Przetargi.pl
Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Brzeżno - etap III

Gmina Brzeźno ogłasza przetarg

  • Adres: 78-316 Brzeźno, 50
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-94 36 42 740 , fax. (094) 36 42 741
  • Data zamieszczenia: 2014-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brzeźno
    50 50
    78-316 Brzeźno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-94 36 42 740, fax. (094) 36 42 741
    REGON: 33092084800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Brzeżno - etap III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Demontaż i odbiór wraz z transportem oraz utylizacja na składowisku odpadów niebezpiecznych wyrobów zawierających azbest płyt azbestowo- cementowych (falistych i płaskich) z pokryć dachowych w obiektach budowlanych z sześciu nieruchomości położonych na terenie Gminy Brzeżno w ilości - 1.486 m? obejmujących: a) budynki mieszkalne - 212,50 m? b) budynki użytkowe - 1.273,50m? c) płyty składowane poza budynkami - 0 m? 2) Odbiór wraz z transportem oraz utylizacja na składowisku odpadów niebezpiecznych wyrobów zawierających azbest płyt azbestowo- cementowych (falistych i płaskich) z pokryć dachowych w obiektach budowlanych z pięciu nieruchomości położonych na terenie Gminy Brzeżno w ilości - 543,50 m? obejmujących: a) budynki mieszkalne - 0 m? b) budynki użytkowe - 0 m? c) płyty składowane poza budynkami - 543,50 m? 2. Wykaz nieruchomości z dokładnym adresem z których należy usunąć azbest jest do wglądu w Urzędzie Gminy, który Wykonawcy zostanie przekazany w dniu podpisania umowy. 3. Przedmiot zamówienia finansowany będzie ze środków dotacji z WFOŚ w Szczecinie biuro Koszalin zgodnie z zasadami finansowania określonymi w odpowiednim regulaminie. 4. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca przy realizacji zamówienia jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi, wykonania prac opisanych dla przedmiotu zamówienia. 2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zadania. 3) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 4) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawca otrzyma od zamawiającego wykaz nieruchomości do demontażu płyt azbestowo - cementowych. W terminie 14 dni od daty podpisania umowy skontaktuje się i umówi z właścicielami posesji na termin demontażu i odbioru. 6. Przed wywiezieniem zdemontowanych płyt azbestowo - cementowych należy dokonać ich ważenia i mierzenia w obecności przedstawiciela Zamawiającego. 7. Wykonawca dokona ważenia i mierzenia płyt przy użyciu własnych urządzeń. Z przeprowadzonej czynności należy sporządzić protokół zawierający informacje: 1) imię i nazwisko osoby, od której odbierane są płyty azbestowo-cementowe, 2) miejsca odbioru i datę odbioru, 3) ilość odebranych płyt azbestowo-cementowych określonych wagowo i w m? z rozróżnieniem na płyty pochodzące z budynków mieszkalnych, budynków użytkowych i składowanych poza budynkami. 8. Dostarczenie Zamawiającemu dowodu unieszkodliwienia odpadów tj. karty przekazania odpadów oraz kwitu wagowego ze składowiska, potwierdzającego wagę odebranych wyrobów zawierających azbest. 9. Wykonawca wystawi oświadczenie dla właściciela posesji, że prace związane z usunięciem wyrobów azbestowych zostały wykonane z zachowaniem właściwych przepisów technicznych, a teren został prawidłowo oczyszczony z odpadów azbestowych. 10. Wszystkie prace muszą być wykonane zgodnie z: 1) ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013r. poz. 21 z późn. zm.), 2) ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012r. poz.1137 z późń. zm.), 3) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 2 kwietnia 2004 roku w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2010r. Nr 162, poz. 1089), 4) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 roku w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczeniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. Nr 216, poz. 1824 z późn. zm.), 5) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 roku w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2010r. Nr 249, poz. 1673).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906500008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.brzezno.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach