Przetargi.pl
Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Stargard Szczeciński

Urząd Gminy Stargard Szczeciński ogłasza przetarg

  • Adres: 73-110 Stargard Szczeciński, ul. Rynek Staromiejski 5
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 5613410 , fax. 91 5613411
  • Data zamieszczenia: 2012-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Stargard Szczeciński
    ul. Rynek Staromiejski 5 5
    73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 5613410, fax. 91 5613411
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.stargard.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Stargard Szczeciński
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1)Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi usunięcia materiałów zawierających azbest z terenu Gminy Stargard Szczeciński w ilości ok. 274,36 Mg. Usługa będzie polegać na: -(zadanie nr 1) demontażu pokryć dachów i innych elementów zebraniu ich, transporcie oraz utylizacji zebranych materiałów w miejscach do tego przygotowanych (specjalistyczne składowisko) i za potwierdzeniem każdego zdjęcia na podstawie karty usunięcia odpadu ok 201,89 Mg. - (zadanie nr 2) zebranie, transport oraz utylizacja zebranych materiałów w miejscach do tego przygotowanych (specjalistyczne składowisko) za potwierdzeniem każdego przekazania odpadu na podstawie karty usunięcia odpadu ok 72,47 Mg. Zadanie będzie wykonywane zgodnie z wieloletnim programem pn.: Program Oczyszczania Kraju z Azbestu na lata 2009-2032 wprowadzonym uchwałą Rady Ministrów z 14.07.2009 r. Zastosowanie mają również uchwała Nr XLI/322/2010 Rady Gminy Stargard Szczeciński z dnia 17.09.2010 r. i uchwała Nr XVII/155/12 Rady Gminy Stargard Szczeciński z dnia 27.04.2012 r. Terminy usunięcia azbestu z poszczególnych nieruchomości należy uzgodnić z właścicielem oraz przedstawić Zamawiającemu preliminarz rzeczowo- finansowy prac. Usunięcia odpadów zawierających azbest należy wykonać z nieruchomości podanych w poniższej tabeli : Zadanie nr 1: DEMONTAŻ, TRANSPORT, UTYLIZACJA Lp. wyszczególnienie zadań ok ilość azbestu do usunięcia m2 Mg 1. Kiczarowo 2 - zadaszenie budynku gospodarczego, 100 1,80 2. Barzkowice (dz. Nr 37/12) - 3950 71,10 zadaszenie budynku gospodarczego, 3. Kiczarowo 18 C - zadaszenie budynku gospodarczego, 3220 57,96 4. Święte 8 - zadaszenie budynku gospodarczego 220 3,96 zadaszenie budynku gospodarczego 5. Grzędzice ul. Jeziorna 23 - 116 2,09 6. Małkocin 59/1 - zadaszenie budynku gospodarczego 30 0,54 7. Grzedzice ul. Jeziorna 13 - 140 2,52 zadaszenie budynku gospodarczego 8. Małkocin 1B - zadaszenie budynku gospodarczego 600 10,80 9. Witkowo Drugie 71 - zadaszenie budynku gospodarczego 312 5,62 10. Kurcewo 13 - zadaszenie budynku gospodarczego 45 0,81 11. Warchlino 2 - zadaszenie budynku gospodarczego 54 0,97 12. Strzyżno 21 - zadaszenie budynku gospodarczego 15 0,27 13. Strzyżno 22 - 105 1,89 zadaszenie budynku gospodarczego 14. Barzkowice 41B - zadaszenie budynku gospodarczego 1000 18,00 15. Witkowo II 2 - zadaszenie budynku mieszkalnego 140 2,52 16. Rogowo 9A - zadaszenie budynku gospodarczego 700 12,60 17. Rogowo 9B - zadaszenie budynku gospodarczego 105 1,89 18. Klępino 58 - zadaszenie budynku gospodarczego 140 2,52 19. Małkocin 24/1 135 2,43 zadaszenie budynku mieszkalno-gospodarczego 20. Klępino 70 - zadaszenie budynku gospodarczego 59 1,06 21. Kurcewo 6B - zadaszenie budynku gospodarczego 30 0,54 Razem: 11216 201,89 Zadanie nr 2: TRANSPORT, UTYLIZACJA Lp. wyszczególnienie zadań ok ilość azbestu do usunięcia m2 Mg 22. Małkocin 73 2600 46,80 23. Małkocin 13 15 0,27 24. Święte 19 200 3,60 25. Koszewo 10/1-6 420 7,56 26. Witkowo 85 1,53 Pierwsze 22 27. Rogowo 9B 60 1,08 28. Witkowo 230 4,14 Drugie 27 29. Kurcewo 6 40 0,72 30. Małkocin 48 20 0,36 31. Koszewo 206 3,71 19/3, 19/4 32. Witkowo Drugie 71 120 2,16 33. Koszewko 11 30 0,54 Razem: 4026 72,47 2) Wykonanie usługi. a) Wykonawca będzie zobowiązany do zebrania, transportu i utylizacji odpadów szkodliwych pochodzących z rozbiórki materiałów zawierających azbest. Wykonanie unieszkodliwienia odpadów niebezpiecznych może być powierzone wyłącznie podmiotowi posiadającemu odpowiednie uprawnienia. Z czynności tej wykonawca przedstawi dokument potwierdzający rozbiórkę, zebranie, transport i utylizację lub oddanie do utylizacji dla podmiotu uprawnionego. Brak dokumentu świadczącego o utylizacji lub przekazaniu uprawnionemu podmiotowi do utylizacji spowoduje, że Zamawiający nie przystąpi do wykonywania odbioru oraz zgłosi do PIOŚ i prokuratury o podejrzeniu popełnienia przestępstwa przeciwko środowisku. b) Wykonawca musi zapewnić: - nadzór osoby posiadającej uprawniania kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, - oznaczenie i zabezpieczenie placu rozbiórki, - uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz ewentualną wypłatę odszkodowań z tytułu zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia robót rozbiórkowych ( Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia ). c) Wykonanie prac należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym także prawidłowe dokumentowanie całego procesu. d) Odbiór wykonanych prac dokonywany będzie z udziałem właściciela nieruchomości skąd usunięto azbest na podstawie protokołu odbioru azbestu i zakończenia prac. e) Wykonawca będzie zobowiązany do potwierdzenia zdeponowanych odpadów na specjalistycznym składowisku (karta przekazania odpadu). f) Ważenie usuniętych materiałów zawierających azbest odbywać się będzie na terenie usuwania w obecności przedstawiciela Zamawiającego i właściciela nieruchomości, wagą zapewnioną przez Wykonawcę. g) Wykonawca może powierzyć wykonywanie części usługi podwykonawcom, z uwzględnieniem następujących postanowień : - warunkiem podzlecenia wykonania części usługi będzie przedstawienie Zamawiającemu projektu umowy, na warunkach której będą regulowane wzajemne stosunki pomiędzy wykonawcą, a podwykonawcą; - wykonawca przed zleceniem wykonania części zamówienia przedstawi Zamawiającemu wykaz prac powierzanych do wykonania wraz z wymaganymi uprawnieniami do realizacji tej części zamówienia, - przed zawarciem umowy z podwykonawcą, wykonawca przedstawi uprawnienia podwykonawcy, jeżeli zlecane prace takich uprawnień wymagają, - jeżeli w ciągu 14 dni Zamawiający nie wniesie uwag do projektu umowy, uważać się będzie za jego zaakceptowanie; - uwagi Zamawiającego do projektu umowy wykonawcy z podwykonawcą muszą być wniesione niezwłocznie przed zawarciem umowy; - za wykonane roboty przez podwykonawcę pełna odpowiedzialność finansowo-rzeczowa spoczywa na wykonawcy; - wykonawca nie może się uchylić od odpowiedzialności za prace zlecone do wykonania podwykonawcy; 3) Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia. a) Wynagrodzenie wykonawcy za wykonanie usługi ustala się w formie umownej za faktyczną ilość usuniętego materiału zawierającego azbest na podstawie karty usunięcia odpadu. b) Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie obejmowało wszelkie koszty usunięcia odpadów, a w szczególności koszty rozbiórki, zebrania, transportu, utylizacji w miejscu specjalistycznym, koszty ewentualnych szkód powstałych w wyniku dokonanej rozbiórki. c) Wynagrodzeniem wykonawcy będzie iloczyn ceny jednostkowej za 1 kg x ilość kg usuniętego materiału. d) Rozliczenia za wykonanie usługi będą dokonywane miesięcznymi fakturami przejściowymi po usunięciu azbestu z danych nieruchomości. e) termin płatności faktur kompletnych i prawidłowo wystawionych, przejściowych i faktury końcowej - 30 dni od daty potwierdzonego doręczenia Zamawiającemu. Faktura musi być sprawdzona i zatwierdzona przez uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego oraz zawierać załączniki tj.: protokołu odbioru prac bez zastrzeżeń, podpisany przez upoważnione osoby reprezentujące Zamawiającego i Wykonawcę oraz właściciela nieruchomości z załączoną kartą przekazania odpadu na składowisko.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906500008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gmina.stargard.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach