Przetargi.pl
Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Maszewo - III etap

Gmina Maszewo ogłasza przetarg

  • Adres: 72-130 Maszewo, Plac Wolności 2
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 418 78 43 , fax. 91 418 75 06
  • Data zamieszczenia: 2012-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Maszewo
    Plac Wolności 2 2
    72-130 Maszewo, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 418 78 43, fax. 91 418 75 06
    REGON: 81168428400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.maszewo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Maszewo - III etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest demontaż, odbiór, transport i utylizacja wyrobów zawierających azbest, z obiektów budowlanych z terenu Gminy Maszewo, w tym: 1) demontaż, odbiór, transport i utylizacja - 74,94 Mg materiału zawierającego azbest; 2) odbiór, transport i utylizacja - 46,92 Mg materiału zawierającego azbest. 2. Wykaz nieruchomości objętych zamówieniem, z adresami właścicieli oraz ilością azbestu do usunięcia jest zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Wykonawca, przed przystąpieniem do prac polegających na zabezpieczeniu lub usunięciu wyrobów zawierających azbest z obiektu lub terenu, obowiązany jest do zgłoszenia tego faktu właściwemu organowi nadzoru budowlanego oraz właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy. Zgłoszenie powinno zawierać w szczególności: 1) rodzaj lub nazwę wyrobów zawierających azbest według grup wyrobów określonych w odrębnych przepisach, 2) termin rozpoczęcia i planowanego zakończenia prac, 3) adres obiektu, urządzenia budowlanego lub instalacji przemysłowej, 4) kopię aktualnej oceny stanu wyrobów zawierających azbest, 5) określenie liczby pracowników, którzy przebywać będą w kontakcie z azbestem, 6) obowiązanie wykonawcy prac do przedłożenia nowego zgłoszenia w przypadku zmiany warunków prowadzenia robót. 4. Zamówienie należy wykonać zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. Nr 71 poz. 649) oraz rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. Nr 216, poz. 1824), w tym: 1) transport wyrobów i odpadów zawierających azbest należy wykonać zgodnie z przepisami o przewozie towarów niebezpiecznych, 2) usuwane odpady zawierające azbest powinny być składowane na składowiskach odpadów niebezpiecznych lub na wydzielonych częściach składowisk odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne. 5. Wykonawca może przystąpić do demontażu lub wywozu wyrobów zawierających azbest po uzgodnieniu terminu z właścicielem nieruchomości. Ważenie usuniętych materiałów zawierających azbest odbywać się będzie na terenie usuwania wyrobów, w obecności przedstawiciela Zamawiającego i właściciela nieruchomości, wagą zapewnioną przez Wykonawcę. 6. Brak dokumentu świadczącego o utylizacji lub przekazaniu uprawnionemu podmiotowi do utylizacji spowoduje, że Zamawiający nie przystąpi do odbioru przedmiotu zamówienia oraz zgłosi do PIOŚr i prokuratury podejrzenie popełnienia przestępstwa przeciwko środowisku. 7. Wykonawca musi zapewnić: a) kierowanie wykonaniem zamówienia przez osobę posiadającej uprawniania do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, b) organizację i zabezpieczenie placu rozbiórki, c) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz ewentualną wypłatę odszkodowań z tytułu zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia robót rozbiórkowych (Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906500008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie żąda się wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.maszewo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach