Przetargi.pl
"USUWANIE WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST Z TERENU GMINY MIĘKINIA W 2017 ROKU”

Gmina Miękinia ogłasza przetarg

  • Adres: 55-330 Miękinia, ul. Kościuszki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 735 92 28, 71 735 92 22 , fax. 71 733 64 00
  • Data zamieszczenia: 2017-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miękinia
    ul. Kościuszki 41
    55-330 Miękinia, woj. dolnośląskie
    tel. 71 735 92 28, 71 735 92 22, fax. 71 733 64 00
    REGON: 93193504600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "USUWANIE WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST Z TERENU GMINY MIĘKINIA W 2017 ROKU”
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie roboty polegającej na usuwaniu wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Miękinia z miejsc i budynków wskazanych w załączniku do opisu przedmiotu zamówienia. Szacowana ilość wyrobów zawierających azbest wynosi około 7278 m2. Wykonawca wykona usługę zgodnie ze szczegółowym zakresem rzeczowym prac i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Szczegółowy zakres prac obejmuje: a)Transport i unieszkodliwianie płyt falistych azbestowo-cementowych dla budownictwa z terenu gminy Miękinia. Szacowana ilość wynosi 1057 m2 (13,741 Mg). W ramach prac wykonane zostaną: pakowanie, załadunek, transport odpadu niebezpiecznego z miejsca zbiórki do miejsca unieszkodliwiania, rozładunek i zdeponowanie wraz z kosztami unieszkodliwienia na składowisku odpadów niebezpiecznych zawierających azbest oraz prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej w art. 66 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.) z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2014 r. poz.1973 ze zm.) – „Karta przekazania odpadu”. b)Demontaż, transport i unieszkodliwienie pokryć dachowych wykonanych z płyt falistych azbestowo-cementowych dla budownictwa z terenu gminy Miękinia. Szacowana ilość wynosi około 6221 m2 (80,873 Mg) W ramach prac wykonane zostaną: demontaż pokryć dachowych oraz ścian z budynków znajdujących się na terenie gminy Miękinia, pakowanie, załadunek, transport odpadu niebezpiecznego z miejsca zbiórki do miejsca unieszkodliwiania, rozładunek i zdeponowanie wraz z kosztami unieszkodliwienia na składowisku odpadów niebezpiecznych zawierających azbest oraz prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej w art. 66 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 ze zm.) z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2014 r. poz.1973 ze zm.)– „Karta przekazania odpadu”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90650000-8

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach