Przetargi.pl
Usuwanie szkód w 8 oświatowych obiektach użyteczności publicznej powstałych w wyniku zdarzeń noszących znamiona klęski żywiołowej, które wystąpiły 18 września 2017 r. w Elblągu w wyniku nawalnych opadów atmosferycznych

Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, Łączności
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 552353536 , fax. 552393334
  • Data zamieszczenia: 2018-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
    Łączności 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 552353536, fax. 552393334
    REGON: 170747715
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie szkód w 8 oświatowych obiektach użyteczności publicznej powstałych w wyniku zdarzeń noszących znamiona klęski żywiołowej, które wystąpiły 18 września 2017 r. w Elblągu w wyniku nawalnych opadów atmosferycznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Usuwanie szkód w 8 oświatowych obiektach użyteczności publicznej powstałych w wyniku zdarzeń noszących znamiona klęski żywiołowej, które wystąpiły 18 września 2017 r. w Elblągu w wyniku nawalnych opadów atmosferycznych Przedmiot główny: CPV: 45453000-7 Nazewnictwo wg CPV: Roboty remontowe i renowacyjne Miejsce wykonania robót budowlanych: a.Szkoła Podstawowa Nr 16 przy ul. Sadowej 2 w Elblągu, b.Przedszkole Miejskie Nr 23 przy ul. płk. Stanisława Dąbka 49 w Elblągu, c.Przedszkole Miejskie Nr 4 przy ul. Szczecińskiej 30 w Elblągu, d.Przedszkole Miejskie Nr 29 przy ul. gen. Władysława Andersa 5a w Elblągu”, e.Szkoła Podstawowa Nr 15 przy ul. Modlińskiej 39 w Elblągu f.Zespół Szkół Technicznych przy ul. Artura Grottgera 71 w Elblągu g.Gimnazjum Nr 6 przy ul. Rawskiej 3 w Elblągu h.Szkoła Podstawowa Nr 12 przy ul. Wojciecha Zajchowskiego 12 w Elblągu. Zamówienie jest dofinansowane z Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji na usuwanie skutków klęsk żywiołowych. 2. Zakres zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje: 1)Remont Szkoły Podstawowej Nr 16 przy ul. Sadowej w Elblągu, tj.: a.remont pomieszczeń piwnicy, w tym: - usunięcie luźnych, zagrzybionych tynków ściennych wraz z wyprawkami malarskimi, - osuszanie i odgrzybianie ścian i posadzek, - wymianę płyt kartonowo – gipsowych i drewnopodobnych, - uzupełnienie tynków, - malowanie powierzchni, - wykonanie nowej posadzki, - wymianę stolarki drzwiowej, b.roboty zabezpieczające obiekt w celu przeciwdziałania skutkom przed wystąpieniem podobnych kataklizmów, w tym: - wykonanie drenażu wewnętrznego podposadzkowego oraz studzienek drenarskich wraz z zamontowaniem pomp pływakowych, - wykonanie poziomej izolacji przeciwwilgociowej ścian, - wykonanie pionowej izolacji przeciwwilgociowej ścian, - wykonanie drenażu opaskowego, - zamontowanie na przyłączach kanalizacyjnych dwóch zasuw zwrotnych, 2)Remont Przedszkola Miejskiego Nr 23 przy ul. płk. Stanisława Dąbka w Elblągu, tj.: - roboty rozbiórkowe, - roboty ziemne, - wykonanie pionowej izolacji przeciwwilgociowej ścian, - wykonanie poziomej izolacji przeciwwilgociowej ścian, - roboty wykończeniowe zewnętrzne, - wykonanie remontu podpiwniczenia, w tym: odgrzybianie, tynkowanie, malowanie powierzchni, wykonanie posadzki, 3)Remont Przedszkola Miejskiego Nr 4 przy ul. Szczecińskiej w Elblągu, tj.: - roboty rozbiórkowe, - roboty ziemne, - wykonanie pionowej izolacji przeciwwilgociowej ścian, - wykonanie poziomej izolacji przeciwwilgociowej ścian, - roboty wykończeniowe zewnętrzne, - wykonanie drenażu opaskowego, - wykonanie remontu podpiwniczenia, w tym: odgrzybianie, tynkowanie, malowanie powierzchni, wykonanie posadzki, 4)Remont Przedszkola Miejskiego Nr 29 przy ul. gen. Władysława Andersa w Elblągu, tj.: - roboty rozbiórkowe, - roboty ziemne, - wykonanie pionowej izolacji przeciwwilgociowej ścian, - wykonanie poziomej izolacji przeciwwilgociowej ścian, - roboty wykończeniowe zewnętrzne, - wykonanie remontu podpiwniczenia, w tym: odgrzybianie, tynkowanie, malowanie powierzchni, wykonanie posadzki, 5)Remont Szkoły Podstawowej Nr 15 przy ul. Modlińskiej w Elblągu, tj.: a.remont pomieszczeń piwnicy, w tym: - usunięcie luźnych, zagrzybionych tynków ściennych wraz z wyprawkami malarskimi, - osuszanie i odgrzybianie ścian i posadzek, - wymianę płyt kartonowo – gipsowych i drewnopodobnych, - uzupełnienie tynków, - malowanie powierzchni, - wykonanie nowej posadzki, - wymianę stolarki drzwiowej, b.roboty zabezpieczające obiekt w celu przeciwdziałania skutkom przed wystąpieniem podobnych kataklizmów, w tym: - wykonanie drenażu wewnętrznego podposadzkowego oraz studzienek drenarskich wraz z zamontowaniem pomp pływakowych, - wykonanie poziomej izolacji przeciwwilgociowej ścian, - wykonanie pionowej izolacji przeciwwilgociowej ścian, - wykonanie drenażu opaskowego, - zamontowanie na przyłączach kanalizacyjnych dwóch zasuw zwrotnych, 6)Remont Zespołu Szkół Technicznych przy ul. Artura Grottgera w Elblągu, tj.: a.remont pomieszczeń piwnicy, w tym: - skucie tynków wewnętrznych, - skucie posadzki betonowej, - osuszanie i odgrzybianie ścian i posadzek, - uzupełnienie tynków, - malowanie powierzchni, - wykonanie nowej posadzki, - wykonanie poziomej izolacji przeciwwilgociowej ścian, - wykonanie pionowej izolacji przeciwwilgociowej ścian, 7)Remont Gimnazjum Nr 6 przy ul. Rawskiej w Elblągu, tj.: a.remont pomieszczeń piwnicy, w tym: - usunięcie luźnych, zagrzybionych tynków ściennych wraz z wyprawkami malarskimi, - osuszanie i odgrzybianie ścian i posadzek, - uzupełnienie tynków, - malowanie powierzchni, - wymiana posadzek z paneli podłogi szwedzkiej, b.roboty zabezpieczające obiekt w celu przeciwdziałania skutkom przed wystąpieniem podobnych kataklizmów, w tym: - wykonanie drenażu wewnętrznego podposadzkowego oraz studzienek drenarskich wraz z zamontowaniem pompy pływakowej, - wykonanie poziomej izolacji przeciwwilgociowej ścian, - zamontowanie na przyłączach kanalizacyjnych dwóch zasuw zwrotnych, 8)Remont Szkoły Podstawowej Nr 12 przy ul. Wojciecha Zajchowskiego w Elblągu, tj.: a.remont pomieszczeń piwnicy, w tym: - osuszanie i odgrzybianie ścian i posadzek, - uzupełnienie tynków, - malowanie powierzchni, b.roboty zabezpieczające obiekt w celu przeciwdziałania skutkom przed wystąpieniem podobnych kataklizmów, w tym: - roboty rozbiórkowe, - roboty ziemne, - wykonanie pionowej izolacji przeciwwilgociowej ścian, - roboty wykończeniowe zewnętrzne, - wykonanie drenażu opaskowego, Szczegółowy zakres robót do wykonania został określony w dokumentacji projektowej, przedmiarach oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 3. Przedmiot zamówienia opisuje niżej wymieniona dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, składająca się z: A. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA 1. PRZEDMIARY ROBÓT 1) PRZEDMIAR NAZWA INWESTYCJI : LIKWIDACJA PRZYCZYN I SKUTKÓW, ORAZ ROBOTY ZABEZPIECZAJĄCE ADRES INWESTYCJI : ELBLĄG – UL. SADOWA 2 INWESTOR : SZKOŁA PODSTAWOWA NR 16 DATA OPRACOWANIA : CZERWIEC 2018 2) PRZEDMIAR Branża: budowlana Inwestycja: Przedszkole Nr 23 Budynek główny Usunięcie strat powstałych wskutek nawalnych opadów atmosferycznych w dniu 18.09.2017 r. wraz z kosztami robót koniecznych do wykonywania w celu przeciwdziałania skutkom takich wydarzeń w przyszłości. Adres: ul. Płk. Dąbka Nr 49 82-300 Elbląg Inwestor: Gmina Miasto Elbląg ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg 3) PRZEDMIAR Branża: budowlana Inwestycja: Przedszkole Nr 4 Budynek główny Usunięcie strat powstałych wskutek nawalnych opadów atmosferycznych w dniu 18.09.2017 r. wraz z kosztami robót koniecznych do wykonywania w celu przeciwdziałania skutkom takich wydarzeń w przyszłości. Adres: ul. Szczecińska Nr 30 82-300 Elbląg Inwestor: Gmina Miasto Elbląg ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg 4) PRZEDMIAR Branża: budowlana Inwestycja: Przedszkole Nr 29 Budynek główny Usunięcie strat powstałych wskutek nawalnych opadów atmosferycznych w dniu 18.09.2017 r. wraz z kosztami robót koniecznych do wykonywania w celu przeciwdziałania skutkom takich wydarzeń w przyszłości. Adres: ul. Gen. Andersa 5 82-300 Elbląg Inwestor: Gmina Miasto Elbląg ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg 5) PRZEDMIAR NAZWA INWESTYCJI : LIKWIDACJA PRZYCZYN I SKUTKÓW, ORAZ ROBOTY ZABEZPIECZAJĄCE ADRES INWESTYCJI : ELBLĄG – UL. MODLINSKA 39 INWESTOR : SZKOŁA PODSTAWOWA NR 15 DATA OPRACOWANIA : CZERWIEC 2018 6) PRZEDMIAR ROBÓT NAZWA INWESTYCJI : Prace remontowe ADRES INWESTYCJI : 82-300 Elbląg, ul. Grottgera 71, Zespół Szkół Technicznych INWESTOR : 82-300 Elbląg, ul. Grottgera 71, Zespół Szkół Technicznych DATA OPRACOWANIA : 14.06.2018 r. 7) PRZEDMIAR NAZWA INWESTYCJI : LIKWIDACJA PRZYCZYN I SKUTKÓW, ORAZ ROBOTY ZABEZPIECZAJĄCE ADRES INWESTYCJI : ELBLĄG, UL. RAWSKA 3 INWESTOR : GIMNAZJUM NR 6 DATA OPRACOWANIA : CZERWIEC 2018 8) PRZEDMIAR Branża: budowlana Inwestycja: Szkoła Podstawowa Nr 12 im. Michała Kajki Budynek główny Usunięcie strat powstałych wskutek nawalnych opadów atmosferycznych w dniu 18.09.2017 r. wraz z kosztami robót koniecznych do wykonywania w celu przeciwdziałania skutkom takich wydarzeń w przyszłości. Adres: ul. Zajchowskiego Nr 12 82-300 Elbląg Inwestor: Gmina Miasto Elbląg ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg Zamawiający informuje, że przedmiar robót stanowi ZAŁĄCZNIK NR 8 do SIWZ. 2. PROJEKTY: 1)DOKUMENTACJA TECHNICZNO – KOSZTORYSOWA I EKSPERTYZA TECHNICZNA Dot. stanu technicznego elementów budynku po silnych opadach deszczu i wylaniu rzeki Kumieli w dniu 18.09.2017 Rodzaj opracowania: Ocena stanu istniejącego elementów budowlanych i podanie rozwiązania docelowej ikwidacji skutków i przyczyn Adres obiektu: Szkoła Podstawowa nr 16 82-300 Elbląg, ul Sadowa 2 2)Ekspertyza stanu technicznego z oszacowaniem strat powstałych w skutek nawalnych opadów atmosferycznych w dniu 18.09.2017r. wraz z ujęciem kosztów robót koniecznych do wykonania w celu przeciwdziałania skutkom takich zdarzeń w przyszłości. Przedszkole Nr 23,82-300 Elbląg, ul.Płk Dąbka Nr 49 3)Ekspertyza stanu technicznego z oszacowaniem strat powstałych wskutek nawalnych opadów atmosferycznych w dniu 18 .09 .2017r. wraz z ujęciem kosztów robót koniecznych do wykonania w celu przeciwdziałania skutkom takich zdarzeń w przyszłości. Przedszkole Nr 4,,82-300 Elbląg, ul.Szczecińska Nr 30. 4)Ekspertyza stanu technicznego z oszacowaniem strat powstałych wskutek nawalnych opadów atmosferycznych w dniu 18 .09 .2017r. wraz z ujęciem kosztów robót koniecznych do wykonania w celu przeciwdziałania skutkom takich zdarzeń w przyszłości. Przedszkole Nr 29,82-300 Elbląg, ul.Armii Ludowej 5a. 5)DOKUMENTACJA TECHNICZNO – KOSZTORYSOWA I EKSPERTYZA TECHNICZNA Dot. stanu technicznego elementów budynku po silnych opadach deszczu i wylaniu rzeki Kumieli w dniu 18.09.2017 Rodzaj opracowania: Ocena stanu istniejącego elementów budowlanych i podanie rozwiązania docelowej ikwidacji skutków i przyczyn Adres obiektu: Szkoła Podstawowa nr 15 82-300 Elbląg, ul Modlińska 39 6)Opracowanie strat powstałych wskutek nawalnych opadów atmosferycznych w dniu 18.09.2017 r. dla obiektu ZST w Elblągu – ul. Grottgera 71”. RODZAJ OPRACOWANIA KOSZTORYS OBIEKT BUDYNEK ZST W ELBLĄGU BRANŻA KOSZTORYS ADRES OBIEKTU ELBLĄG UL. GROTTGERA 71 INWESTOR URZĄD MIASTA W ELBLAGU 7)DOKUMENTACJA TECHNICZNO – KOSZTORYSOWA I EKSPERTYZA TECHNICZNA Dot. stanu technicznego elementów budynku po silnych opadach deszczu i wylaniu rzeki Kumieli w dniu 18.09.2017 Rodzaj opracowania: Ocena stanu istniejącego elementów budowlanych i podanie rozwiązania docelowej likwidacji skutków i przyczyn Adres obiektu: Gimnazjum nr 6 82-300 Elbląg, ul Rawska 3 8)Ekspertyza stanu technicznego z oszacowaniem strat powstałych wskutek nawalnych opadów atmosferycznych w dniu 18.09.2017 r. wraz z ujęciem kosztów robót koniecznych do wykonania w celu przeciwdziałania skutkom takich zdarzeń w przyszłości. Szkoła Podstawowa Nr 12 im.Michała Kajki w Elblągu 82-300 Elbląg, ul. Zajchowskiego 12 B. SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót „Usuwanie szkód powstałych w wyniku zdarzeń noszących znamiona klęski żywiołowej, które wystąpiły 18 września 2017 r. w Elblągu w wyniku nawalnych opadów atmosferycznych” OBIEKTY: „Remont Szkoły Podstawowej Nr 16 przy ul. Sadowej w Elblągu”, „Remont Przedszkola Miejskiego Nr 23 przy ul. płk. Stanisława Dąbka w Elblągu”, „Remont Przedszkola Miejskiego Nr 4 przy ul. Szczecińskiej w Elblągu”, „Remont Przedszkola Miejskiego Nr 29 przy ul. gen. Władysława Andersa w Elblągu”, „Remont Szkoły Podstawowej Nr 15 przy ul. Modlińskiej w Elblągu”, „Remont Zespołu Szkół Technicznych przy ul. Artura Grottgera w Elblągu”, „Remont Gimnazjum Nr 6 przy ul. Rawskiej w Elblągu”, „Remont Szkoły Podstawowej Nr 12 przy ul. Wojciecha Zajchowskiego w Elblągu”, BRANŻA: konstrukcyjno – budowlana INWESTOR: Gmina Miasto ELBLĄG ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa, o której mowa w sekcji II.4) pkt 3 lit. A. poz. 2 ogłoszenia oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, o których mowa w sekcji II.4) pkt 3 lit. B. ogłoszenia zawarte są w ZAŁĄCZNIKU NR 9 do SIWZ. 4. Wymagania i warunki wykonania zamówienia. 1)Wykonawca musi przewidzieć wszelkie czynności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z zakresem prac i warunkami ich wykonania. 2)Oferta musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia wynikające wprost z przedmiarów robót, jak również nieujęte w przedmiarach robót, a niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj.: (dostawa wody, usuwanie ścieków, wywóz śmieci, oświetlenie, zasilanie w energię elektryczną, itp.), koszty wywozu i utylizacji odpadów powstałych w wyniku realizacji robót. 3)Wykonane roboty rozliczane będą obmiarem powykonawczym, tj. za wykonane roboty Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ustalone w następujący sposób: a.dla pozycji ujętych w kosztorysie ofertowym, dla których ilość wykonanych jednostek przedmiarowych nie ulegnie zmianie w stosunku do pierwotnie ujętych w kosztorysie ofertowym, zgodnie z kosztorysem ofertowym, b.dla pozycji ujętych w kosztorysie ofertowym, dla których ilość wykonanych jednostek przedmiarowych zmniejszy się lub zwiększy w stosunku do pierwotnie ujętych w kosztorysie ofertowym, zgodnie z obmiarem powykonawczym, z zastosowaniem cen jednostkowych z kosztorysu ofertowego, c.za roboty niewykonane, objęte kosztorysem ofertowym oraz Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia wynagrodzenie nie przysługuje. 4)W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu aktualnej polisy ubezpieczeniowej obejmującej odpowiedzialność cywilną z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej lub użytkowania mienia, związanej z przedmiotem zamówienia (OC deliktowo-kontraktowa) oraz ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej na okres od dnia rozpoczęcia do dnia ukończenia robót, przedłużony o jeden miesiąc, obejmującego: a)ubezpieczenie robót, urządzeń i sprzętu budowlanego i dostaw do wysokości 100% umownego wynagrodzenia. Polisy muszą obejmować odpowiedzialność Wykonawcy i Zamawiającego. 5)W przypadku wygrania przetargu Wykonawca opracuje w uzgodnieniu z Inspektorem nadzoru robót budowlanych szczegółowy harmonogram rzeczowo-finansowy robót oddzielnie dla każdego z zadań i przedłoży go Zamawiającemu do zatwierdzenia w terminie 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. Roboty będą realizowane na terenie funkcjonujących placówek oświatowych, w związku z tym harmonogramy robót budowlanych muszą być zatwierdzone przez Użytkownika – Dyrektora poszczególnej placówki oświatowej. 6)Złom pochodzący z rozbiórek stanowić będzie własność Zamawiającego. Inne materiały pochodzące z rozbiórek, które można w jakikolwiek sposób odzyskać, wykorzystać lub zbyć stanowić będą własność Zamawiającego i od jego decyzji zależeć będzie, czy te materiały zatrzyma. Wykonawca zobowiązany będzie do przechowywania tych materiałów i w razie dyspozycji o niezatrzymywaniu ich przez Zamawiającego do ich wywiezienia i utylizacji na własny koszt. 7)Wykonawca zobowiązany będzie do przetransportowania i zmagazynowania odpadów powstałych w wyniku realizacji robót, w miejscu unieszkodliwiania odpadów oraz udokumentowania sposobu ich zagospodarowania. 8)W przypadku składania zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia ich w formie zgodnej ze wzorami zawartymi w ZAŁĄCZNIKU NR 7 do SIWZ. 9)Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił Zamawiającemu na wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia gwarancji jakości. Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji jakości dla robót budowlanych wynosił co najmniej 36 miesięcy licząc od daty odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego odbioru robót. Okres gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę będzie jednym z kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 10)Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108, z późn. zm.) a.obsługa urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego, b.wykonywanie pozostałych prac budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przez cały okres wykonywania tych czynności w ramach zamówienia. 5. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 143a – 143d ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość zawarcia przez Wykonawcę umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców należnych im za wykonane roboty za uprzednim wyrażeniem zgody na zawarcie takiej umowy przez Zamawiającego. 8. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 9. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. 10.Zamawiający informuje, że jeżeli powierzenie wykonania części zamówienia na roboty budowlane podwykonawcy nastąpi w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany będzie zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający informuje, że powyższe zasady nie będą miały zastosowania wobec dalszych podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 30 000,00 złotych (słownie: trzydzieści tysięcy złotych), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 13 1030 1218 0000 0000 9030 1632 Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) należy zdeponować w sekretariacie Referatu Księgowości Jednostki Budżetowej w Departamencie Skarbnika Miasta Urzędu Miejskiego w Elblągu. 2.Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy. 3.Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4.Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. dokumenty stanowiące dowód, w szczególności zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów Uwaga: a)dokumenty mają określać w szczególności: -zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, -sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, -zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, -czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą, b)zobowiązanie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. 2. oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; Uwaga: a)Wykonawca przedmiotowe oświadczenie przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, b)wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje, potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, c)oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ, d)w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach