Przetargi.pl
Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Chełm w 2012 roku

Gmina Chełm ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, Pokrówka, ul. Gminna 18
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5637363 , fax. 082 5637793
  • Data zamieszczenia: 2012-03-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chełm
    Pokrówka, ul. Gminna 18 18
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 082 5637363, fax. 082 5637793
    REGON: 00053239800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.chelm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Chełm w 2012 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje 2 zadania: Zadanie nr 1 - demontaż pokrycia dachu z płyt zawierających azbest, na budynkach mieszkalnych i gospodarczych znajdujących się na posesjach na terenie gminy Chełm, zabezpieczenie powstałych odpadów azbestowych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz załadunek, transport i utylizacja odpadów na składowisku odpadów niebezpiecznych w ilości ok 120 Mg Zadanie nr 2 - pakowanie, załadunek, transport i utylizacja odpadów na składowisku odpadów niebezpiecznych, zalegających/składowanych na nieruchomościach zlokalizowanych na terenie gminy Chełm w ilości ok. 80 Mg. Wielkość zamówienia uzależniona jest od ilości zgłoszonych wniosków mieszkańców gminy napływających do tut. Urzędu. Wykonawca w ramach oferowanej ceny ofertowej powinien zapewnić: - nadzór osoby mającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - organizację i zabezpieczenie placu rozbiórki, - uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz ewentualną wypłatę odszkodowań z tytułu zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia robót lub z nimi związanych - prowadzenie robót zgodnie z wymaganiami formalno-prawnymi, - ustalenie z zainteresowanym mieszkańcem terminu demontażu pokryć dachowych z eternitu, - odebrania eternitu z posesji. Wykonawca uzgodni telefonicznie lub osobiście z zainteresowanymi mieszkańcami datę demontażu pokrycia dachowego z eternitu i jego wywozu oraz termin odbioru eternitu. Termin odbioru eternitu zgłoszonego do wywozu nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia przekazania wykazu przez Zamawiającego. Termin odbioru eternitu pochodzącego z demontażu nie może przekroczyć 30 dni od dnia zakończenia demontażu pokrycia dachowego na danej posesji. Wykonawca niezwłocznie po ustaleniu terminów demontaży i odbiorów odpadów azbestowych przekaże Zamawiającemu informację o tych terminach. Realizacja zamówienia finansowana będzie ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie i Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie oraz z budżetu Gminy Chełm. Wykonanie robót musi nastąpić zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym także prawidłowe dokumentowanie całego procesu. Odbiór robót dokonywany będzie z udziałem właściciela pokrycia dachowego wraz z przekazaniem przez Wykonawcę stosownych dokumentów, w tym karty przekazania odpadu, stwierdzającej zdeponowanie odpadów na specjalistycznym składowisku. Potwierdzeniem faktycznym wykonanych prac, polegających na demontażu i odbiorze, będzie protokół odbioru prac podpisany przez przedstawiciela Zamawiającego, właściciela budynku oraz Wykonawcę - po zakończeniu prac na danej posesji, potwierdzający jednocześnie ilość zdemontowanych i odebranych odpadów zawierających azbest. Potwierdzeniem utylizacji odpadów niebezpiecznych zawierających azbest pochodzących, z danej posesji będzie dostarczenie Zamawiającemu oryginału Karty przekazania odpadów, zgodnej z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z 08 grudnia 2010 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2010 r. nr 249, poz.1673). Realizacja przedmiotu zamówienia będzie wykonywana do czasu obowiązywania umowy lub do wykorzystania środków finansowych przeznaczonych na to zamówienie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906500008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.chelm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach