Przetargi.pl
Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Buczkowice

Urząd Gminy Buczkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 43-374 Buczkowice, ul. Lipowska 730
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 4990066 w. 15, 39 , fax. 033 4990066
  • Data zamieszczenia: 2009-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Buczkowice
    ul. Lipowska 730 730
    43-374 Buczkowice, woj. śląskie
    tel. 033 4990066 w. 15, 39, fax. 033 4990066
    REGON: 00239307300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina.buczkowice.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Buczkowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Odbiór od mieszkańców wraz z załadunkiem odpadów zawierających azbest (płyt azbestowo-cementowych falistych i płaskich - o kodach: 17 06 01* - materiały izolacyjne zawierające azbest, 17 06 05 *- materiały konstrukcyjne zawierające azbest wg Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27.09.2001r w sprawie katalogu odpadów (Dz .U. Nr 112, poz. 1206), pochodzących z rozbiórki pokryć dachów i elewacji budynków na terenie Gminy Buczkowice, a następnie transport i przekazanie do unieszkodliwienia w/w odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Szacunkowa ilość odpadów 50 ton Zakres usługi: a) odbiór płyt azbestowo-cementowych falistych i płaskich z miejsc ich tymczasowego złożenia na posesjach b) ważenie zapakowanych odpadów w obecności właściciela posesji. c) załadunek zapakowanych w szczelne opakowania o wytrzymałości uniemożliwiającej ich rozdarcie i zabezpieczonych przed możliwością uwalniania pyłów do otoczenia , oznakowane znakiem uwaga azbest , przy użyciu własnych maszyn i urządzeń, (certyfikowane worki oraz folię zapewnia bezpłatnie Wykonawca usługi), d) pisemne potwierdzenie przez mieszkańca ilości odebranych z posesji odpadów. e) wywóz odpadów własnym specjalistycznym pojazdem z zachowaniem obowiązujących przepisów, f) przekazanie odpadów zawierających azbest do unieszkodliwienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, g) dostarczenie Zamawiającemu dowodu unieszkodliwienia odpadów tj. karty przekazania odpadów oraz kwitu wagowego potwierdzającego wagę odebranych wyrobów zawierających azbest od osób uprawnionych. Wszelkie prace muszą być wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwanie wyrobów zawierających azbest (Dz.U. Nr 71 poz. 649). Wykonawca poniesie koszty naprawy ewentualnych zniszczeń spowodowanych na szkodę Zamawiającego i osób trzecich, których dopuścił się podczas wykonywania usługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906500008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a) posiadają zezwolenie wydane przez właściwy organ na transport odpadów niebezpiecznych zawierających azbest. b) posiadają aktualną umowę z firmą przyjmującą do unieszkodliwienia wyroby zawierające azbest. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, powyższy warunek będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: a/ udokumentuje, iż w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał co najmniej jedną usługę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia b) dysponują pracownikami przeszkolonymi w zakresie pracy z wyrobami zawierającymi azbest c) dysponują sprzętem odpowiednim do bezpiecznego załadunki i transportu wyrobów zawierających azbest, samochód do transportu musi być wyposażony w urządzenie do ważenia odpadów . W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek musi spełniać, co najmniej jeden podmiot. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymienionych w pkt 1 - 4 na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 upzp zgodnie z treścią załącznika nr 2 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 3. wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługą stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie zgodnie z treścią zał. nr 3, 4. wykaz sprzętu odpowiedniego do bezpiecznego załadunku i transportu wyrobów zawierających azbest, zgodnie z treścią zał.nr 4, 5. pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie zał nr 4, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; 6. wykaz pracowników którzy będą wykonywać zamówienia wraz z załączonymi zaświadczeniami potwierdzającymi ich przeszkolenie w zakresie pracy z wyrobami zawierającymi azbest, zgodnie z treścią zał nr 5 7. pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, zał.nr 5 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 8. kopia polisy odpowiedzialności cywilnej lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9. kopia zezwolenia wydanego przez właściwy organ na transport odpadów niebezpiecznych zawierających azbest. 10. kopia aktualnej umowę z firmą przyjmującą do unieszkodliwienia wyroby zawierające azbest.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina.buczkowice.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach