Urząd Miasta ogłasza przetarg
- Adres: 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
- Data zamieszczenia: 2012-02-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
ul. Podgórna 22 22
65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
REGON: 00065423300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zielona-gora.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie bieżące (w ruchu) fontann, zdrojów naprawa i konserwacja. Zakup środków chemicznych do uzdatniania wody oraz części zamiennych i naprawczych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie bieżące (w ruchu) fontann, zdrojów naprawa i konserwacja. Zakup środków chemicznych do uzdatniania wody oraz części zamiennych i naprawczych. Część 1 - dotyczy konserwacji, naprawy fontann, zdrojów. 2. Przedmiotowa usługa obejmuje wykonywanie remontów i konserwacji fontann, zdrojów posadowionych przy: 1) Pl. Bohaterów - 1 fontanna duża; 2) Al. Niepodległości - przy BWA 1 fontanna średnia; 3) Al. Niepodległości przy PZU - zdrój; 4) Al. Niepodległości przy Komisariacie Policji - 1 fontanna mała; 5) ul. Kazimierza Wielkiego - fontanna, zdrój, system nawadniania. 2.1 W ramach zlecanej usługi Wykonawca zobowiązany jest do: a) utrzymania w sprawności technicznej wszystkich fontann przez okres trwania umowy, zgodnie ze stosownymi instrukcjami i dokumentacją techniczną; b) konserwacji wodnej instalacji zasilającej i odpływowej; c) usuwania wody w przypadku jej nagromadzenia się w komorach; d) wykonywania niezbędnych napraw nie objętych gwarancją; e) współdziałania ( dozorowania) w pracach naprawczych i konserwatorskich, wykonywanych przez firmy gwarancyjne i specjalistyczne w razie wystąpienia takiej potrzeby; f) dokonywania zakupów w uzgodnieniu i na zlecenie Zamawiającego materiałów serwisowych i naprawczych; g) przygotowanie fontann do okresu wiosennego i zimowego, w tym montaż/demontaż elementów oświetlenia, armatury wtryskowej oraz wszelkich innych urządzeń wspomagających; 2.2.Realizacja przewidywana tej części zamówienia - od dnia podpisania umowy do 15.12.2012 r. Część 2 - dotyczy utrzymania bieżącego (w ruchu) fontann, zdrojów. 3. Przedmiotowa usługa obejmuje wykonywanie remontów i konserwacji fontann, zdrojów posadowionych przy: 1) Pl. Bohaterów - 1 fontanna duża; 2) Al. Niepodległości - przy BWA 1 fontanna średnia; 3) Al. Niepodległości przy PZU - zdrój; 4) Al. Niepodległości przy Komisariacie Policji - 1 fontanna mała; 5) ul. Kazimierza Wielkiego - fontanna, zdrój, system nawadniania. 3.1. W ramach zlecanej usługi Wykonawca zobowiązany jest do: a) codziennego - 2 krotnego czyszczenia niecek fontann (godziny poranne - 6.00-7.00) oraz (godziny popołudniowe - 18.00-19.00), utrzymywania sprawności wtryskowej i wysokości strumienia wody zgodnie z zaleceniami i stosownymi ustaleniami; b) bieżącego dozoru automatyki fontann i instalacji obiegowych (2 -krotnie w ciągu dnia tj. w godzinach porannych i wieczornych (j.w. ), uwzględniając w tym dni wolne i świąteczne); c) konserwacji instalacji zasilającej i odpływowej; d) wykonywanie niezbędnych pomiarów elektryczno-eksploatacyjnych; e) systematyczne czyszczenie filtrów, dysz tryskaczy; f) dokonywania zakupów w uzgodnieniu i na zlecenie Zamawiającego środków do uzdatniania i dezynfekcji wody; g) utrzymanie w należytym porządku i czystości komór. 3.2. Realizacja tej części zamówienia - od 1.04.2012 r. do 30.09.2012 r tj. 6 m-cy 4. Warunki realizacji zamówienia: 1) Integralną część przyjętej do wykonania usługi, stanowi Kalkulacja oferenta 2) W ramach obowiązującej umowy Wykonawca dokonywać będzie w uzgodnieniu z Zamawiającym niezbędnych zakupów środków chemicznych do uzdatniania wody oraz części zamiennych i naprawczych. 3) Zlecane przez Zamawiającego zakupy w okresie obowiązywania umowy nie mogą przekroczyć: a) kwoty 15.000,00 PLN brutto w odniesieniu do środków chemicznych do uzdatniania wody; b) kwoty 20.000,00 PLN brutto w odniesieniu do części naprawczych i zamiennych. 4) Wynagrodzenie dotyczące części 1 i 2 wymagań szczegółowych niniejszego opisu przedmiotu zamówienia płatne etapami zgodnie z ofertą Wykonawcy. 5) Wyłączenie z ruchu - pracy w ciągu m-ca fontanny lub zdroju, skutkować będzie pomniejszeniem należności o kwotę przysługującego wynagrodzenia dla Wykonawcy usługi za dany etap, o koszt należny za obsługę danej fontanny lub zdroju. 5. Wykonawca obowiązany jest określić cenę końcową przedmiotu zmówienia w oparciu o Tabelę stanowiącą załącznik nr 8 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną