Przetargi.pl
Utrzymanie bieżące miejskiej sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Zgorzelec w latach 2013-2015

Gmina Miejska Zgorzelec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-900 Zgorzelec, ul. Domańskiego 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 77 56 988 , fax. 075 77 56 988
  • Data zamieszczenia: 2012-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Zgorzelec
    ul. Domańskiego 7 7
    59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 77 56 988, fax. 075 77 56 988
    REGON: 23082154600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie bieżące miejskiej sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Zgorzelec w latach 2013-2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    . Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług, polegających na bieżącym utrzymaniu miejskiej sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Zgorzelec w latach 2013-2015. 2. W ramach usług Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania wszelkich prac związanych z konserwacją, czyszczeniem, usuwaniem awarii oraz zapewnieniem prawidłowego funkcjonowania miejskiej sieci kanalizacji deszczowej. 3. Zakres prac związanych z bieżącym utrzymaniem kanalizacji deszczowej, obejmuje utrzymanie w należytym stanie 1545 szt. studzienek ulicznych ściekowych wraz z przykanalikami, oraz ponad 51 000 mb długości kolektorów deszczowych. 4. W zakres usług wchodzą: 1) mechaniczne lub ręczne udrożnienia kolektorów kanalizacji deszczowej poprzez wyczyszczenie kolektorów kanalizacji deszczowej, 2) płukania kolektorów kanalizacji deszczowej, 3) mechaniczne lub ręczne czyszczenia studzienek rewizyjnych, 4) płukania studzienek rewizyjnych, 5) mechaniczne lub ręczne czyszczenia studzienek ulicznych ściekowych wraz z przykanalikami, 6) płukania studzienek ulicznych ściekowych, 7) przełożenia kolektora kanalizacji deszczowej z rur betonowych na PCV, 8) wykonania studni rewizyjnych lub ich wymiana wraz z odtworzeniem nawierzchni bitumicznej lub z kostki betonowej lub kostki kamiennej, 9) wykonania studzienek ulicznych ściekowych lub ich wymiana wraz z odtworzeniem nawierzchni bitumicznej lub z kostki betonowej lub kostki kamiennej, 10) czyszczenia zamulonych kanałów kołowych mechanicznie lub ręcznie, 11) uzupełnienia oraz wymiany włazów żeliwnych, 12) uzupełnienia rusztów studzienek ulicznych ściekowych, 13) regulacje wysokościowe krat ulicznych ściekowych oraz włazów żeliwnych do studni rewizyjnych wraz z odtworzeniem nawierzchni bitumicznej lub z kostki betonowej lub kostki kamiennej, 14) uzupełnienia koszy w studzienkach ulicznych ściekowych, 15) czyszczenia koszy studzienek ulicznych ściekowych, 16) mechaniczne czyszczenia syfonów w studzienkach ulicznych ściekowych wraz z ich płukaniem, 17) wykonania odwodnienia liniowego otwartego z prefabrykatów betonowych, 18) wykonania ścieku skrzynkowego, 19) wykonania inspekcji stanu technicznego sieci kanalizacji deszczowej za pomocą kamery, 20) wykonania opinii technicznych stanu sieci kanalizacji deszczowej, 21) wykonania badań zagęszczenia gruntu. 5. Szczegółowy opis usług do wykonania wraz z szacunkową ich ilością w okresie obowiązywania umowy, został zawarty w formularzu cenowym, będącym Załącznikiem Nr 8 do SIWZ. 6. W przypadku uszkodzenia kanalizacji deszczowej lub jej elementu (np. krata, pokrywa, właz itp.), które stanowią zagrożenie bezpieczeństwa użytkowników ruchu drogowego bądź mieszkańców, Wykonawca w trybie natychmiastowym, maksymalnie do 1 godziny od zgłoszenia przez Zamawiającego lub Straż Miejską zabezpieczy i oznakuje teren w sposób widoczny, oraz przystąpi do usunięcia awarii nie później niż w ciągu 24 godzin od zgłoszenia. 7. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania i zabezpieczenia prac w trakcie ich wykonywania, w tym również wykonanie na koszt własny projektów zabezpieczenia robót wraz ze wszelkimi koniecznymi uzgodnieniami i zgłoszeniami. Projekty zabezpieczenia robót powinny zostać wykonane zgodnie z § 5 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (tekst jednolity z 2003r. Dz. U. Nr 177, poz. 1729 z późn. zm.). 8. Podczas prowadzenia prac na drogach zaliczonych do kategorii dróg gminnych i wewnętrznych, dopuszcza się złożenia przez Wykonawcę projektów uproszczonych. 9. W przypadku prowadzenia prac na drogach zaliczonych do kategorii innej niż gminna, Wykonawca zobowiązany jest uzyskać we własnym zakresie, od odpowiedniego zarządcy drogi, zezwolenie na zajęcie pasa ruchu drogowego. Ewentualne koszty z w/w tytułu poniesie Wykonawca. 10. Wszelkie prace wykonywane w miejscach zbliżeń lub skrzyżowań z innymi przewodami podziemnymi, lub w miejscach kolizji z infrastrukturą nadziemną, Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie uzgodnić z właścicielami lub zarządcami w/w infrastruktury. Koszty z tego tytułu poniesie Wykonawca. 11. W trakcie wykonywania usług należy umożliwić mieszkańcom dojście i dojazd do posesji, a każde naruszenie zjazdu (rozkopanie, zablokowanie) należy uzgodnić indywidualnie z właścicielem posesji. 12. W przypadku wykonywania usług na drodze, na której ułożona jest nawierzchnia bitumiczna typu SMA, Wykonawca zobowiązany jest wykonać przed odtworzeniem nawierzchni badania zagęszczenia gruntu, oraz przedstawić w formie papierowej sprawozdanie z badania, które składać się będzie w szczególności z oznaczenia wskaźnika zagęszczenia gruntu oraz dynamicznego pomiaru odkształcenia. 13. Zobowiązuje się Wykonawcę do sporządzania dokumentacji fotograficznej, podczas wykonywania prac. Dokumentacja fotograficzna powinna być wykonywana na każdym etapie wykonywania usług tj.: przed ich rozpoczęciem, w trakcie oraz po ich zakończeniu. Wykonaną dokumentację Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu w formie elektronicznej (np. na nośniku CD lub na skrzynkę pocztową lub w formie papierowej, najpóźniej w dniu podpisania protokołu odbioru usług, objętych danym zleceniem. 14. Zobowiązuje się Wykonawcę do zapewnienia 24 godzinnego dyżuru pod wskazanym numerem telefonu, w przypadku konieczności usunięcia awarii w dni robocze i dni wolne od pracy. 15. W sytuacjach awaryjnych Zamawiający będzie zlecać usługi objęte niniejszym zamówieniem telefonicznie, co zostanie potwierdzone pisemnie w terminie 2-ch dni roboczych od telefonicznego zgłoszenia. 16. Wykonawca ma obowiązek niezwłocznego zabezpieczenia miejsca awarii, zgodnie ze wskazaną lokalizacją i zakresem, nie później niż w czasie 6 godzin od otrzymania telefonicznego zgłoszenia. 17. Zobowiązuje się Wykonawcę do zapewnienia na terenie wykonywanych usług ładu, porządku i ochrony znajdujących się obiektów, sieci oraz urządzeń uzbrojenia technicznego terenu. 18. Zobowiązuje się Wykonawcę do uporządkowania i doprowadzenia do stanu pierwotnego (łącznie z podbudową, nawierzchnią, oraz zielenią) terenu, na którym wykonywane były usługi. 19. Wykonawca zobowiązany jest do wywozu i unieszkodliwienia odpadów wytworzonych podczas wykonywania usług, we własnym zakresie, na koszt własny, zgodnie z art. 3 ust. 3 pkt 22 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (tekst jednolity z 2010r. Dz. U. Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.) i ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity z 2008r. Dz. U. Nr 25, poz.150 z późn.zm.). 20. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia elementów, urządzeń bądź ich części, powstałych przy wykonywaniu usług, zobowiązuje się Wykonawcę do ich naprawienia lub wymiany celem doprowadzenia do stanu pierwotnego, na koszt Wykonawcy. 21. Zobowiązuje się Wykonawcę do przestrzegania przepisów i zasad BHP oraz przepisów przeciwpożarowych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 22.Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami. 23. Zobowiązuje się Wykonawcę do naprawy i zrekompensowania wszelkich szkód wyrządzonych osobom trzecim podczas realizacji usług. 24. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości wykonanych usług, wymienionych w formularzu cenowym - Załącznik nr 8 do SIWZ, przy czym całkowite wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie usług nie może przekroczyć szacunkowej łącznej wartości brutto określonej w formularzu ofertowym Wykonawcy. 25. Zamawiający wymaga by Wykonawca załączył do oferty podpisany i wypełniony formularz cenowy - Załącznik Nr 8 do SIWZ, w którym Wykonawca poda ceny jednostkowe brutto za czynności objęte przedmiotem zamówienia oraz szacunkową łączną wartość brutto za wykonanie usług.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906410002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 9800,00 zł. (słownie: dziewięć tysięcy osiemset zł.) 2. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, który został określony w punkcie 19.1 SIWZ. 3. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń i/lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 29 1160 2202 0000 0002 2290 9774. Na przelewie należy umieścić informację : Wadium do postępowania Nr WZP.271.64.2012 (kopię przelewu proszę dołączyć do oferty). 6. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Na pisemny wniosek Zamawiający jest zobowiązany zwrócić wadium niezwłocznie Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, d) w przypadku określonym w punkcie 25.13 SIWZ. 13. Zamawiający zatrzyma wadium z odsetkami również w sytuacji, gdy w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, Wykonawca nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 14. Zamawiający zwraca wadium wniesione w formie pieniężnej wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 15. Wykonawca, który nie wniósł wadium, zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach