Miasto Oświęcim ogłasza przetarg
- Adres: 32-600 Oświęcim, ul.Zaborska 2
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 033 8429311,8429311 , fax. 033 8429199
- Data zamieszczenia: 2012-06-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Oświęcim
ul.Zaborska 2 2
32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
tel. 033 8429311,8429311, fax. 033 8429199
REGON: 00052640000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.oswiecim.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymania szaletów miejskich - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Utrzymania szaletów miejskich w Rynku Głównym i przy ul. Śniadeckiego w Oświęcimiu w II półroczu 2012 r. Zakres przedmiotu zamówienia o którym mowa w punkcie 1 obejmuje: 1) bieżące utrzymywanie czystości całości obiektów zgodnie z wymogami sanitarnymi,mycie urządzeń sanitarnych, glazury, płytek, okien, luster itp. 2) zapewnienie warunków higieniczno-sanitarnych dotyczących tego typu obiektów (dezynfekcja, deratyzacja), 3) bieżące zabezpieczenie środków czystości, ręczników, papieru toaletowego, mydła w płynie, worków do koszy na śmieci, kostek zapachowo-dezynfekujących do muszl i i pisuarów, środków zapachowych, odświeżaczy powietrza, 4) udział w kontrolach przeprowadzanych przez: Powiatową Stację Sanitarno - Epidemiologiczną, Straż Pożarną, Tauron S.A., itp., realizacja zaleceń, przestrzeganie przepisów BHP i p-poż, realizacja zaleceń pokontrolnych na koszt Wykonawcy oraz ponoszenie kosztów związanych z kontrolami, 5) zabezpieczenie bieżącej działalności obiektów, takich jak uzupełnianie drobnych części wyposażenia uszkodzonych w wyniku eksploatacji, lub dewastacji, 6) bieżące utrzymanie w sprawności instalacji znajdujących się w obiekcie, takich jak instalacja: elektryczna, oświetleniowa, wodociągowa i kanalizacyjna, 7) wykonanie w terminie od 1.09.2012 do 30.09.2012r. pomiaru rezystancji elektrycznej skuteczności uziemienia i zerowania ochronnego, wykonanie zaleceń oraz dostarczenie protokołu Zamawiającemu, 8) wykonywanie drobnych remontów bieżących oraz napraw, 9) zabezpieczenie obiektów przed włamaniem, kradzieżą i ogniem, 10) ponoszenie opłat z tytułu odbioru odpadów, 11) ponoszenie opłat z tytułu zużytej energii elektrycznej, dostawy wody i odprowadzania ścieków, wywozu nieczystości stałych oraz dostawy ciepła, 12) utrzymywanie czystości na dachach obiektów, wokół obiektów oraz odśnieżanie i posypywanie piaskiem w okresie zimowym dojść do obiektów, 13) odśnieżanie dachów obiektów, likwidacja sopli, 14) bieżące likwidowanie wszelkich napisów na ścianach(wewn. i zewn. ) obiektów, czas usunięcia do 48 godzin. 15) wyposażenie obiektów w : apteczki pierwszej pomocy wraz z instrukcją 2 szt, gaśnice 2szt, pojemniki na mydło w płynie 4 szt, szafki na środki czystości 2 szt, pojemniki na odpady 2 szt, pojemniki na papier jednorazowy 4 szt. 16) zapewnienie obsługi personalnej, nadzór obsługi w godzinach ustalonych przez Zamawiającego, zabezpieczenie personelowi odzieży ochronnej, 17) prawidłowe oznakowanie szaletów - męski, damski, 18) oraz wykonanie innych prac i robót niezbędnych do należytego wykonania zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.oswiecim.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną