Przetargi.pl
„Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu powiatu konińskiego w roku 2017”

Powiat Koniński - Starostwo Powiatowe w Koninie ogłasza przetarg

  • Adres: 62510 Konin, Al. 1 Maja 9
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 240 32 12 , fax. 63 240 33 00
  • Data zamieszczenia: 2017-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Koniński - Starostwo Powiatowe w Koninie
    Al. 1 Maja 9
    62510 Konin, woj. wielkopolskie
    tel. 63 240 32 12, fax. 63 240 33 00
    REGON: 31102291400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu powiatu konińskiego w roku 2017”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usuwanie wyrobów zawierających azbest, tj. odpadów o kodach 17 06 01 (materiały izolacyjne zawierające azbest) i 17 06 05 (materiały budowlane zawierające azbest), zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2014 r. poz. 1923) tj.: 1)ich demontaż na obiekcie wskazanym przez właściciela, użytkownika wieczystego lub zarządcę nieruchomości (osobę fizyczną), który zakwalifikował się do programu pn.: „Program usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu powiatu konińskiego – kontynuacja” oraz transport i przekazanie wyrobów azbestowych do miejsca ich unieszkodliwienia, tj. na składowisko posiadające odpowiednie zezwolenie zgodne z treścią ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1987 z późn. zm.), wskazane w Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Wielkopolskiego na lata 2012-2017 oraz zgodnie z zasadą bliskości na podstawie art. 20 ust. 2 ww. ustawy. 2)transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest na składowisku określonym w punkcie 1. Szacunkowa ilość wyrobów zawierających azbest przeznaczonych do usunięcia w tym zamówieniu to ok. 1200 ton (1 200 000 kg), w tym: •demontaż, transport i unieszkodliwienie płyt azbestowo – cementowych – ok. 100 ton (100 000 kg), •transport i unieszkodliwienie płyt azbestowo – cementowych już zdemontowanych – ok. 1100 ton (1 100 000 kg). Z uwagi na fakt, iż podane ilości wyrobów zawierających azbest określone zostały w sposób szacunkowy na dzień sporządzenia treści SIWZ, ilości te w trakcie realizacji umowy mogą ulec zmianie. Zamawiający zastrzega, iż zapłaci za rzeczywistą ilość zdemontowanych, przetransportowanych i unieszkodliwionych odpadów zawierających azbest lub przetransportowanych i unieszkodliwionych opadów azbestowych, do maksymalnej kwoty środków finansowych będących w posiadaniu Zamawiającego na realizację przedmiotowego zadania. Szacunkowa ilość wyrobów zawierających azbest podana została w celu określenia cen jednostkowych za 1 kg, które przez cały okres realizacji przedsięwzięcia nie mogą zostać zmienione przez Wykonawcę. Wykonanie przedmiotu zamówienia powinno być zrealizowane według zasad określonych w „Programie usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu powiatu konińskiego – kontynuacja” , umieszczonym na stronie BIP Starostwa Powiatowego w Koninie Zamawiający przekaże wraz z umową wykaz osób z adresami nieruchomości w formie elektronicznej, na których Wykonawca wykona przedmiotową usługę. Wykaz będzie sukcesywnie uzupełniany w miarę napływu wniosków. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania prac terminowo, z należytą jakością i przy przestrzeganiu obowiązujących przepisów i norm, w szczególności warunków i wymagań określonych w przepisach z zakresu ochrony środowiska, gospodarki odpadami, bhp oraz prawno – budowlanych i uregulowań prawnych zapisanych w umowie. Wykonawca zobowiązany będzie także do dostarczenia Zamawiającemu oryginału karty przekazania odpadu, przygotowania 3 egz. protokołu odbioru stwierdzającego usunięcie wyrobów zawierających azbestu z danej nieruchomości, dokonania odpowiednich zgłoszeń oraz oświadczenia, że wszystkie prace związane z usuwaniem materiałów zawierających azbest zostały wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną oraz przepisami dotyczącymi gospodarowania odpadami azbestowymi wraz z potwierdzeniem właściciela nieruchomości o wykonanych przez Wykonawcę pracach. Prace realizowane będą przez Wykonawcę za wynagrodzeniem płatnym zgodnie z treścią umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): •45262660 – 5 – usuwanie azbestu •90650000 – 8 – usługa usuwania azbestu •90512000 – 9 – usługi transportu odpadów. 2.Podwykonawstwo 2.1.Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia dotyczącego obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 2.2.W przypadku realizacji zadania przy udziale podwykonawcy, Zamawiający żąda od Wykonawcy wskazania w ofercie (załącznik nr 1 do SIWZ), którą część zamówienia powierzy podwykonawcy/om oraz podania przez wykonawcę nazw firm podwykonawcy/ów. Zamawiający nie ogranicza zakresu przedmiotu zamówienia, który nie może być powierzony podwykonawcom. Zakres zamówienia planowany do powierzenia podwykonawcom musi być wskazany w formularzu oferty, której wzór stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Brak informacji w formularzu oferty w sprawie zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcom będzie traktowany jako deklaracja samodzielnej realizacji zamówienia przez Wykonawcę. 2.3.Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust 1 ustawy Pzp w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 2.4.Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 2.5.Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Powyższe stosuje się wobec dalszych podwykonawców, jeżeli zamawiający przewidział to w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 3. Wymagania dla Wykonawcy dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę 3.1.Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, aby przy realizacji zamówienia Wykonawca z którym Zamawiający podpisze umowę, do jej wykonania zatrudniał będzie we własnym przedsiębiorstwie lub u podwykonawcy, min. 2 osoby na stanowisku kierowcy przewożącym towary niebezpieczne. 3.2.Dla udokumentowania tego faktu Wykonawca przedstawi zamawiającemu, w terminie 14 dni od daty podpisania umowy pisemne oświadczenie wskazujące że czynności określone w pkt 3.1 wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę, stanowiska oraz wymiaru etatu. 3.3.Obowiązek, o którym mowa w pkt.3.1 i 3.2 dotyczy także podwykonawcy realizującego przedmiotowe zamówienie. 3.4.Zamawiający, w celu kontroli spełnienia wymagań, o których mowa w pkt. 3.1. może poinformować Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262660-5

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 10.000,00 zł (dziesięćtysięcyzłotyh)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach