Przetargi.pl
Utrzymanie cmentarza komunalnego przy ul. Pokoju w Zabrzu

Gmina Zabrze - Prezydent Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 41-800 Zabrze, ul. Powstańców Śląskich 5-7
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 3733537, 2710011 , fax. (032) 3733427, 2710818
  • Data zamieszczenia: 2009-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zabrze - Prezydent Miasta
    ul. Powstańców Śląskich 5-7 5-7
    41-800 Zabrze, woj. śląskie
    tel. (032) 3733537, 2710011, fax. (032) 3733427, 2710818
    REGON: 00051595100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zabrze.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie cmentarza komunalnego przy ul. Pokoju w Zabrzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na utrzymaniu cmentarza komunalnego przy ul. Pokoju w Zabrzu. W zakres zadania wchodzi utrzymanie cmentarza o pow. 2,02 ha, konserwacja zieleni cmentarnej, utrzymanie domu przedpogrzebowego i prowadzenie ewidencji grobów. Utrzymanie cmentarza i ewidencję grobów należy prowadzić zgodnie z: a) Ustawą z dnia 31 stycznia 1959r o cmentarzach i chowaniu zmarłych ( t.j. Dz. U. z 2000r Nr 23, poz. 295), b) Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 1 sierpnia 2001r. w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji grobów ( Dz. U. z 2001r. Nr 90, poz.1013 ), c) Regulaminem cmentarza komunalnego w Zabrzu zatwierdzonym Uchwałą Nr 97/2000 Zarządu Miasta Zabrze z dnia 21 luty 2000r ( do wglądu w Wydziale Infrastruktury Komunalnej tut. Urzędu), d) Zarządzeniem Nr 445/IK/2008 Prezydenta Miasta Zabrze z dnia 31.07.2008 r. w sprawie ustalenia opłat za usługi cmentarne na cmentarzu komunalnym w Zabrzu. W ramach utrzymania cmentarza i domu przedpogrzebowego do obowiązków Wykonawcy należy: - prowadzenie dokumentacji cmentarnej, - aktualizacja i wprowadzanie danych do programu komputerowego CERBER, wspomagającego ewidencję cmentarza, który jest w posiadaniu Zamawiającego i przekazany zostanie po podpisaniu umowy, - ustalanie i przestrzeganie systematycznego lokalizowania miejsc pochówku oraz kontrolowanie ustawiania nagrobków pod względem zgodności z regulaminem utrzymania cmentarza, - pobieranie opłat za kopanie grobów, korzystanie z cmentarza i urządzeń cmentarnych w wysokości ustalonej Zarządzeniem Prezydenta Miasta, - konserwacja urządzeń wodno-kanalizacyjnych i elektrycznych, - konserwacja chłodni na zwłoki, - utrzymanie porządku i czystości w domu przedpogrzebowym oraz przygotowanie sali eksportacyjnej do ceremonii pogrzebowych, mycie okien i drzwi szklanych, podłóg, toalet itp., - utrzymanie na bieżąco porządku i czystości na terenie cmentarza polegające na zbieraniu śmieci, wygrabianiu liści, zamiataniu alejek i dróg cmentarnych, - całoroczne utrzymanie przyległego do cmentarza chodnika, - wywóz śmieci, - utrzymanie zieleni cmentarnej zgodnie z załączonym przedmiarem i harmonogramem na lata 2010, 2011 i 2012. - udostępnianie cmentarza dla odwiedzających w godzinach od 800 do 1800 a w okresie zimowym do zmroku, - udostępnianie toalet dla odwiedzających cmentarz w godzinach od 800 do 1800 a w okresie zimowym do zmroku, - opłata za zużytą wodę oraz energię elektryczną. - Informacje uzupełniające dla przedmiotu zamówienia: a) Dom przedpogrzebowy wyposażony jest w : - salę eksportacyjną - przechowalnię zwłok - chłodnię - 6 zwłok - magazyn i pomieszczenia socjalne - WC damskie i WC męskie oraz w instalację elektryczną i wodno-kanalizacyjną. b) Dane dot. obiektów do utrzymania: - całkowita powierzchnia cmentarza - 20 244 m2 - drogi z płyt betonowych - 1 605 m2 - drogi żużlowe - 744 m2 - drogi parkowe utwardzone - 996 m2 - chodnik przyuliczny - 497 m2 - dom przedpogrzebowy - 126 m2 c) Elementy zieleni cmentarnej: - siedem kwater grzebalnych o powierzchni - 10 250 m2 - skupiny krzewów - 2 713 m2 - trawniki - 1 871 m2 - drzewa - 1 765 m2 / 485 szt. - kwietniki trwałe - 174 m2 - żywopłoty z żywotnika w obrębie kwater - 485 m2 - ławki parkowe - 5 szt. Wykonawca zobowiązany jest posiadać lokal / obiekt służący do organizacji obsługi administracyjnej cmentarza i przyjmowania interesantów oraz przechowywania dokumentacji cmentarnej. Lokal / obiekt musi być zlokalizowany w granicach administracyjnych Gminy Zabrze.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983711115
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem : spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i zawarte w nich informacje. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dostarczyć dokumenty, potwierdzające, że łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące dokumenty, w oparciu o które Zamawiający dokona oceny spełniania warunków : 1. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp: A) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 2. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: A) wykaz zawierający minimum 1 wykonaną /wykonywaną usługę w zakresie utrzymania cmentarza wraz z konserwacją zieleni cmentarnej, utrzymaniem domu przedpogrzebowego i prowadzeniem ewidencji grobów, o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty, potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie; B) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, obejmujący nie mniej niż: - ciągnik kołowy - kosiarkę - zestaw komputerowy o parametrach umożliwiających pracę w programie CERBER C) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeśli w wykazie o którym mowa w pkt B) wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował D) wykaz osób i podmiotów, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; Zamawiający wymaga wskazania: 1) Kierownik zadania - kwalifikacje zawodowe: co najmniej 2 letni staż pracy w zakresie utrzymania i zarządzania cmentarzami - wykształcenie: wyższe - zakres wykonywanych czynności: nadzór nad całością prac związanych z przedmiotem zamówienia 2) Pracownik - min 1 osoba - kwalifikacje zawodowe: technik / inżynier ogrodnictwa lub terenów zielonych lub ukończony kurs III stopnia w zakresie pielęgnacji drzew i krzewów ozdobnych - zakres wykonywanych czynności: prace związane z utrzymaniem zieleni cmentarnej 3) Pracownik - min 1 osoba - kwalifikacje zawodowe: ukończony kurs komputerowy umożliwiający obsługę programu komputerowego CERBER - zakres wykonywanych czynności: obsługa administracyjna cmentarza, przyjmowanie interesantów E) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli w wykazie o którym mowa w pkt D) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował W celu potwierdzenia, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: A) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument - aktualny na dzień składania ofert - potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 150.000 PLN.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabrze.magistrat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach