Dolnośląskie Centrum Onkologii ogłasza przetarg
- Adres: 53-413 Wrocław, pl. Hirszfelda 12
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3689584 , fax. 071 3689584
- Data zamieszczenia: 2009-10-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dolnośląskie Centrum Onkologii
pl. Hirszfelda 12 12
53-413 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 3689584, fax. 071 3689584
REGON: 00029009600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dco.com.pl, www.przetargipubliczne.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USZCZELNIENIE KONSTRUKCJI ŻELBETOWEJ CZERPNI POWIETRZA BUDYNKU A-1, ZLOKALIZOWANEJ W DOLNOŚLĄSKIM CENTRUM ONKOLOGII WE WROCŁAWIU. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
USZCZELNIENIE KONSTRUKCJI ŻELBETOWEJ CZERPNI POWIETRZA BUDYNKU A-1, ZLOKALIZOWANEJ W DOLNOŚLĄSKIM CENTRUM ONKOLOGII WE WROCŁAWIU. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452151400
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 500,00 zł (słownie: pięćset zł)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: 2.1. Wykonawca wykaże się wykonaniem minimum 1 roboty budowlanej w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem (wykonanie izolacji) i wartością (nie mniejszą niż 15.000,00 zł netto) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia wraz z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie analizy wymaganych od Wykonawców oświadczeń i dokumentów. Ocena odbędzie się zgodnie z formułą (spełnia / nie spełnia).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1.1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.2. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 2.1. wykazu wykonanej minimum 1 roboty budowlanej w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - załącznik Nr 5 do SIWZ oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - zgodnie z zapisem punktu 5.2.1. SIWZ, 3.Wykaz innych dokumentów wymaganych przez Zamawiającego, które należy dołączyć do oferty. 3.1. Formularz oferty- załącznik nr 4. 3.2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 - załącznik nr 6. 3.3. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - jeśli dotyczy, 3.4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. 3.5. Dowód wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dco.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty budowlane związane z przebudową pomieszczeń laboratorium biogenetyki na potrzeby Banku Komórek Krwiotwórczych w budynku przy ul. Pasteura 4 we Wrocławiu
Dodano: 2016-07-08 - Modernizacja kina Wawel w Lubaniu wraz z zakupem wyposażenia na potrzeby działalności kulturalnej
Dodano: 2016-07-06 - Wykonanie robót budowlanych na poziomie piwnic budynku F w Dolnośląskim Centrum Onkologii we Wrocławiu.
Dodano: 2016-06-22 - Roboty budowlane w zakresie remontu i przebudowy części wysokiego parteru budynku przy ul. M.C. Skłodowskiej 66 z wykorzystaniem na sale łóżkowe
Dodano: 2016-06-17 - Najem zespołu urządzeń: urządzenia filtrującego i utrzymującego czystość powietrza o ustalonym sposobie kontroli zanieczyszczeń cząstkami i drobnoustrojami w środowisku oraz urządzenia wykorzystywanego do pracy laboratoryjnej w warunkach sterylnych zapewniającego przepływ jałowego powietrza - loży laminarnej, wraz z wykonaniem instalacji i rozmieszczeniem dostarczonych urządzeń oraz zaprojektowaniem i wykonaniem niezbędnych prac budowlanych umożliwiających instalację urządzeń.
Dodano: 2016-06-13 - Remont i modernizacja Oddziału Chirurgii Ogólnej z wydzieleniem odcinka Chirurgii Dziecięcej Znak sprawy ZP/06/2016
Dodano: 2016-04-29 - remont i przebudowa pomieszczeń Kliniki Anestezjologii i Intensywnej Terapii, znajdujących się na parterze budynku przy ul. Chałubińskiego 1a we Wrocławiu
Dodano: 2016-04-15 - roboty budowlane w zakresie wykonania instalacji sprężonego powietrza wraz z remontem sprężarkowni dla bloku operacyjnego w budynku przy ul. M. Curie - Skłodowskiej 66 we Wrocławiu
Dodano: 2016-04-12 - roboty budowlane w zakresie wykonania remontu bieżącego części węzłów sanitarnych i pomieszczeń przyległych w budynku Kliniki Ginekologii i Położnictwa przy ul. Chałubińskiego 3 we Wrocławiu
Dodano: 2016-04-05 - na roboty budowlane w zakresie adaptacji pomieszczeń dla aparatu RTG Precision przy ul. Pasteura 4 we Wrocławiu
Dodano: 2016-03-25