Przetargi.pl
USUWANIE WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST Z TERENU GMINY STARY DZIKÓW W 2014r

Gmina Stary Dzików ogłasza przetarg

  • Adres: 37-632 Stary Dzików, ul. T. Kościuszki 79
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-16 631 80 50 , fax. 0-16 631 80 50
  • Data zamieszczenia: 2014-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stary Dzików
    ul. T. Kościuszki 79 79
    37-632 Stary Dzików, woj. podkarpackie
    tel. 0-16 631 80 50, fax. 0-16 631 80 50
    REGON: 65090059400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starydzikow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USUWANIE WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST Z TERENU GMINY STARY DZIKÓW W 2014r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: - demontaż, transport i utylizacja wyrobów zawierających azbest z obiektów budowlanych na terenie Gminy Stary Dzików. Szacunkowa ilość odpadów azbestowych przewidziana do demontażu, pakowania, załadunku, transportu i utylizacji wynosi ok. 108,38 Mg w tym; - do demontażu, załadunku, transportu i utylizacji ok. 81,519 Mg - do załadunku, transportu i utylizacji ok. 26,861Mg 4.2 Przez demontaż należy rozumieć usuniecie pokryć dachowych z płyt azbestowych falistych lub płaskich ze wskazanych obiektów budowlanych. 4.3 Wykaz nieruchomości z których będą usuwane wyroby zawierające azbest zostanie przekazany wykonawcy w dniu podpisania umowy. Zakres prac i termin wykonania usługi każdorazowo powinien być ustalony z właścicielami nieruchomości. 4.4 Rozliczenie wykonawcy usług odbywać się będzie według rzeczywistego obmiaru z natury, w oparciu o ryczałtowe ceny jednostkowe określone w formularzu obliczania ceny oferty, po sporządzeniu końcowego protokołu odbioru. 4.5 Obowiązki wykonawcy przy wykonywaniu zamówienia : - przed przystąpieniem do demontażu wykonawca jest zobowiązany do opracowania harmonogramu prac w uzgodnieniu z Zamawiającym i właścicielami nieruchomości. - zgłoszenia zamiaru przeprowadzenia prac właściwemu organowi nadzoru budowlanego, właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy oraz właściwemu inspektorowi sanitarnemu w terminie co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem prac. - demontaż płyt azbestowych z pokryć dachowych, pakowanie, załadunek i transport odpadów zawierających azbest przez osoby uprawnione. - każdorazowe ważenie wyrobów lub obmiar zawierających azbest na nieruchomościach właścicieli w obecności upoważnionego przedstawiciela Gminy. - po wykonaniu prac teren należy starannie oczyścić. - sporządzenie protokołu stwierdzającego ilość zdemontowanych, zebranych i przekazanych na składowisko odpadów oraz oświadczenie Wykonawcy o prawidłowości należytego wykonania prac. - odpady powinny być przekazane na składowisko odpadów niebezpiecznych i potwierdzone kartą przekazania odpadów. - kartę przekazania odpadów należy dołączyć do protokołu odbioru prac. 4.6 Koszt ważenia wyrobów zawierających azbest ponosi wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906500008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych). Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 uPzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy przelać na konto Zamawiającego: Nr 21 9094 0006 2001 0000 0039 0001 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wpłynięcia wadium uznaje się termin jego ,,wniesienia. Przez ,,wniesienie rozumie się uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający przelew (wniesienie) środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno znajdować się fizycznie na koncie Zamawiającego przed terminem składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu należy złożyć w osobnej kopercie opisanej ,,Wadium- Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Stary Dzików oraz włożyć do koperty zewnętrznej . Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania: ­ odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w niniejszej SIWZ, ­ musi odpowiadać co do terminu ważności terminowi związania ofertą określonemu w niniejszej SIWZ, ­ zawierać w swej treści okoliczności (zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 uPzp) w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium zamawiającemu, wraz z klauzulą mówiącą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela), Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na zasadach określonych w art. 46 uPzp. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. - jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 uPzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że nie wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Wykonawca lub podmiot wystawiający gwarancję bankową/ubezpieczeniową nie może uzależnić dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub wykonania czynności (np.: przesłania wezwania za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek ), jak również od przedłożenia dodatkowej dokumentacji, dodatkowych oświadczeń złożonych przez wykonawcę lub inny podmiot pod rygorem wykluczenia Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starydzikow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach