Przetargi.pl
Usuwanie usterek i awarii w 30 budynkach żłobków na terenie Miasta Łodzi w okresie 12 miesięcy

Miejski Zespół Żłobków w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-063 Łódź, ul. Zachodnia
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6322361 , fax. 426 322 361
  • Data zamieszczenia: 2017-10-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zespół Żłobków w Łodzi
    ul. Zachodnia -
    91-063 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6322361, fax. 426 322 361
    REGON: 435176500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.mzz.lodz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie usterek i awarii w 30 budynkach żłobków na terenie Miasta Łodzi w okresie 12 miesięcy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1: - usuwanie usterek i awarii oraz wykonywanie prac konserwacyjno - remontowych w instalacjach elektrycznych, - pomiary instalacji elektrycznych w zakresie ochrony odgromowej, ochrony przeciwporażeniowej, rezystancji izolacji obwodów i rozdzielni n.n, sprawdzenie wyłączników różnicowo- prądowych, Część 2: - usuwanie usterek i awarii instalacji wodno – kanalizacyjnych, przeciwpożarowych, centralnego ogrzewania, gazowych, przeprowadzanie konserwacji węzłów cieplnych oraz wykonywanie prac konserwacyjno - remontowych w instalacjach wodno- kanalizacyjnych, przeciwpożarowych, - dokonanie oceny stanu technicznej sprawności i szczelności instalacji gazowych zasilających wszystkie urządzenia gazowe znajdujące się na terenie żłobków. Część 3: - usuwanie usterek i awarii ogólnobudowlanych oraz roboty konserwacyjno – remontowe polegające na utrzymaniu substancji budowlanej w odpowiednim stanie technicznym i użytkowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia w wysokości: dla części 1 – 1 000 zł dla części 2 – 1 000 zł dla części 3 – 1 000 zł W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część wpłaty wadium można dokonać łącznie. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1.pieniądzu – przelewem na konto MZŻ w Łodzi: GETIN Noble Bank S.A., Nr rachunku: 64 1560 0013 2026 0000 0185 0004 z zaznaczeniem „Wadium – przetarg nieograniczony na usuwanie usterek i awarii część ......., MZŻ.T.262.17.2016””. Wniesienie wadium Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, czyli do godz. 10:00 w dniu 07.11.2016r., 2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym – gwarantowane na okres minimum 30 dni licząc od ostatecznego terminu składania ofert, 3.gwarancjach bankowych - gwarantowane na okres minimum 30 dni licząc od terminu składania ofert, 4.gwarancjach ubezpieczeniowych - gwarantowane na okres minimum 30 dni, licząc od terminu składania ofert, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający formułuje dla wszystkich trzech części zamówienia następujące warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający żąda, aby Wykonawca: był wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym posiada siedzibę – Wykonawca wykaże spełnienie tego warunku dokumentując posiadanie takiego wpisu. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia oraz na wezwanie wpisu do właściwego rejestru

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach