Przetargi.pl
Usuwanie ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego

Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, Ul. Zwycięstwa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 238 55 30 , fax. 32 238 55 27
  • Data zamieszczenia: 2021-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych
    Ul. Zwycięstwa 21
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 238 55 30, fax. 32 238 55 27
    REGON: 27625533500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na interwencyjnym usuwaniu produktów pochodzenia zwierzęcego znajdujących się na terenach gminnych, każdorazowo po otrzymaniu wezwania z Centrum Ratownictwa Gliwice lub Wydziału Usług Komunalnych. Zakres zamówienia obejmuje następujące prace: - dojazd do miejsca zgłoszenia, - zebranie martwego zwierzęcia lub jego szczątków, - zdezynfekowanie terenu, - transport ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego do zakładu utylizacji/unieszkodliwiania. Koszt utylizacji/unieszkodliwiania ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego ponosi Wykonawca.Wykonawca zapewni całodobową łączność telefoniczną, faksową oraz gotowość do natychmiastowego działania także w dni wolne od pracy. Maksymalny czas na podjęcie interwencji wynosi 2 godziny od momentu wezwania. Wykonawca zapewni ponadto środki chemiczne przeznaczone i wykorzystywane każdorazowo do dezynfekcji. Na wykonawcy zamówienia ciąży odpowiedzialność za postępowanie z ubocznymi produktami pochodzenia zwierzęcego zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Wykonawca przekazywał będzie uboczne produkty pochodzenia zwierzęcego do zakładu utylizacji/unieszkodliwiania na podstawie dokumentu handlowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (t.j. Dz. U z 2020 r.poz. 1421 z późn. zm.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 - wzór umowy. Opis przedmiotu zamówienia obejmuje cały cykl życia, tj. od kosztów wykonania poprzez koszt transportu, aż po koszty utylizacji). Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest przy podziale na rejony (części). Rejon I (część I) obejmuje osiedla: Stare Gliwice, Brzezinka, Łabędy, Kopernika, Czechowice, Obrońców Pokoju, Szobiszowice, Zatorze, Żerniki, DK-88 na całej długości ze zjazdami i rozjazdami. Rejon II (część II) obejmuje osiedla: Ostropa, Wilcze Gardło, Wójtowa Wieś, Wojska Polskiego, Śródmieście, Politechnika, Baildona, Sośnica, Ligota Zabrska, Bojków, Trynek, Sikornik. Szczegółowy wykaz ulic przypisanych do każdego z osiedli dostępny jest pod adresem: https://bip.gliwice.eu/rady-dzielnic UWAGA: Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia. Średnia liczba zwierząt usuwanych miesięcznie wynosi ok 42 szt. Poniżej zestawienie poszczególnych gatunków zwierząt usuniętych w ciągu 12 miesięcy: - gołębie - 90 szt, - jeże - 57 szt, - koty - 65 szt, - psy - 8 szt, - sarny - 63 szt, - kury - 1 szt, - dziki - 35 szt, - króliki - 1 szt, - kaczki - 2szt, - jastrzębie - 1 szt, - wiewiórki - 2 szt, - szczury - 2 szt, - zające - 16 szt, - szopy - 1 szt, - lisy - 26 szt, - wydry - 1 szt, - kuny - 6 szt, - sroki - 5 szt, - bażanty - 1 szt, - borsuki - 7 szt, - łasice - 4 szt. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy Pzp, zostały określone przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu Zamówienia. Opisane przez Zamawiającego usługi mają ustalone standardy jakościowe tzn. są to typowe usługi, które obejmują interwencyjne usuwanie produktów pochodzenia zwierzęcego. Zamawiający wskazał wszelkie czynności objęte przedmiotem zamówienia, w tym m.in. dojazd do miejsca zgłoszenia, zebranie martwego zwierzęcia lub jego szczątków, zdezynfekowanie terenu oraz ich transport do zakładu utylizacji/unieszkodliwiania. Tereny z których usuwane są martwe zwierzęta są terenami ogólnodostępnymi, a ich eksploatacja nie wiąże się z żadnymi kosztami, oprócz kosztów ich bieżącego utrzymania. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia wskazał wszelkie czynności niezbędne do wykonania usługi. Tym samym opisał również wszelkie koszty związane z korzystaniem z przedmiotowych terenów. Jedynym kosztem ponoszonym w całym okresie korzystania z przedmiotu zamówienia jest więc opłata za jego wykonywanie. Cena realizacji przedmiotu zamówienia stanowi jedyny koszt ponoszony w całym okresie korzystania z przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90670000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach