Urząd Miejski w Olecku ogłasza przetarg
- Adres: 19-400 Olecko, Plac Wolności 3
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 087 520 21 68 , fax. 087 520 25 58
- Data zamieszczenia: 2012-06-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Olecku
Plac Wolności 3 3
19-400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 087 520 21 68, fax. 087 520 25 58
REGON: 00052334700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.olecko.pl.
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Olecko - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest demontaż, transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest w szacunkowej ilości 121,873 Mg z nieruchomości położonych na terenie Gminy Olecko. 2. Zakres usługi obejmuje: a) Demontaż płyt azbestowo- cementowych z dachów budynków mieszkalnych i gospodarczych znajdujących się na terenie Gminy Olecko według przekazanego przez Urząd Miejski w Olecku pisemnego wykazu stanowiącego załącznik Nr 1 do projektu umowy; b) Załadunek i transport odpadów zawierających azbest i ich utylizacja na przystosowanym do tego celu składowisku odpadów; c) Demontaż i usuwanie wyrobów zawierających azbest w terminach ustalonych z właścicielami nieruchomości wg harmonogramu stanowiącego załącznik Nr 2 do projektu umowy; 3. Wykonawca jest zobowiązany zgłosić zamiar przystąpienia do wykonywania prac demontażowych właściwemu organowi nadzoru budowlanego, właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy oraz właściwemu państwowemu inspektorowi sanitarnemu, w terminie co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem prac; 4. Po zakończeniu prac Wykonawca wystawi oświadczenia dla właścicieli nieruchomości oraz zamawiającego, że prace związane z usunięciem wyrobów zawierających azbest zostały wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, a teren prac został prawidłowo oczyszczony z odpadów azbestowych; 5. Z czynności demontażowych Wykonawca sporządzi protokoły zawierające informacje: - imię i nazwisko osoby/osób od której zostały usunięte wyroby azbestowe, - datę demontażu i odbioru wyrobów azbestowych, - ilość zdemontowanych odpadów w Mg. Protokoły podpisuje Wykonawca, właściciel nieruchomości oraz Zamawiający. 6. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu i właścicielowi nieruchomości dowody unieszkodliwienia odpadów ze składowiska tj. karty przekazania odpadów na składowisko. 7. Po realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wystawić fakturę VAT: a) w wysokości 15% wartości usługi dla poszczególnych właścicieli nieruchomości (kopię przekaże Zamawiającemu), którą opłaci właściciel nieruchomości; b) w wysokości 85% wartości usług dla Zamawiającego. 8. Wszystkie prace należy wykonywać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 02 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. Nr 71, poz. 649 z późn. zm.) oraz z zachowaniem przepisów prawa budowlanego i bhp; 9. Wykonawca zobowiązany jest do poniesienia kosztów naprawy ewentualnych zniszczeń, których dopuścił się podczas wykonywania prac. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906500000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.olecko.pl.
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną