżanie i posypywanie piaskiem oraz likwidacja gołoledzi) ciągów komunikacyjnych. 7) Likwidowanie dzikich wysypisk śmieci, pozostałego gruzu itp. na cmentarzach oraz w obrębie działek cmentarnych na zewnątrz ogrodzenia cmentarza. 8) Dbanie o estetyczny wygląd mogił zbiorowych, indywidualnych i pomników związanych z okresami wojennymi. 9) Wykaszanie chwastów i zarośli na mogiłach opuszczonych oraz NN. 10) Otwieranie i zamykanie grobów oraz kopanie i zasypywanie mogił związanych z pochówkiem zmarłych. 11) Nadzór nad korzystaniem z cmentarzy w tym nad pochówkami, zakładaniem grobów, grobowców, stawianiem nagrobków itp. 12) Kontrola i przestrzeganie opłat wnoszonych za korzystanie z cmentarzy komunalnych i urządzeń cmentarnych. 13) Koszenie traw i chwastów w przyległych do cmentarzy rowach drogowych, miejscach przeznaczonych do pochówku zmarłych i przy ogrodzeniu oraz koszenie wzdłuż utwardzonych alejek. Co najmniej 6 razy w ciągu roku koszenie traw i chwastów na całym starym cmentarzu (działka ewid. nr 180) przy kościółku Św. Marcina w Czudcu. Co najmniej 6 razy w ciągu roku koszenie całego terenu cmentarza(działka ewid. nr 206) w Czudcu wraz z drogą pomiędzy kościółkiem Św. Marcina, a głównym cmentarzem oraz na cmentarzu w Pstrągowej (działka ewid. nr 4828, 4829, 4833, 4834, 7778/5, 8390/24, 8390/25) wraz z przejściami pomiędzy grobami. Co najmniej 2 razy w roku koszenie traw i chwastów na cmentarzu żydowskim w Czudcu (dz. nr ew. 178) - tzw. „OKOPISKO” – po wcześniejszym uzgodnieniu przez pracownika Urzędu Gminy przejazdu przez działkę sąsiednią. 14) Dokonywanie pochówku zmarłych w miejscach wskazanych przez osoby nadzorujące z Urzędu Gminy. 15) Porządkowanie i czyszczenie nagrobków zanieczyszczonych w czasie pochówku zmarłych w bezpośrednim sąsiedztwie kopanej mogiły. 16) Wykonawca ma prawo świadczyć na zlecenie klientów usługi pogrzebowe w tym: a) wykopanie grobu, b) doniesienie lub przewiezienie trumny lub urny z domu przedpogrzebowego do grobu, c) złożenie trumny lub urny w grobie, d) zasypanie grobu i uformowanie mogiły, ułożenie wieńców i kwiatów e) inne usługi na zlecenie. 17) W trakcie wykonywania czynności związanych z pochówkiem, obsługa powinna być ubrana w odpowiednie stroje o stosownych kolorach i nienagannym estetycznym stanie. 18) Usługi pogrzebowe nie są objęte wyłącznością i mogą być świadczone przez inne uprawnione podmioty, a nadzór nad nimi pełni Wykonawca. 19) Wykonywanie drobnych napraw obiektów, urządzeń, instalacji i ogrodzeń. 20) Otwieranie i zamykanie bram cmentarza zgodnie z potrzebami. 21) Podejmowanie wszelkich możliwych czynności w celu zapewniania bezpieczeństwa na cmentarzu i zapobieganie uszkodzeniom nagrobków i innego mienia. 22) Zawiadamianie pracowników Urzędu Gminy o wszelkich bezprawnych przedsięwzięciach wykonywanych na cmentarzu przez osoby nieuprawnione i nie mające zezwoleń na wykonywanie tych prac; 23) Wywóz nieczystości stałych komunalnych zebranych na terenie cmentarzy zgodnie z odrębnymi przepisami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98371111-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy, wypełniony i podpisany przez wykonawcę – załącznik nr 1 do SIWZ. Dokument o którym mowa w pkt. V.3. ppkt. 2) SIWZ jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów (jeżeli dotyczy). W przypadku, kiedy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum / spółka cywilna) - stosowne pełnomocnictwo / upoważnienie. Wymaga ono podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców występujących wspólnie - należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach