Przetargi.pl
Usuwanie szkód po nawalnych deszczach w Nadleśnictwie Limanowa, III postępowanie

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Limanowa ogłasza przetarg

  • Adres: 34-600 Limanowa, ul. Kopernika
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 183 372 116 , fax. 183 372 218
  • Data zamieszczenia: 2019-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Limanowa
    ul. Kopernika 3
    34-600 Limanowa, woj. małopolskie
    tel. 183 372 116, fax. 183 372 218
    REGON: 35054563600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krakow/nadl_limanowa/zamowienia_publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie szkód po nawalnych deszczach w Nadleśnictwie Limanowa, III postępowanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest „Usuwanie szkód po nawalnych deszczach w Nadleśnictwie Limanowa, III postępowanie”. 2. Przedmiot zamówienia szczegółowo przedstawiono w załączonych przedmiarach robót (załączniki nr. 9 do SIWZ), dla każdej z dróg przeznaczonych do remontu, z trzech leśnictw (dalej części zamówienia). 3. Zamówienie podzielono na 3 części: Cz.1. Usuwanie szkód po nawalnych deszczach w leśnictwie Jaworz (Załącznik 9.1 do SIWZ); • Droga na Załpę, Nr inwentarzowy: 220/469; • Droga na Rozpite, Nr inwentarzowy: 220/709; • Droga Sarczyn, Nr inwentarzowy: 220/710; Cz.2. Usuwanie szkód po nawalnych deszczach w leśnictwie Ostra (Załącznik 9.3 do SIWZ); • Droga stokowa 11/II, Nr inwentarzowy: 220/415; Cz.3. Usuwanie szkód po nawalnych deszczach w leśnictwie Kiczora (Załącznik 9.5 do SIWZ); • Droga nr 1/I, Nr inwentarzowy: 220/100; • Droga nr 9b, Nr inwentarzowy: 220/102; • Droga nr 8, Nr inwentarzowy: 220/108; • Droga "Popieliska", Nr inwentarzowy: 220/467; • Droga "Na Nową Polanę", Nr inwentarzowy: 220/625. 4. Obowiązujący słownik CPV: 45233142-6 – Roboty w zakresie naprawy dróg; 45233141-9 – Roboty w zakresie konserwacji dróg. 5. Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie: części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Wskazanie takie należy umieścić na formularzu ofertowym. W przypadku braku wskazania w ofercie podwykonawstwa wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie. 6. Zamawiający określa następujące wymagania o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP związane z realizacją zamówienia, dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 poz. 108, z późn. zm.). Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę przez cały okres realizacji zamówienia osoby wykonujące czynności w przedmiocie kierowania robót z uprawnieniami drogowymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 600,00 zł na całość zamówienia z czego wpłata na poszczególne części wynosi: • Część I (Jaworz) – 400,00 PLN (czterysta złotych 00/100) • Część II (Ostra) – 300,00 PLN (trzysta złotych 00/100) • Część III (Kiczora) – 1900,00 PLN (jeden tysiąc dziewięćset złotych 00/100) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). 3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BGŻ BNP Paribas S.A. Oddz. Limanowa, nr rachunku: 41 2030 0045 1110 0000 0163 2750 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na: „Usuwanie szkód po nawalnych deszczach w Nadleśnictwie Limanowa, III postępowanie” Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie tj. do dnia 20.08.2019 r. do godziny 9:00, zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 PZP. 5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 20.08.2019 r. do godziny 9:00, w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 2). Wadium musi zabezpieczać ofertę na daną część zamówienia przez cały okres związania ofertą. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia, 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP . 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona (art. 89 ust 1 pkt 7b ustawy PZP). 8. Zwrot / zatrzymanie wadium odbywać się będzie na zasadach określonych w ustawie PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ); 2) kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z przedmiarem robót; 3) oświadczenia podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wg. załącznika nr. 7); 4) w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika, oraz w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach