Przetargi.pl
Usuwanie szkód spowodowanych wichurą w dniu 23 lipca br. na drogach powiatu rawickiego

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 63-900 Rawicz, ul. Podmiejska 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5453474
  • Data zamieszczenia: 2009-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Podmiejska 10 10
    63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie
    tel. 065 5453474
    REGON: 41110357800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ogloszenia.propublico.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego nie posiadająca osobow. prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie szkód spowodowanych wichurą w dniu 23 lipca br. na drogach powiatu rawickiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usuwanie szkód spowodowanych wichurą w dniu 23 lipca br. na drogach powiatu rawickiego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część (zadanie)stanowi: 1)Usuwanie zniszczonych gałęzi z drzew przy użyciu podnośnika koszowego Wspólny Słownik Zamówień: 77341000-2 Opis: Szacunkowa ilość drzew, z których usuwane będą zniszczone gałęzie: 390 szt. Ilość ta może ulec zmianie. Oferent podaje cenę jednostkową. Prace należy wykonać zgodnie z SST D-01.02.01.13 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 2) Ścinanie zniszczonych drzew Wspólny Słownik Zamówień: 77211400-6 Opis: Szacunkowa ilość wyciętych drzew o średnicy: 36-45 cm : 13 szt. 46-55 cm : 30 szt. 56-65 cm : 51 szt. 66-75 cm : 16 szt. powyżej 76 cm : 3 szt. Łącznie : 113 szt. Ilości te są szacunkowe i mogą ulec zmianie. Oferent podaje cenę jednostkową. Prace należy wykonać zgodnie z SST D-01.02.01.13 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3)Karczowanie pni drzew z odwiezieniem na odległość 20 km Wspólny Słownik Zamówień: 77211400-6 Opis: Szacunkowa ilość wykarczowanych pni drzew: 46-55 cm : 34 szt. 66-75 cm : 36 szt. Łącznie : 70 szt. Ilości te są szacunkowe i mogą ulec zmianie. Oferent podaje cenę jednostkową. Prace należy wykonać zgodnie z SST D-01.02.01.13 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4) Wywóz gałęzi na odległość do 20 km Wspólny Słownik Zamówień: 60100000-9 Opis: Szacunkowa ilość wywiezionych gałęzi: 280 mp Ilość ta może ulec zmianie. Oferent podaje cenę jednostkową. Prace należy wykonać zgodnie z SST D-01.02.01.13 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5) Zasypanie ziemią wyrw po karczowaniu pni (transport do 10 km) Wspólny Słownik Zamówień: 60100000-9 Opis: Szacunkowa ilość ziemi wykorzystanej do zasypania wyrw po karczowaniu pni drzew: 92 m3 Ilość ta może ulec zmianie. Oferent podaje cenę jednostkową. Prace należy wykonać zgodnie z SST D-01.02.01.13 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6) Frezowanie pni drzew Wspólny Słownik Zamówień: 77211400-6 Opis: Szacunkowa ilość sfrezowanych pni drzew: 46-55 cm : 14 szt. 66-75 cm : 15 szt. Łącznie : 29 szt. Ilości te są szacunkowe i mogą ulec zmianie. Oferent podaje cenę jednostkową. Prace należy wykonać zgodnie z SST D-01.02.01.13 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 7) Remont nawierzchni bitumicznej Wspólny Słownik Zamówień: 45233142-6 Opis: Remont nawierzchni bitumicznej dróg dotyczy uszkodzonej nawierzchni po wywrotach drzew, spowodowanych wichurą. Zakres prac obejmuje: - cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na głębokość do 5 cm, - mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grub. 4 cm, - rozebranie nawierzchni z tłucznia gr. 15 cm mechanicznie, - wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszyw łamanych gr. 20 cm - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych gr. 5 cm (w-wa wiążąca), - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych gr. 4 cm (w-wa ścieralna), - załadowanie i wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki Zgodnie z SST n-ry: D-00.00.00, D-01.02.04.21, D-01.02.04.22, D-04.04.02.12, D-05.03.05.12, D-05.03.05.26 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773410002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Sytuacja podmiotowa wykonawcy -wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych 2) Akceptacja warunków umowy - oferent parafuje wszystkie strony umowy jako znak akceptacji warunków w niej zawartych 3) Potencjał techniczny i ekonomiczny - oferent posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty - wypełniony formularz oferty, 2) Kosztorys ofertowy / formularz cenowy - wypełniony kosztorys ofertowy / formularz cenowy Wykonawcy z cenami jednostkowymi na poszczególne usługi 3) Oświadczenie z art.22 ust. 1 pkt. 1-3 i art.24 - oświadczenie wykonawcy, że spełnia wymagania art.22 ust. 1-3 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Ustawy 4) Wykaz personelu - wykaz osób biorących udział w realizacji zamówienia ze wskazaniem ich wykształcenia, kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia 5) Wzór umowy - parafowany wzór umowy, 6) Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 7) Aktualny odpis z właściwego rejestru - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach