Przetargi.pl
Usuwanie wyrobów zawierających azbest z budynków zlokalizowanych na terenie Gminy Zamość poprzez demontaż, transport i utylizację

Urząd Gminy Zamość ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, ul. Peowiaków 92
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2013-05-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Zamość
    ul. Peowiaków 92 92
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    REGON: 00054068200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.mbnet.pl/zamosc
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie wyrobów zawierających azbest z budynków zlokalizowanych na terenie Gminy Zamość poprzez demontaż, transport i utylizację
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części i stanowi : 1/ w części pierwszej: - demontaż pokryć dachowych wykonanych z wyrobów zawierających azbest ( płyt falistych azbestowo - cementowych dla budownictwa) oraz płyt azbestowo - cementowych płaskich stosowanych w budownictwie) z budynków zlokalizowanych na terenie gminy Zamość, załadunek, transport i zdeponowanie na składowisku powstałych odpadów zawierających azbest w ilości ok. 80 Mg. 2/ w części drugiej: usunięcie i utylizacja z nieruchomości, odpadów zawierających azbest, powstałych w wyniku demontażu przez inny uprawniony podmiot, klęski żywiołowej, wyrobu nie wykorzystanego a nabytego przed wejściem w życie przepisów o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest, wyrobu zdemontowanego przed wejściem w życie przepisów o bezpiecznym użytkowaniu i warunkach usuwania wyrobów zawierających azbest. poprzez załadunek, (ewentualne zapakowanie ) w ilości ok.31 Mg. - Termin zakończenia zadania 15.10.2013 r. - Zamawiający wymaga, żeby odpad zawierający azbest był ważony na nieruchomości z której odpady są usuwane. Koszty ważenia wyrobów zawierających azbest ponosi Wykonawca. Wykonawca zważy odpady przy użyciu urządzenia pomiarowego oraz zarejestruje masę odpadu zawierającego azbest usuwanego z danej nieruchomości. Czynności ważenia Wykonawca dokona w obecności właściciela/władającego nieruchomością, dokumentując ilość usuwanego odpadu w karcie przekazania odpadu.Właściciel/władający nieruchomością poświadcza wynik pomiaru w karcie przekazania odpadu lub oświadczeniu o prawidłowości wykonanych prac. - Wykonawca dostarcza Zamawiającemu potwierdzenie przyjęcia odpadu ( karta przekazania odpadu) oraz dokumenty potwierdzające przyjęcie odpadów na składowisko posiadające zezwolenie na przyjmowanie odpadów zawierających azbest - miejsce utylizacji (karta przekazania odpadu). Do obowiązków Wykonawcy należy: - uporządkowanie nieruchomości po zakończeniu robót i przedstawienie właścicielowi lub zarządcy obiektu będącego przedmiotem prac oświadczenia stwierdzającego rzetelność wykonania prac i oczyszczenia terenu z azbestu oraz ewentualna wypłata odszkodowań z tytułu zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia robót. Jeden egzemplarz tego oświadczenia Wykonawca przekaże Zamawiającemu. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za właściwe gospodarowanie wytworzonymi odpadami zawierającymi azbest. Wykonawca ma obowiązek prowadzenia karty ewidencji odpadów a ponadto jeden egzemplarz karty przekazania odpadu potwierdzającej przyjęcie odpadu od właściciela nieruchomości dostarczyć Zamawiającemu Wykonawca zamówienia staje się posiadaczem i wytwórcą wszystkich odpadów niebezpiecznych - powstałych w wyniku prowadzenia prac. Wykonawca przekaże Zamawiającemu jeden egzemplarz kart przekazania odpadu potwierdzających przekazanie odpadów na składowisko odpadów niebezpiecznych z zaznaczeniem ilości które zostały zdeponowane w ramach umowy zawartej z Zamawiającym. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą wobec właścicieli nieruchomości objętych przedmiotem zamówienia oraz osób trzecich za szkody spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906500008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mbnet.pl/zamosc
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach