Przetargi.pl
Usuwanie wyrobów zawierających azbest na terenie Powiatu Pleszewskiego.

Zarząd Powiatu w Pleszewie ogłasza przetarg

  • Adres: 63-300 Pleszew, ul. Poznańska 79
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 062 7429652 , fax. 062 7429665
  • Data zamieszczenia: 2013-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Pleszewie
    ul. Poznańska 79 79
    63-300 Pleszew
    tel. 062 7429652, fax. 062 7429665
    REGON: 25085480800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pleszew.starostwo.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie wyrobów zawierających azbest na terenie Powiatu Pleszewskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi oraz roboty budowlane z zakresu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Powiatu Pleszewskiego. 2. Wykonawca wykona usługi i roboty zgodnie z zakresem rzeczowym prac i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa t.j: 1). Ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U z 2013r., poz. 12); 2). Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008r. Nr 25, poz. 150 ze zm.); 3). Ustawą z dnia 19 czerwca 1997r. o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest ( t. j. Dz. U. z 2004r., Nr 3, poz. 20 ze zm.);4). Ustawą z dnia 19 sierpnia 2011r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. Nr 227, poz. 1367 ze zm.);5). Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczeniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. 2005r., Nr 216, poz. 1824); 6). Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. Nr 71,poz. 649 ze zm.); 7). Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. Nr 249, poz. 1673); 8). Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji i urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz. U. z 2011r., Nr 8, poz. 31); 9). Ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.); 10). Regulaminem realizacji zadania p.n .Usuwanie wyrobów zawierających azbest na terenie Powiatu Pleszewskiego, stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. 3. Zakres prac obejmuje: 1). demontaż materiałów zawierających azbest z obiektów budowlanych wskazanych przez zamawiającego, znajdujących się na terenie Powiatu Pleszewskiego, pakowanie, zważenie, załadunek, transport odpadu z miejsca zbiórki na miejsca unieszkodliwienia, rozładunek i zdeponowanie wraz z kosztami unieszkodliwienia na składowisku odpadów niebezpiecznych zawierających azbest, unieszkodliwienie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów z zastosowaniem aktualnie obowiązujących kart ewidencji oraz przekazania odpadu, 2).pakowanie, zważenie odpadów, załadunek wcześniej zdemontowanych wyrobów zawierających azbest, znajdujących się na terenie nieruchomości wskazanych przez zamawiającego, transport z miejsca zbiórki do miejsca unieszkodliwienia, rozładunek i zdeponowanie wraz z kosztami unieszkodliwienia na składowisku odpadów niebezpiecznych zawierających azbest oraz prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami z zastosowaniem aktualnie obowiązujących kart ewidencji oraz przekazania odpadu. 4. Przedmiot zamówienia realizowany będzie do górnej granicy środków zabezpieczonych na ten cel, t.j. maksymalnie do kwoty 114 550,00 zł brutto. Zamawiający zastrzega, że kwota za wykonanie przedmiotu umowy może być niewykorzystana w całości ze względu na ilość złożonych wniosków. W takim przypadku, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia odszkodowawcze z tytułu wykonania usług o mniejszej wartości niż określona powyżej. 5. Wykonawca w ramach ceny ofertowej musi zapewnić: 1). Sporządzenie planu pracy, planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia przed przystąpieniem do wykonania przedmiotu umowy; 2). Nadzór osoby odpowiedzialnej za organizację wykonywanych robót i zabezpieczenie miejsca prac; 3). Uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz ewentualną wypłatę odszkodowań z tytułu zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia robót lub prac związanych z nimi; 4). Ważenie zdemontowanych i odbieranych odpadów zawierających azbest powinno odbywać się w obecności właściciela nieruchomości. Wykonawca dokona ważenia i z tej czynności sporządzi protokół zawierający co najmniej następujące informacje: imię i nazwisko właściciela nieruchomości od którego odbierane są odpady zawierające azbest, adres nieruchomości z której następuje odbiór odpadów, datę odbioru, ilość odebranych odpadów w Mg oraz m2 oraz potwierdzenie prawidłowego wykonania usługi.5). Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kartę ewidencji odpadu oraz kartę przekazania odpadu. 6. Zamawiający wskazuje dzień 31.08.2013r jako ostatni dzień, w którym zostaną przekazane wykonawcy ostatnie wnioski celem ich zrealizowania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906500008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pleszew.starostwo.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach