Przetargi.pl
Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Kołaczyce

Gmina Kołaczyce ogłasza przetarg

  • Adres: 38-213 Kołaczyce, Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 4460258 , fax. 13 4460258
  • Data zamieszczenia: 2013-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kołaczyce
    Rynek 1 1
    38-213 Kołaczyce, woj. podkarpackie
    tel. 13 4460258, fax. 13 4460258
    REGON: 37044032400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolaczyce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Kołaczyce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje: Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Kołaczyce Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90650000-8 45262660-5 2. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na demontażu, zbieraniu, transporcie oraz utylizacji wyrobów zawierających azbest z budynków mieszkalnych i gospodarczych osób fizycznych z terenu Gminy Kołaczyce w ramach realizacji zadania Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Kołaczyce 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) demontaż, transport i unieszkodliwienie materiałów zawierających azbest z terenu Gminy Kołaczyce - około 1236 m2 2) zbieranie (bez pakowania), transport i unieszkodliwienie materiałów zawierających azbest z terenu Gminy Kołaczyce - około 2070 m2 przy czym 1m3 wynosi ok. 15 kg. 4. Szczegółowy przedmiot zamówienia sporządzony na podstawie zgłoszeń mieszkańców wraz z adresami nieruchomości, ilościami przeznaczonymi do demontażu oraz transportu i utylizacji wyrobów zawierających azbest stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 1) Wielkość zamówienia podana w pkt 3 może ulec zmniejszeniu w przypadku rezygnacji właścicieli nieruchomości w trakcie realizacji umowy. 2) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z odpowiednimi warunkami technicznymi i warunkami BHP. 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu rzeczowego umowy podpisanej w wyniku niniejszego przetargu w przypadku braku wystarczającej ilości środków finansowych. 4) Ważenie zdemontowanych i odbieranych odpadów zawierających azbest powinno odbywać się w obecności właściciela nieruchomości. Wykonawca dokonuje ważenia przy użyciu odpowiednich urządzeń i z tej czynności sporządza protokół zawierający co najmniej następujące informacje: imię i nazwisko właściciela nieruchomości, od którego obierane są odpady zawierające azbest, miejsce odbioru odpadów, datę odbioru, ilość odebranych odpadów w kg i m2, potwierdzenie prawidłowości wykonania usługi. Jeden egzemplarz protokołu Wykonawca przekaże Zamawiającemu wraz z fakturą VAT za wykonane usługi. 5) Po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca ma obowiązek dostarczyć właścicielowi lub zarządcy nieruchomości oraz Zamawiającemu pisemne oświadczenie o prawidłowości wykonania robót i oczyszczenia z azbestu, nie później niż do dnia zakończenia realizacji zadania tj. do dnia 18 października 2012 r. 6) Potwierdzeniem unieszkodliwienia odpadów niebezpiecznych zawierających azbest będzie dostarczenie Zamawiającemu oryginału Karty przekazania odpadów zgodnej z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z 8 grudnia 2010 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2010 r. Nr 249, poz. 1673). 7) Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej miejsc wykonywania usługi w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków zamówienia i stanu miejsc wykonywania przedmiotu zamówienia. 8) Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić realizację zadania w terminach uzgodnionych z Zamawiającym oraz właścicielami lub zarządcami nieruchomości na podstawie harmonogramu prac sporządzonym w dniu podpisania umowy na realizację zamówienia przy udziale Zamawiającego, Wykonawcy oraz włacicieli nieruchomości, z zachowaniem terminu ostetecznej realizacji zamówienia. Termin i gotowość realizacji prac każdorazowo powinna być potwierdzona przez właściciela nieruchomości. 9) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość i terminowe wykonania zamówienia, wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 10) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 11) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 12) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę lub osoby którymi się posługuje podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Odpowiedzialność za wyrządzone szkody z dniem podpisania umowy przejmuje Wykonawca zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906500008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kolaczyce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach