Zarząd Dróg Miejskich ogłasza przetarg
- Adres: 59220 Legnica, ul. Wojska Polskiego
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 768 523 483 , fax. 768 523 478
- Data zamieszczenia: 2016-11-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich
ul. Wojska Polskiego 10
59220 Legnica, woj. dolnośląskie
tel. 768 523 483, fax. 768 523 478
REGON: 39027809000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usuwanie skutków powypadkowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usuwanie skutków powypadkowych i innych zdarzeń losowych powodujących zagrożenie bezpieczeństwa ruchu drogowego, na wszystkich drogach publicznych w granicach administracyjnych miasta Legnicy oraz drogach wewnętrznych będących własnością Gminy Legnica. 1.1.Wykonawca zobowiązany jest do: a) pełnienia dyżuru przez 24h/dobę przez wszystkie dni tygodnia, w tym także w święta oraz inne dni ustawowo wolne od pracy, b) podjęcia działań niezwłocznie po uzyskaniu zgłoszenia z: ZKOC, Rejonowego Stanowiska Kierowania w Legnicy, Policji, Straży Pożarnej, Straży Miejskiej, Zarządu Dróg Miejskich, c) neutralizacji substancji ropopochodnych i innych płynów eksploatacyjnych stosowanych w pojazdach. Materiały i środki, w tym przede wszystkim sorbenty, a także inne środki niezbędne do usunięcia występujących zagrożeń, zakupione we własnym zakresie, d) usuwania innych zagrożeń występujących na drogach a zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego, z zastosowaniem materiałów zakupionych we własnym zakresie, e) zbierania, magazynowania i pozbywania się zebranych oraz zużytych materiałów zgodnie z przepisami ustaw o ochronie środowiska i odpadach. 1.2 Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia następujących prac: 1)Usuwanie oleju, paliw, płynów eksploatacyjnych pochodzących z instalacji samochodowych i znajdujących się na jezdni a zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego wraz z oznakowaniem drogowym miejsca zdarzenia /plamy na jezdni/. 2) Usuwanie wszystkich części samochodowych, materiałów rozrzuconych na jezdni oraz usuwanie oleju, paliw, płynów eksploatacyjnych pochodzących z instalacji samochodowych wskutek kolizji i wypadków drogowych powodujących zagrożenie w ruchu drogowym wraz z oznakowaniem drogowym miejsca zdarzenia / usuwanie skutków wypadku/. 3) Usuwanie z jezdni wszystkich materiałów typu: żwir, beton, itp., wynikających ze zdarzeń losowych w tym także spowodowanych przez nieznanych sprawców a zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego, przy właściwym oznakowaniu drogi. 4) Zmiany organizacji ruchu - zamknięcia drogi lub wyłączenie z ruchu odcinka jezdni - przy zdarzeniach losowych i innych zagrożeniach łącznie z katastrofami komunikacyjnymi w porozumieniu z ZDM, zarządcą ruchu - Prezydentem Miasta Legnicy - i KMP w Legnicy. 5) Awaryjne usuwanie lub montowanie uszkodzonych znaków drogowych oraz uzupełnienie brakujących krat na wpustach deszczowych 6) Awaryjne oznakowanie zapadnięć jezdni /oznakowanie do 10 dni/. 7) Awaryjna likwidacja zapadnięć jezdni z użyciem odpadu asfaltowego lub asfaltu na zimno (do 0,5m2). 8) Awaryjne usuwanie drzew lub konarów, gałęzi drzew – zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego. 9) Inne prace na drogach wynikających z konieczności zapewnienia bezpieczeństwa. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90200000-9
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 24.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia cztery tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie czystości płyty Rynku
Dodano: 2020-02-19 - Utrzymanie czystości na obiektach mostowych
Dodano: 2020-01-07 - Utrzymanie płyty Rynku i ulic przyległych
Dodano: 2019-01-10 - Utrzymanie czystości płyty Rynku w 2019 r
Dodano: 2018-12-07 - „Utrzymanie czystości na obiektach mostowych ” w 2018 r.
Dodano: 2017-12-19 - Utrzymanie czystości płyty Rynku w 2018 r
Dodano: 2017-12-08 - Utrzymanie czystości na obiektach mostowych w 2017 r
Dodano: 2016-12-28 - Usługi w ramach zadania: Utrzymanie czystości płyty Rynku.
Dodano: 2016-11-29