Przetargi.pl
Utrzymanie bieżące i remonty dróg gminnych oraz dróg w miastach na prawach powiatu na terenie Konina lewobrzeżnego i Konina prawobrzeżnego

Urząd Miejski w Koninie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-500 Konin, Plac Wolności 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (063) 24-01-111, 63 2401139 , fax. (063) 2401135
  • Data zamieszczenia: 2009-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Koninie
    Plac Wolności 1 1
    62-500 Konin, woj. wielkopolskie
    tel. (063) 24-01-111, 63 2401139, fax. (063) 2401135
    REGON: 00065723700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie bieżące i remonty dróg gminnych oraz dróg w miastach na prawach powiatu na terenie Konina lewobrzeżnego i Konina prawobrzeżnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    wykonanie nawierzchni bitumicznej, remonty nawierzchni bitumicznej, naprawa dróg gruntowych, wykonanie i remonty nawierzchni chodników, oznakowanie pionowe, oznakowanie poziome, odśnieżanie i usuwanie śliskości jezdni
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331429
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 140 000,00 zł w tym na: - część I: 70 000,00 zł - część II: 70 000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania czynności objętej przedmiotem zamówienia. 2. dysponują (dla każdej części) osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. : a) co najmniej jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, Kierownik winien być wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. b) 2 brygadami do robót drogowych w zakresie nawierzchni asfaltowych (min. 6 osób każda) c) 2 brygadami do robót chodnikowych (min. 6 osób każda) d) zespołem do utrzymania zimowego dróg (min. 5 osób) W przypadku złożenia ofert na część I i II zamawiający nie dopuszcza wskazania tych samych osób do realizacji zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą łącznie spełniać w/w warunek 3. dysponują dla każdej z części potencjałem technicznym lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego wg zestawienia zawartego w tabeli nr 1 i 2: Tabela nr 1 L.p. Wyszczególnienie Parametry techniczne Ilość szt. /min/ 1. Koparka 0,40 m3 1 szt 2. Koparko-ładowarka (z wykluczeniem typu Ostrówek i Białoruś) - 1 szt 3. Spycharka 100 kM 1 szt 4 Równiarka samojezdna 100 kM 1szt 5 Walec statyczny samojezdny 10Mg 1 szt 6 Walec statyczny ogumiony 10Mg 1 szt 7 Walec wibracyjny samojezdny 9 Mg 1 szt 8 Wibrator powierzchniowy - 1 szt 9 Frezarka drogowa z podajnikiem urobku 0,5 m 1 szt 10 Ciągnik kołowy 75 kM 1 szt 11 Samochód towarowo-osobowy 0,9 Mg 1 szt 12 Samochód wywrotka 5-10 Mg 1 szt 13 Pługopiaskarki - 3 szt 14 Pług wraz z ciągnikiem kołowym - 1 szt 15 Urządzenia do zabezpieczenia ruchu na czas wykonywania robót w pasie drogowym - kpl 16 Wytwórnia mas bitumicznych 50 Mg/h 1 szt 17 Rozściełacz mas bitumicznych szer. 3,5 m 1 szt 1. Pozycje 16 i 17 z tabeli nr 1 wykonawca może mieć wspólne w przypadku złożenia oferty na część I i II Tabela nr 2 L.p. Opis (rodzaj, nazwa producenta, model) Ilość szt. /min/ 1. Malowarka automatyczna wyposażona w pistolety natryskowe do farby i mikrokulek 2 szt 2. Sprzęt umożliwiający mechaniczne starcie oznakowania istniejącego 1 szt 3. Mechaniczny sprzęt do czyszczenia powierzchni malowanej z pyłu, kurzu, piasku, olejów i innych zanieczyszczeń 1 szt 4 Sprzęt do transportu materiałów przeznaczonych do poziomego znakowania dróg 1szt Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą łącznie spełniać w/w warunek 4. posiadają niezbędne doświadczenie tj. - w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali min dwie prace swoim rodzajem i wartością odpowiadające robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, tj. związane z remontami nawierzchni, oznakowaniem poziomym i pionowym dróg oraz utrzymaniem zimowym dróg w tym: Dla części I - wymagane jest wykazanie się utrzymaniem zimowym min. 50km dróg. Dla części II - wymagane jest wykazanie się utrzymaniem zimowym min. 65 km dróg Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą łącznie spełniać w/w warunek 5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: - dysponują środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500 000,00 PLN (dla każdej z części) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą łącznie spełniać w/w warunek 6. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Dokument ten muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia. 2. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności Należy przedłożyć: - kserokopię wymaganych uprawnień niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z aktualnymi zaświadczeniami stwierdzającymi wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej , wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 3. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca Należy przedłożyć: - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował 4. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie robót wyrażających się wykonaniem min. dwóch prac swoim rodzajem i wartością odpowiadających robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, tj. związane z remontami nawierzchni, oznakowaniem poziomym i pionowym dróg oraz utrzymaniem zimowym dróg wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie 5. Dokumenty na okoliczność potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy nie mniejszą niż 500 000,00 PLN, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6.Oświadczenie wykonawcy, że spełnia wymagania art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy - Prawo zamówień publicznych Dokument ten muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia. 7. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy W przypadku składania oferty wspólnej oświadczenie składa pełnomocnik konsorcjum w imieniu wszystkich jego członków

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach