Przetargi.pl
Usuwanie wyrobów zawierających azbest z nieruchomości położonych na terenie gminy Morawica

Urząd Gminy w Morawicy ogłasza przetarg

  • Adres: 26-026 Morawica, ul. Kielecka 38
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3114691
  • Data zamieszczenia: 2009-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Morawicy
    ul. Kielecka 38 38
    26-026 Morawica, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3114691
    REGON: 00055068600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.morawica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie wyrobów zawierających azbest z nieruchomości położonych na terenie gminy Morawica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na usunięciu pokrycia dachowego zawierającego azbest z budynków mieszkalnych i gospodarczych znajdujących się na terenie gminy Morawica oraz transport i utylizacja powstałych w ten sposób odpadów niebezpieczny
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 902300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności związanej z odzyskiem, unieszkodliwianiem, zbieraniem lub transportem odpadów; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Za doświadczonego uważa się Wykonawcę, który w ciągu ostatnich 3 lat wykonywał usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie zawartych w ofercie oświadczeń i dokumentów wymaganych w pkt. 7 SIWZ - wg formuły spełnia-nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. 4. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonym w art. 22 ust. 1, wykonawca składa oświadczenie zawarte w formularzu OFERTA. Zamawiający w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień publicznych, żąda załączenia do oferty: 1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie w/w dokument musi być złożony przez każdego z wykonawców. 2. wydanego przez Starostę, a) zezwolenia w zakresie zbierania lub transportu odpadów zawierających azbest na podstawie art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach j. Dz. U. z 2007r. Nr 39, poz. 251wraz z umową z podmiotem posiadającym zezwolenie w zakresie unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest; albo b) zezwolenia w zakresie unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest na podstawie art. 27 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach tj. Dz. U. z 2007r. Nr 39, poz. 251 albo c) pozwolenia na wytwarzanie odpadów lub decyzji zatwierdzającej gospodarkę odpadami niebezpiecznymi w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania, zbierania i transportu odpadów zawierających azbest na podstawie art. 31 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach tj. Dz. U. z 2007r. Nr 39, poz. 251. 3. wykazu wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat, odbiorców oraz załączonych dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 4. Z uwagi na fakt, iż zadanie jest dofinansowywane ze środków WFOŚiGW w Kielcach oraz PFOŚiGW w Kielcach Wykonawca zobowiązany jest przekazywać odpady na składowisko odpadów niebezpiecznych, zgodnie z art. 9 ust. 2 ustawy o odpadach, do najbliżej położonych miejsc, w których mogą być poddane odzyskowi lub unieszkodliwieniu tj. na składowisko odpadów niebezpiecznych w Dobrowie gm. Tuczępy. 4. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania tej części zamówienia, którą zamierza przekazać podwykonawcy. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie w/w dokumenty muszą być złożone w taki sposób, aby wykonawcy występujący wspólnie przedstawili wszystkie dokumenty odpowiednio do zakresu czynności powierzonych do wykonania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonym w art. 22 ust. 1, wykonawca składa oświadczenie zawarte w formularzu OFERTA. Zamawiający w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień publicznych, żąda załączenia do oferty: 1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie w/w dokument musi być złożony przez każdego z wykonawców. 2. wydanego przez Starostę, a) zezwolenia w zakresie zbierania lub transportu odpadów zawierających azbest na podstawie art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach tj. Dz. U. z 2007r. Nr 39, poz. 251 wraz z umową z podmiotem posiadającym zezwolenie w zakresie unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest; albo b) zezwolenia w zakresie unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest na podstawie art. 27 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach tj. Dz. U. z 2007r. Nr 39, poz. 251/ albo c) pozwolenia na wytwarzanie odpadów lub decyzji zatwierdzającej gospodarkę odpadami niebezpiecznymi w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania, zbierania i transportu odpadów zawierających azbest na podstawie art. 31 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach /tj. Dz. U. z 2007r. Nr 39, poz. 251/. 3. wykazu wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat, odbiorców oraz załączonych dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 4. Z uwagi na fakt, iż zadanie jest dofinansowywane ze środków WFOŚiGW w Kielcach oraz PFOŚiGW w Kielcach Wykonawca zobowiązany jest przekazywać odpady na składowisko odpadów niebezpiecznych, zgodnie z art. 9 ust. 2 ustawy o odpadach, do najbliżej położonych miejsc, w których mogą być poddane odzyskowi lub unieszkodliwieniu tj. na składowisko odpadów niebezpiecznych w Dobrowie gm. Tuczępy. 4. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania tej części zamówienia, którą zamierza przekazać podwykonawcy. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie w w dokumenty muszą być złożone w taki sposób, aby wykonawcy występujący wspólnie przedstawili wszystkie dokumenty odpowiednio do zakresu czynności powierzonych do wykonania. Uwaga: Dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez wykonawcę - za zgodność z oryginałem. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.morawica.eobip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach