Przetargi.pl
Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Związku Międzygminnego „Gospodarka Komunalna”

Związek Międzygminny "Gospodarka Komunalna" ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, ul. Marsz. J. Piłsudskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 732 60 97 , fax.
  • Data zamieszczenia: 2018-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Związek Międzygminny "Gospodarka Komunalna"
    ul. Marsz. J. Piłsudskiego 10
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 732 60 97, fax.
    REGON: 51962573500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://elk-ekomazury.bip-wm.pl/public
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Związek międzygminny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Związku Międzygminnego „Gospodarka Komunalna”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: demontaż, transport i unieszkodliwianie azbestu i wyrobów zawierających azbest na terenie Związku Międzygminnego „Gospodarka Komunalna”, dofinansowanego z WFOŚiGW w Olsztynie w ramach zadania pn.: Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Związku Międzygminnego „Gospodarka Komunalna”. Azbest usuwany będzie z terenu Gminy Miasta Ełk, Gminy Ełk, Gminy Kalinowo, Gminy Prostki, Gminy Stare Juchy, Gminy Świętajno, Gminy Dubeninki, Gminy Gołdap i Gminy Biała Piska. 1.2. W ramach robót wykonane zostaną: a) demontaż azbestu i wyrobów zawierających azbest wraz z zapakowaniem, załadunkiem, transportem z miejsca zbiórki do miejsca unieszkodliwiania, rozładunek i zdeponowanie na składowisku odpadów posiadające odpowiednie zezwolenie na unieszkodliwianie zdeponowanych wyrobów zawierających azbest – szacunkowa ilość 329,452 Mg b) pakowanie, załadunek, transport azbestu i wyrobów zawierających azbest z miejsca zbiórki do miejsca unieszkodliwiania, rozładunek i zdeponowanie na składowisku odpadów posiadające odpowiednie zezwolenie na unieszkodliwianie zdeponowanych wyrobów zawierających azbest – szacunkowa ilość 211,706 Mg - Przewidywaną całkowitą ilość wyrobów zawierających azbest, wynoszącą 541,158 Mg, z podziałem na odpowiednie zakresy określa tabela, stanowiąca załącznik nr 4 do SIWZ. 1.3. Obowiązkiem wykonawcy jest prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 21, z późn. zm.) z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych w rozporządzeniu Ministra z dnia 12 grudnia 2014 w sprawie dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2014 r. poz.1973) – karta przekazania odpadu 1.4. Przedmiot zamówienia obejmuje opłatę składowiskową ponoszoną przez wykonawcę za dostarczony i zdeponowany azbest i wyroby zawierające azbest na składowiskach przeznaczonych do ich unieszkodliwienia. 1.5. Wykonawca na własny koszt: a) poniesie opłaty administracyjne, w tym opłaty za zajęcie pasa drogowego oraz wszelkie opłaty za media (zabezpieczenie terenu wykonywanych robót w energię elektryczną, wodę itp.) odpady itp., b) przywróci do stanu pierwotnego drogi i dojazdy zniszczone w trakcie wykonywania robót, c) uporządkuje teren po zakończeniu robót. 1.6 Wykonawca, przed podpisaniem umowy, zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu: a) kopii opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej: 200 tys. zł b) kopii dokumentów potwierdzających ukończenie przez pracowników pracujących przy usuwaniu azbestu, szkolenia/seminarium/kursu w sprawie zasad BHP przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest. c) kopie dokumentów potwierdzających klasę emisji spalin EURO 4 lub wyżej, dla wszystkich pojazdów, które będą brały udział w transporcie zdemontowanego azbestu i wyrobów zawierających azbest -– w przypadku gdy dla oferty przyznano punkty w kryterium „Klasa emisji spalin EURO”. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontrolowania przedmiotowych pojazdów w trakcie trwania realizacji umowy. 1.7. Podane zakresy ilościowe są szacunkowe i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zadania. Cena oferty jest ceną kosztorysową. Rozliczanie następować będzie na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie. 2. Wymagania Zamawiającego w zakresie zatrudnienia pracowników przy realizacji przedmiotu zamówienia. 2.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) czynności demontażu azbestu i wyrobów zawierających azbest, b) czynności pakowania i załadunku azbestu i wyrobów zawierających azbest, c) czynności transportowe, rozładunkowe i przekazania na składowisko, d) inne czynności związane z wykonywaniem bezpośrednio prac fizycznych związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. e) czynności biurowe związane z realizacja zadania. 2.2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.1. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 2.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.1. czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.), tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; (Uwaga: Wyliczenie ma charakter przykładowy. Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji. Każda umowa powinna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątem przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.); zakres anonimizacji umowy musi być zgodny z przepisami ww. ustawy.) 2.4. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy (we wzorze umowy) w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.1 czynności. 2.5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262660-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a). Formularz ofertowy (wzór - załącznik nr 1 do SIWZ); b). Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. c). Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekaże Zamawiającemu oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną