Przetargi.pl
Usuwanie wyrobów zawierających azbest z nieruchomości położonych na terenie powiatu świdnickiego

Powiat Świdnicki ogłasza przetarg

  • Adres: 21-047 Świdnik, ul. Niepodległości 13
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 4687100 , fax. 081 4687112
  • Data zamieszczenia: 2009-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Świdnicki
    ul. Niepodległości 13 13
    21-047 Świdnik, woj. lubelskie
    tel. 081 4687100, fax. 081 4687112
    REGON: 43101946000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://swidniksp.bip.e-zeto.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie wyrobów zawierających azbest z nieruchomości położonych na terenie powiatu świdnickiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa usuwania wyrobów zawierających azbest z nieruchomości położonych na terenie powiatu świdnickiego (województwo lubelskie). Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje demontaż pokryć dachowych wykonanych z wyrobów z
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906500008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych , czyli: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostepnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegania wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy uważa się za spełniony, jeżeli: a) Wykonawca posiada decyzję administracyjną wydaną przez Starostę Świdnickiego zatwierdzającą program gospodarki odpadami niebezpiecznymi zawierającymi azbest (kod klasyfikacji odpadów 17 06 01 i 17 06 05) lub pozwolenie na wytwarzanie tych odpadów na terenie Powiatu Świdnickiego wydane na podstawie ustawy z dn. 17 kwietnia 2001r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2007r., Nr 39, poz.251 z późn.zm). b) Wykonawca posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu wyżej wymienionych odpadów określające obszar prowadzenia działalności przynajmniej na terenie województwa lubelskiego, wydane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 39, poz.251 z późn.zm). 3.Warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia uważa się za spełniony, jeżeli: a)Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, wykonał należycie co najmniej 2 usługi polegające na usuwaniu wyrobów zawierających azbest o łącznej wartości brutto co najmniej 40 000 zł. b)wykonawca dysponuje osobami posiadającymi przeszkolenie w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takich osób na czas realizacji zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (wg. załącznika nr 2 do SIWZ). 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy, zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b) decyzji administracyjnej wydanej przez Starostę Świdnickiego zatwierdzającej program gospodarki odpadami niebezpiecznymi zawierającymi azbest (kod klasyfikacji odpadów 17 06 01 i 17 06 05) lub pozwolenia na wytwarzanie ww. odpadów na terenie Powiatu Świdnickiego, wydanego na podstawie ustawy z dn. 17 kwietnia 2001r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2007r., Nr 39, poz.251 z późn.zm), c) zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu wyżej wymienionych odpadów określającego obszar prowadzenia działalności przynajmniej na terenie województwa lubelskiego, wydanego na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 39, poz.251 z późn.zm). 3.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów: a) wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (wg załącznika nr 3 do SIWZ). b) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia (wg załącznika nr 4 do SIWZ), c)dokumentów stwierdzających, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia - tj. zostały przeszkolone w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest. d) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, o ile w wykazie o którym mowa w pkt 3 lit.b wskazano osoby,którymi wykonawca będzie dysponował.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://swidniksp.bip.e-zeto.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach