Przetargi.pl
Uszczelnienie kanalizacji sanitarnej metodą bezwykopową w Sopocie

AQUA - Sopot sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 81-740 Sopot, ul. Polna 66-68
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-58 555 49 20 , fax. 0-58 555 49 21
  • Data zamieszczenia: 2009-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: AQUA - Sopot sp. z o.o.
    ul. Polna 66-68 66-68
    81-740 Sopot, woj. pomorskie
    tel. 0-58 555 49 20, fax. 0-58 555 49 21
    REGON: 22046157000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.aqua-sopot.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Uszczelnienie kanalizacji sanitarnej metodą bezwykopową w Sopocie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest uszczelnienie kanalizacji sanitarnej metodą bezwykopową - Kontrakt 5.1 w ramach projektu Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej w uzdrowisku Sopot obejmujący zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych. 2. Zakres zamówienia: 1) sporządzenie projektu wykonawczego w oparciu o załączony program funkcjonalno użytkowy w tym: a) projektu realizacji robót, b) projektu organizacji ruchu uzgodnionego z właściwymi organami i instytucjami (np. Zakład Komunalny w Sopocie ZDiZ, Policja, ZKM), 2) wykonanie robót budowlanych zgodnie z projektem wykonawczym, zaakceptowanym przez Zamawiającego: a) uszczelnienie kanałów sanitarnych: - przekrój kołowy, - średnice od DN 185 mm do DN 600 mm, - łączna długość kanałów ok. 13 348 mb, - 24 lokalizacje na terenie miasta Sopotu, - metody uszczelnienia: rękaw utwardzany, rury ściśle pasowane, b) renowacja miejsc włączenia czynnych przykanalików do sieci - ok. 184 szt. 3. Zamawiający posiada projekty budowlane oraz pozwolenia na budowę, które przekaże wybranemu Wykonawcy po zakończeniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia. 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 6 do SIWZ (Program Funkcjonalno - Użytkowy). 5. W przypadku gdy w Opisie Przedmiotu Zamówienia lub innych częściach niniejszej SIWZ zostało wskazane rozwiązanie technologiczne lub materiałowe, pochodzenie materiałów i sprzętu, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i sprzętu lub rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z zapisami Opisu przedmiotu zamówienia i zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 200 000 zł (dwieście tysięcy złotych) na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz nie podlegają wykluczeniu w oparciu o art. 24 u.p.z.p.; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: - wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych, polegających na uszczelnieniu kanalizacji metodą bezwykopową, których łączna wartość netto wynosi co najmniej 5 000 000 PLN, - wykażą się dysponowaniem osobą na stanowisko Kierownika Budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. wykażą się posiadaniem środków finansowych w wysokości co najmniej 1 000 000 PLN lub zdolnością kredytową na kwotę co najmniej 1 000 000 PLN. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt. 1 w ofercie winny być złożone dokumenty, dla każdego z nich. Oświadczenie, zgodnie z art. 22 ust. 1 i o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 u.p.z.p., składa Pełnomocnik (Pełnomocnicy) reprezentujący wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub oddzielnie każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców spełnienie warunków określonych w pkt. 2 i 3 oceniane będzie łącznie. Dokumenty składa ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie warunku/warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych powyżej Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Krajowego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) oświadczenie, o którym mowa w art. 44 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 u.p.z.p.(sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ), 6) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. robotom określonym powyżej w warunkach udziału w postępowaniu - pkt. 2 z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ) oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 7) dokumenty stwierdzające, że osoba proponowana na stanowisko Kierownika Budowy, posiada wymagane uprawnienia wraz z dokumentami potwierdzającymi wpisanie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 8) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz.U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w pkt. 1.1), 1.2), 1.4) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2) w pkt. 1.3) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt. 2.1) a, i 2.1) c oraz pkt. 2.2), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 2.1) b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1) i 2.2), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo właściwym organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia określone w pkt. 3. znajdują odpowiednie zastosowanie. 5. W przypadku, gdy w oświadczeniach i dokumentach złożonych przez Wykonawców zagranicznych widnieć będą kwoty określone w walucie obcej (innej niż PLN), Zamawiający przyjmie do przeliczenia tych wartości kurs przeliczeniowy waluty tj. średni kurs ogłoszony przez Narodowy Bank Polski z dnia publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu nie zostanie opublikowany średni kurs ogłaszany przez NBP, Zamawiający przyjmie do przeliczeń średni kurs walut ogłoszony przez NBP przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aqua-sopot.4bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach