Przetargi.pl
Utrzymanie 187 studni publicznych zlokalizowanych na terenie miasta Rzeszowa

Gmina Miasto Rzeszowa ogłasza przetarg

  • Adres: 35-064 Rzeszów, Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8754636 , fax. 017 8754634
  • Data zamieszczenia: 2010-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Rzeszowa
    Rynek 1 1
    35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8754636, fax. 017 8754634
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie 187 studni publicznych zlokalizowanych na terenie miasta Rzeszowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przejęcie przez Wykonawcę obowiązku utrzymania 187 szt. studni publicznych awaryjnych zlokalizowanych na terenie miasta Rzeszowa wymienionych w załączniku nr 1 do umowy. Do zakresu robót, o których mowa w ust. 1 należy : 1/ bieżące utrzymanie w/w studni polegające w szczególności na: a/ dokonywaniu przeglądów studni polegających na sprawdzeniu stanu technicznego, przepompowaniu wody i czyszczeniu powierzchni utwardzonych wokół studni b/ zabezpieczaniu studni na zimę ( polegające na zdemontowaniu całej studni a następnie wyczyszczeniu rury tłocznej oraz przewierceniu otworu umożliwiającego spływ wody ) c/ demontaż dźwigni studni /185 szt./ bezpośrednio przed Świętami Wielkanocnymi - montaż po świętach w terminie do 7 dni d/ malowanie studni - przynajmniej 1 raz w roku e/ czyszczenie zatkanych krat i odpływów f/ bieżący remont utwardzonych powierzchni wokół studni g/ uzupełnianie brakujących lub zdewastowanych tabliczek informacyjnych na studniach 2/ naprawy studni polegające w szczególności na wymianie zużytych części studni, w szczególności dźwigni , tłoka , klapy , kołnierza zaworu , śrub mocujących , czapki , nasadnika , stojaka dolnego i górnego , odpływu , cylindra, rury ssącej i tłocznej, pręta tłokowego, kosza ssawnego i innych, 3/ uczestniczenie w poborze wody ze studni do analizy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 508000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - tzn. zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) minimum jednego zamówienia polegającego na utrzymaniu 100 sztuk studni publicznych. Zamówienia winny zostać potwierdzone dokumentami, że zostały należycie wykonane. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, 5) spełniają wszystkie wymagania wynikające z oświadczeń, których listę przedstawiono w punkcie Wymagane oświadczenia i dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków/wymagań . Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009r. - w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817) dokumenty mogą być składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w § 1 ust. 2 i 3 w/w rozporządzenia, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentów dopuszcza się złożenie im odpowiadających wymienionych w § 2 ust. 2 oraz § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009r. - w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817). 1. Od Wykonawcy ubiegającego się o przyznanie zamówienia, oraz od innych podmiotów na których polega (w myśl w art. 26 ust 2b ustawy), w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w: a) rozdz. F SIWZ oraz art. 22 ust. 1 ustawy wymaga się przedstawienia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy na formularzu stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji; b) rozdz. F pkt 1 SIWZ wymaga się przedstawienia koncesji, zezwolenie lub licencji - jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; c) rozdz. F pkt 2 SIWZ wymaga się przedstawienia wykazu usług w zakresie niezbędnym do spełniania warunku wiedzy i doświadczenia - tzn. wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednego zamówienia polegającego na utrzymaniu 100 sztuk studni publicznych, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane należycie; 2. Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia, w celu stwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków o których mowa w rozdz. F pkt 5 SIWZ oraz art. 24. ust. 1 ustawy, wymaga się następujących oświadczeń/dokumentów: a) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. 3. Ponadto Zamawiający powinien złożyć: a) Informacje o częściach zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom na formularzu stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji b) Pełnomocnictwo do reprezentowania przed zamawiającym w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz do zawarcia umowy dla podmiotów występujących wspólnie (wyłącznie w oryginale lub kopia poświadczona notarialnie)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.erzeszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach