Gmina Jeleniewo ogłasza przetarg
- Adres: 16-404 Jeleniewo, ul. Słoneczna 3
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 087 5683022 , fax. 087 5683022
- Data zamieszczenia: 2014-04-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Jeleniewo
ul. Słoneczna 3 3
16-404 Jeleniewo, woj. podlaskie
tel. 087 5683022, fax. 087 5683022
REGON: 79067089800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.jeleniewo.i-gmina.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USUWANIE WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST Z TERENU GMINY JELENIEWO W 2014 ROKU - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na: demontażu pokrycia dachowego, zbieraniu, transporcie odpadów niebezpiecznych do miejsca unieszkodliwienia i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest w ramach realizacji zadania- Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Jeleniewo w 2014 roku. 1.1. Demontaż pokrycia dachowego wykonanego z płyt falistych i płaskich z azbestowo-cementowych budynków mieszkalnych i gospodarczych w ilości około 156,60 Mg. W ramach prac wykonane zostaną: demontaż pokrycia dachowego na wskazanych przez Zamawiającego budynkach znajdującym się na terenie Gminy Jeleniewo. 1.2. Transport i unieszkodliwienie pokrycia dachowego wykonanego z płyt falistych i płaskich azbestowo-cementowych, zdemontowanych przez Wykonawcę z dachów budynków gospodarczych i mieszkalnych oraz płyt falistych i płaskich azbestowo-cementowych złożonych na paletach w obrębie nieruchomości położonych na terenu gminy Jeleniewo w ilości 224,10 Mg. W ramach prac wykonane zostaną: pakowanie, załadunek, transport odpadu niebezpiecznego z nieruchomości do miejsca unieszkodliwiania, rozładunek i zdeponowanie wraz z kosztami unieszkodliwienia na składowisku odpadów niebezpiecznych zawierających azbest oraz prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.), z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2010 r. Nr 249, poz.1673) - Karta przekazania odpadu. 2.Procedura realizacji przedmiotowego zamówienia wygląda następująco: 2.1.Wykonawca uzgadnia z właścicielem-posiadaczem budynku, wyszczególnionego na liście nieruchomości objętych zamówieniem, termin demontażu wyrobów z azbestem. Termin realizacji nie może być późniejszy niż 10 października 2014 r. 2.2.Wykonawca zobowiązany jest do zdobienia dokumentacji fotograficznej nieruchomości przed rozpoczęciem prac oraz po ich zakończeniu. 2.3.Wykonawca, zgodnie z warunkami określonymi w stosownych przepisach, demontuje wyroby zawierające azbest z budynków, których wykaz otrzymuje od Zamawiającego. 2.4.Wykonawca dokonuje przygotowania, poprzez złożenie zafoliowanych oraz stosownie oznakowanych wyrobów z azbestem na palecie lub w worku typu big-bag. 2.5.Po demontażu i wywozie odpadów azbestowych Wykonawca sporządza protokół odbioru usługi, na którym uzyskuje podpis właściciela lub posiadacza budynku, z którego zdemontował wyroby z azbestem. 2.6.Wykonawca przedstawia Urzędowi Gminy Jeleniewo fakturę za wykonaną usługę wraz z wykazem posesji, protokołami odbioru usługi podpisanymi przez właścicieli lub posiadaczy budynków oraz zdjęciami budynków przed i po demontażu. 2.7.Urząd weryfikuje fakturę, protokoły odbioru usługi oraz wykaz posesji z których zdemontowano wyroby z azbestem. 2.8.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą za szkody spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia. 2.9.Podane w pkt 3.1. ppkt 3.1.1. i 3.1.2. ilości należy traktować szacunkowo, bowiem ich ilości mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w zależności od rzeczywistych potrzeb oraz od posiadanych środków finansowych z WFOŚiGW w Białymstoku w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia jej zakończenia). 3.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami m.in: 3.1.Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21). 3.2.Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 ze zm.). 3.3.Ustawą z dnia 19 czerwca 1997 r. o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 3, poz. 20 ze zm.). 3.4.Ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. Nr 227, poz. 1367 ze zm.). 3.5.Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. 2005r. Nr 216, poz.1824). 3.6.Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 71, poz. 649 ze zm.). 3.7.Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. 2010 r. Nr 249, poz. 1673). 3.8.Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz. U. z 2011 r. Nr 8, poz.31). 3.9.Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz.1623 ze zm.). 3.10.Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz.1126). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906500008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.jeleniewo.i-gmina.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Filipów w 2016 roku.
Dodano: 2016-05-02 - Usuwanie azbestu i wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Kuźnica
Dodano: 2016-04-26 - Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Czarna Białostocka
Dodano: 2016-04-15 - Usuwanie wyrobów zawierajacych azbest z terenu Gminy Turośl
Dodano: 2016-04-12 - Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Filipów w 2016 roku.
Dodano: 2016-04-12 - Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Jaświły
Dodano: 2016-04-07 - Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Hajnówka
Dodano: 2016-04-06 - Demontaż i odbiór wyrobów z azbestem z terenu Suwałk w 2016 roku
Dodano: 2016-04-01 - Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Czyże
Dodano: 2016-03-21 - Demontaż wyrobów zawierających azbest z połowy budynku mieszkalnego przy ul. Żeromskiego 2 (nad lokalem 2) w Suwałkach w 2014 r.
Dodano: 2014-06-11