Przetargi.pl
Utrzymanie Cmentarza Komunalnego przy ul. Wisławy Szymborskiej 7 w Słupsku

Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Artura Grottgera 13
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 59 841 00 91
  • Data zamieszczenia: 2024-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
    ul. Artura Grottgera 13
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. +48 59 841 00 91
    REGON: 221221715
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie Cmentarza Komunalnego przy ul. Wisławy Szymborskiej 7 w Słupsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn. „Utrzymanie cmentarza komunalnego przy ul. Wisławy Szymborskiej 7 w Słupsku”. Przedmiot zamówienia obejmuje obiekt administrowany przez Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku. 2. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia w ramach opcji.3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac porządkowych i utrzymanie zimowe opisane szczegółowo w załączniku nr 8 do SWZ, między innymi: 1) prace porządkowe – zamiatanie alejek, ścieżek, schodów utwardzonych i gruntowych, zamiatanie placyków gospodarczych i powierzchni utwardzonych przy pojemnikach na śmieci, opróżnianie koszy typu parkowego, bieżące zbieranie nieczystości, chemiczny oprysk alejek o nawierzchniach utwardzonych i gruntowych środkiem chwastobójczym, oczyszczanie cieków wodnych betonowych i brukowych, koszenie trawników na terenach płaskich i skarpach oraz koszenie chwastów i traw pomiędzy grobami wraz ze zgrabieniem i wywiezieniem pokosu, grabienie trawiasto-piaszczystych ścieżek i przejść pomiędzy grobami na kwaterach z liści wraz z wywozem do miejsca utylizacji, obcinanie brzegów trawnika, usuwanie chwastów i samosiewów drzew, 2) utrzymanie zimowe alejek i schodów – odśnieżanie alejek i schodów, przygotowanie przejść pod kondukty do pochówków i inne czynności określone w załączniku nr 8 do SWZ.3) Zamawiający zastrzega, że zakres opcjonalny zamówienia nie stanowi zobowiązania umownego (w tym finansowego) Zamawiającego zaciąganego w momencie zawarcia umowy, a przewidywany zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji,4) skorzystanie z prawa opcji może nastąpić raz lub więcej razy w okresie realizacji zamówienia i uzależnione będzie wyłącznie od potrzeb Zamawiającego i możliwości finansowych Zamawiającego. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.5) wszystkie wymagania i zasady realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie zamówienia podstawowego dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji,6) wszystkie zanieczyszczenia po wykonanych pracach należy usuwać na bieżąco w dniu wykonywania prac i wywieźć do miejsca zagospodarowania.4. Harmonogram rzeczowy wykonywanych ryczałtowych prac porządkowych – podstawa i zimowego utrzymania obiektów (ilości i krotności) w poszczególnych latach i miesiącach roku kalendarzowego Załącznik nr 9:a) podstawa - ryczałtowe prace porządkowe,b) utrzymanie zimowe cmentarza,5. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac z podziałem na podstawę (minimalny poziom zamówienia) oraz opcję, tj.:1) Podstawa - ryczałtowe prace porządkowe i utrzymanie zimowe cmentarza,2) Opcja - wykonanie prac na zlecenie w zależności od potrzeb w danym roku, w maksymalnych krotnościach ustalonych w załączniku do SWZ – zał. nr 1A.6. Podstawa - ryczałtowe utrzymanie porządku zakłada oczyszczanie terenów zgodnie z przypisanymi krotnościami. Nie dopuszcza się zmniejszania krotności oczyszczania w ciągu świąt i dni wolnych od pracy lub niesprzyjających warunków zewnętrznych (np. porywiste wiatry lub skutki wandalizmu).7. Wykonawca będzie wykonywał usługę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi, normami branżowymi, sztuką ogrodniczą i przy właściwym oznakowaniu i zabezpieczeniu prac na własny koszt i we własnym zakresie.8. Organizacja prac podczas wykonywania przedmiotu zamówienia winna odpowiadać wymaganiom określonym w aktualnych przepisach dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz musi zapewniać prawidłowe wykonanie usługi. Usługę należy prowadzić w sposób, który nie będzie naruszał interesów osób trzecich.9. Wykonawca zapewni kompletne kierownictwo, siłę roboczą, sprzęt i inne urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.10. Wykonawca zapewni pracownikom wykonującym pracę w terenie odzież roboczą, oznakowaną czytelną nazwą firmy.11. Wykonawca zapewni oznakowanie pojazdów wykonujących usługę i będzie dbał o utrzymanie tego oznakowania w należytym stanie, przez czas wykonywania zleconej usługi w ramach niniejszego zamówienia.12. Wykonawca prac jest wytwórcą odpadów w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. Obowiązek postępowania z zagospodarowaniem wytworzonych odpadów i ich transportem należy do Wykonawcy usług, zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1587 ze zm.). Wykonawca zobowiązany jest do każdego zlecenia i faktury dostarczyć Zamawiającemu dokument lub dokumenty potwierdzające zagospodarowanie odpadów zgodnie z ww. ustawą tj. przekazać Zamawiającemu KPO – Karty Przekazania Odpadów.13. Za szkody wynikłe w czasie wykonywania usługi, jak również za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny odpowiedzialny jest Wykonawca prac od dnia otrzymania zlecenia do dnia odebrania prac przez Zamawiającego.14. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność wobec Zamawiającego lub osób trzecich za szkody powstałe w wyniku niewykonania lub niewłaściwego wykonania usługi, a także za szkody wyrządzone przez pracowników Wykonawcy oraz osoby trzecie w przypadku nie dołożenia przez Wykonawcę należytej staranności przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi posiadać przez cały okres realizacji zamówienia ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z sumą ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.15. Wykonawca w terminie 7 dni licząc od dnia zawarcia umowy zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu dowód zawarcia umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej oraz dowód opłacenia składki. Jeżeli okres ubezpieczenia będzie krótszy niż okres trwania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do przedłużenia ubezpieczenia i przedłożenia Zamawiającemu dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie w terminie 7 dni od dnia ich wejścia w życie. Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o wszelkich zmianach treści zawartej umowy ubezpieczenia, o której mowa powyżej, w terminie 5 dni roboczych od dnia ich wejścia w życie.16. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji zamówienia ciągów pieszych, elementów małej architektury tj. ławki, kosze na odpady, donice, barierki ochronne, tablice informacyjne itp. lub drzew i krzewów, Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia tych elementów i doprowadzenia ich do stanu poprzedniego, a w przypadku zieleni do jej odtworzenia.17. Wspólny Słownik Zamówień CPV: Główny kod CPV: 98371111-5 – Usługi utrzymania cmentarzy18. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający zaplanował w 2024 r. udzielić zamówienia na utrzymanie cmentarza komunalnego przy ul. Wisławy Szymborskiej 7 w Słupsku. Niniejsze zamówienie stanowi jedną część w zakresie utrzymania porządku na jednym obszarze. Rezygnacja z dalszego podziału na części w niniejszym postępowaniu przede wszystkim wynika z faktu, że tak określony zakres usługi musi być wykonany kompleksowo a wprowadzenie kilku wykonawców będzie zwiększać koszty wykonania usługo oraz koszty kontroli i nadzoru nad prawidłowością wykonanej usługi (zwiększenie etatów). Brak podziału zamówienia na części nie ograniczy możliwości ubiegania się o zamówienie małym i średnim przedsiębiorstwom, tym samym nie naruszy konkurencji.19. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.20. Zamawiający wymaga, aby flota wykorzystywana przez Wykonawcę do realizacji zamówienia zawierała co najmniej 10 % pojazdów napędzanych energią elektryczną lub gazem ziemnym.21. Zamawiający zastrzega prawo opcji:1) Zamawiający ma prawo jednostronnie rozszerzyć przedmiot zamówienia (prawo opcji),2) Zamawiający zastrzega, że zakres opcjonalny zamówienia nie stanowi zobowiązania umownego (w tym finansowego) Zamawiającego zaciąganego w momencie zawarcia umowy, a przewidywany zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji,3) skorzystanie z prawa opcji może nastąpić raz lub więcej razy w okresie realizacji zamówienia i uzależnione będzie wyłącznie od potrzeb Zamawiającego i możliwości finansowych Zamawiającego. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.4) wszystkie wymagania i zasady realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie zamówienia podstawowego dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji,5) czynności w ramach prawa opcji dotyczą czynności wykonywanych w ramach zamówienia podstawowego tj. a) koszenie trawników wraz z grabieniem i wywozem pokosu na terenie płaskim i skarpach, b) koszenie chwastów, trawy pomiędzy grobami wraz z grabieniem i wywozem pokosu,c) zamiatanie alejek o nawierzchniach utwardzonych d) zamiatanie placyków gospodarczyche)przejścia pod kondukty.6) zamówienia w ramach prawa opcji będą realizowane przez Wykonawcę w sposób wskazany w projekcie umowy.22. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia wskazano we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98371111-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:a) dysponuje następującym potencjałem technicznym:- kosiarką wózkową – 4 szt.,- kosiarką żyłkową – 4 szt.,- zamiatarką chodnikową o całkowitej masie nieprzekraczającej 800 kg – 1 szt.,- samochodem dostawczym o całkowitej masie nieprzekraczającej 3,5 t -1szt.,- ciągnikiem z pługo-piaskarką o całkowitej masie nieprzekraczającej 800 kg – 1 jednostka,3. Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował potencjałem technicznym przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia.4. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.5. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach