Przetargi.pl
Usuwanie skutków nagłych zdarzeń na drogach wojewódzkich administrowanych przez ŚZDW Kielce z podziałem na zadania częściowe

Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg

  • Adres: 25-602 Kielce, ul. Jagiellońska
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 347-04-71,80,81,90,91 , fax. 041 347-04-70
  • Data zamieszczenia: 2020-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich
    ul. Jagiellońska 72
    25-602 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 347-04-71,80,81,90,91, fax. 041 347-04-70
    REGON: 12757400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szdw.kielce.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie skutków nagłych zdarzeń na drogach wojewódzkich administrowanych przez ŚZDW Kielce z podziałem na zadania częściowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje wykonanie czynności polegających na likwidowaniu skutków nagłych zdarzeń drogowych na odcinkach dróg wojewódzkich znajdujących się w administrowaniu Zamawiającego w ilości nie większej niż 50 zdarzeń na każde z zdań częściowych, obejmujących usuwanie z pasa drogowego w szczególności: a) szkła, części pojazdów, opon i innych odpadów powstałych wskutek kolizji i wypadków drogowych, b) plam oleju, substancji ropopochodnych i innych płynów eksploatacyjnych pochodzących z wyposażenia pojazdów, c) pozostałości stałych lub ciekłych ładunków, przewożonych przez uczestników ruchu, d) innych przeszkód stanowiących zagrożenie dla ruchu. zgodnie z ofertą Wykonawcy oraz według zasad określonych w SST. 2. Zamawiający zastrzega prawo opcji według poniższych zasad: a) Zamawiający zakłada możliwość zwiększenia ilości interwencji o 30% w stosunku do ilości określonej w SST. b) Usługa objęta prawem opcji będzie realizowana w terminie realizacji umowy. c) Przesłanki uprawniające do skorzystania z prawa opcji: Zwiększenie liczby zdarzeń na drogach ponad ilości wskazane w SST skutkujące koniecznością zwiększenia przez Zamawiającego wezwań do usunięcia szkód. d) Realizacja zakresu zamówienia objętego opcją nie powoduje zmiany umowy. e) Warunkiem uruchomienia zamówienia objętego opcją jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie (np. wystawienie pisemnego zlecenia na zakres dostaw objętych opcją), przy czym Wykonawca jest zobowiązany do jego wykonania. f) Opcja ma charakter fakultatywny, co oznacza, iż w razie nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wykonanie tego zakresu zamówienia. Brak złożenia przez Zamawiającego oświadczenia wyraźnie wyrażającego jego wolę w tym zakresie, powoduje, że Wykonawca zwolniony jest z wykonania zamówienia opcjonalnego. g) Podstawą do ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy za usługi zlecone w ramach opcji będą ceny jednostkowe określone w kosztorysie ofertowym dla danego okresu rozliczeniowego oraz rzeczywiste ilości zrealizowanych interwencji w ramach opcji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90722200-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną