Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Mazowieckim ogłasza przetarg
- Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Mazowiecka 10
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7753679, 7753258 , fax. 022 7753679
- Data zamieszczenia: 2010-01-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Mazowieckim
ul. Mazowiecka 10 10
05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. 022 7753679, 7753258, fax. 022 7753679
REGON: 01327010000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowodworski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
UTRZYMANIE BIEŻĄCE OZNAKOWANIA PIONOWEGO I POZIOMEGO DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU NOWODWORSKIEGO - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie jednokrotnego malowania z użyciem farb przystosowanych do oznakowania poziomego oraz konserwacja, naprawa, uzupełnienie i wymiana znaków pionowych. Utrzymanie i konserwacja oznakowania dróg powiatowych dotyczą n/w robót: - Malowanie znaków poprzecznych, uzupełnień, strzałek itp. - Malowanie znaków podłużnych (linie segregacyjne), - Wymiana i uzupełnienie oznakowania pionowego, - Mycie oznakowania, prostowanie słupków, malowanie. Poszczególne roboty będą realizowane przez Wykonawcę na podstawie przekazanego pisemnego zlecenia Zamawiającego, określającego rodzaj , zakres i umiejscowienie robót oraz ich wartość określoną na podstawie zaproponowanych przez Wykonawcę cen jednostkowych. Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do realizacji prac określonych w zleceniu w ciągu 24 godzin od otrzymania zlecenia. Wartość zamówienia przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14 000 euro i jest mniejsza od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332214
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 2000.00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych, oraz spełniający następujące warunki, o których mowa w art. 22 w/w prawa, tj; 1. posiadanie wiedzy i doświadczenia - należy przedstawić wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jednego lub więcej zamówień odpowiadających swoim rodzajem niniejszemu przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił co najmniej jedno zamówienie o wartości co najmniej 100 000,00 zł. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek ten spełniają łącznie. 2. dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - należy dysponować właściwym potencjałem kadrowym i technicznym zapewniającym prawidłowe i terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia, lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W zakresie sprzętu koniecznego do wykonania zamówienia, Wykonawca winien dysponować co najmniej: malowarką oraz samochodem dostawczym, w zakresie potencjału kadrowego wymaga się dysponowanie co najmniej 5 pracownikami, w tym kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane w zakresie drogowym oraz przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3. sytuacja ekonomiczna i finansowa - należy przedstawić polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 100 000,00 zł, lub złożyć oświadczenie, że w przypadku wyboru jego oferty, ubezpieczenie OC na taką sumę zostanie zawarte przed podpisaniem umowy. 4. przedłożą wymagane dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.(Dz.U.Nr 226 z 2009r., poz. 1817). Aby spełnić warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, których opis sposobu oceny spełniania został dokonany w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w niniejszej specyfikacji, zobowiązany jest on załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem niniejszemu przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. (do oceny spełnienia warunku doświadczenia Zamawiający wymaga udokumentowania jednego lub więcej zamówień odpowiadających swoim rodzajem niniejszemu zamówieniu, przy czym należy przedstawić co najmniej jedno zamówienie o wartości co najmniej 100 000,00 zł ) - (załącznik nr 1 do oferty),(konsorcjum - co najmniej jeden Wykonawca musi spełnić warunek) 1.2. wykaz sprzętu koniecznego do wykonania zamówienia, (do oceny spełnienia warunku potencjału technicznego Wykonawca winien dysponować co najmniej: malowarką oraz samochodem dostawczym. (załącznik nr 2 do oferty). (konsorcjum - wykaz sprzętu będzie oceniany łącznie) 1.3. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca w wykonywaniu zamówienia lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (do oceny spełnienia warunku należy przedstawić dysponowanie co najmniej 5 pracownikami, w tym kierownik robót winien wykazać się uprawnieniami budowlanymi w zakresie drogowym oraz przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) (załącznik nr 3 do oferty), (konsorcjum - wykaz osób i podmiotów będzie oceniany łącznie) 1.4. polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 100 000,00 zł, lub oświadczenie, że w przypadku wyboru jego oferty, ubezpieczenie OC na taką sumę zostanie zawarte przed podpisaniem umowy. (załącznik nr 4 do oferty), 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 p.z.p. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty: 2.1 oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, (załącznik nr 5 do oferty), (konsorcjum - oświadczenie składa każdy z ubiegających się Wykonawców lub pełnomocnik działający w imieniu Wykonawców składających ofertę wspólną) 2.2. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 p.z.p. (załącznik nr 6 do oferty), (konsorcjum - każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia składa dokument) 2.3. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz z ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (załączniki nr 7 i 8 do oferty), (konsorcjum - każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia składa dokument) 3. Ponadto do oceny spełniania wymaganych warunków należy załączyć: 3.1. wykaz części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, (załącznik nr 9 do oferty). 3.2. zaakceptowane przez Wykonawcę istotne postanowienia umowy lub oświadczenie stwierdzające akceptację umowy, (załącznik nr 10 do oferty). dowód wniesienia wadium (załącznik nr 11 do oferty).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowodworski.pl www.bip.nowodworski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego o grubości 0,4 - 0,8 mm i trwałości co najmniej 1 roku w ilości 449970,61 m?, oznakowania poziomego grubowarstwowego o grubości 0,9 - 3,5 mm i trwałości co najmniej 3 lata w ilości 9681,64 m? i likwidacja oznakowania poziomego w ilości 1450,00 m? oraz dostawa i montaż punktowych elementów odblaskowych w ilości 7352 szt. na drogach wojewódzkich województwa mazowieckiego - nr postępowania 081/16
Dodano: 2016-06-07 - Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Dzielnicy Ursus w podziale na zadania: Zadanie Nr 2 - Utrzymanie oznakowania pionowego oraz malowanie i odnawianie oznakowania poziomego.
Dodano: 2016-05-09 - Oznakowanie poziome dróg powiatowych: cienkowarstwowe odblaskowe i grubowarstwowe chemoutwardzalne strukturalne
Dodano: 2016-04-29 - Konserwacja oznakowania pionowego i poziomego dróg będących w zarządzie Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy
Dodano: 2016-04-21 - Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Dzielnicy Ursus w podziale na zadania: Zadanie Nr 2 - Utrzymanie oznakowania pionowego oraz malowanie i odnawianie oznakowania poziomego.
Dodano: 2016-03-18 - Wykonanie prac związanych z oznakowaniem poziomym dróg kategorii powiatowych Powiatu Legionowskiego w 2016 r
Dodano: 2016-03-14 - UTRZYMANIE BIEŻĄCE OZNAKOWANIA PIONOWEGO I POZIOMEGO DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU NOWODWORSKIEGO
Dodano: 2016-03-11 - Odnowa oznakowania poziomego w Grójcu
Dodano: 2016-03-01 - Roboty związane z organizacją ruchu (znaki poziome i pionowe) na drogach gminnych położonych na terenie Dzielnicy Praga - Południe w Warszawie
Dodano: 2016-02-11 - WYKONANIE OZNAKOWANIA POZIOMEGO NA DROGACH POWIATOWYCH - POWIAT WOŁOMIŃSKI
Dodano: 2016-02-03