Przetargi.pl
Usuwanie skutków klęsk żywiołowych-etap I - remont płyty boiska wraz z bieżnią oraz remont obiektu dla sportowców na działce nr 1147/11 w Muszynie przy ul. Słonecznej

Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna ogłasza przetarg

  • Adres: 33-370 Muszyna, Rynek 31
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 4714009 , fax. 18 4777921
  • Data zamieszczenia: 2013-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna
    Rynek 31 31
    33-370 Muszyna, woj. małopolskie
    tel. 18 4714009, fax. 18 4777921
    REGON: 49189306100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muszyna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie skutków klęsk żywiołowych-etap I - remont płyty boiska wraz z bieżnią oraz remont obiektu dla sportowców na działce nr 1147/11 w Muszynie przy ul. Słonecznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: Usuwanie skutków klęsk żywiołowych-etap I - remont płyty boiska wraz z bieżnią oraz remont obiektu dla sportowców na działce nr 1147/11 w Muszynie przy ul. Słonecznej 2.Zakres prac obejmuje: W ramach remontu budynku przewiduje się wykonać prace na podstawie przedmiaru robót w szczególności polegające na; a.Wymianie skrzydeł drzwiowych oraz wymianie ościeżnic drzwiowych - 21,62 m2 b.Wymianie stolarki okiennej - 7,483 m2 c.Wymianie wykładziny ściennej z płytek oraz paneli PVC - 227,502 m2 d.Wymianie posadzki z płytek wraz z podłożem cementowym i izolacją - 156,322 m2 e.Wymianie tynków po zerwanych okładzinach ściennych - 227,502 m2 f.Wymianie podłoża betonowego pod warstwy posadzkowe - 78,279 m2 g.Wymianie izolacji przeciwwilgociowej i cieplnej podłoży - 156,322 m2 h.Wymianie wylewek cementowych zbrojonych - 156,322 m2 i.Wymianie posadzek z płytek ceramicznych - 156,322 m2 j.Wymianie zawilgoconego poszycia ścian drewnianych wraz z izolacją cieplną - 178,397 m2 k.Wymianie izolacji cieplnej stropu wraz z płytami gipsowo-kartonowymi na ruszcie - 13,88 m2 l.Wymianie izolacji cieplnej pod pokryciem dachowym z wymianą pokrycia dachowego - 156,412 m2 m.Wymianie elewacji budynku - 290,171 m2 n.Wymianie rur spustowych i rynien dachowych - 38,52 m W ramach remontu płyty boiska przewiduje się wykonać prace polegające na; a. Zebraniu wierzchniej zamulonej warstwy ziemi - 1204,64 m3 b. Wymianie nawierzchni bieżni z mączki ceglanej - 1645,388 m2 c. Wymianie i udrożnienie sieci drenarskiej - 260 mb d. Nawiezienie wierzchniej warstwy ziemi, a następnie obsianie jej trawą - 10934,156 m2 Szczegółowy zakres robót określają załączniki do SIWZ tj. specyfikacja techniczna i przedmiary robót. Założenia: 1.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za działania lub zaniechania podmiotów, którym zleca wykonanie części przedmiotu niniejszej umowy. 2.Wykonawca będzie odpowiedzialny za całokształt robót objętych zadaniem zgodnie z zawartą umową. 3.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. 4.Wykonawca wykona przedmiot umowy na własny koszt i na własne ryzyko, zgodnie z podpisaną umową. 5.Wykonawca robót nie może w żadnym przypadku działać na szkodę Zamawiającego. 6.Wykonawca zobowiązuje się do ochrony informacji uzyskiwanych i przekazywanych Zamawiającemu w związku z realizacją umowy, których ujawnienie mogłoby zaszkodzić interesom Zamawiającego. 7.Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: a)przejęcie terenu budowy. b)prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy zgodnie ze sztuką budowlaną oraz z aktualnie obowiązującymi normami, prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi i innymi obowiązującymi przepisami. c)utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, usuwania i składowania wszelkich urządzeń pomocniczych i zbędnych materiałów, odpadów i śmieci oraz niepotrzebnych urządzeń prowizorycznych, utrzymania porządku na terenie budowy. d)zabezpieczenie i oznakowanie prowadzonych robót oraz dbanie o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji zadania. e)zapewnienie wykonywania robót przez pracowników posiadających wymagane kwalifikacje, pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. f)zapewnienie wykonywania robót za pomocą sprzętu, materiałów i urządzeń spełniających wymagania norm technicznych, przy zachowaniu warunków BHP, ochrony p.poż. oraz warunków wymaganych przez Prawo Budowlane, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót. g)ochrona i zabezpieczenie własnego mienia znajdującego się na placu budowy. h)ochrona i zabezpieczenie materiałów i sprzętu dostarczonych przez Zamawiającego. i)ubezpieczenie budowy,terenu od ryzyka utraty lub uszkodzenia przedmiotu umowy. j)zagospodarowanie terenu budowy na własny koszt, w tym zabezpieczenia dostawy mediów oraz ponoszenia kosztów tych mediów, w tym w szczególności: -doprowadzenie wody i odprowadzenie ścieków, -zasilanie energią elektryczną, -łączność telefoniczną, -tymczasowe drogi dojazdowe na plac budowy, -inne niezbędne elementy zaplecza i usługi z tym związane, k)wykonanie zabezpieczenia (na czas realizacji robót i docelowo) istniejących urządzeń technicznych i znaków geodezyjnych w obrębie realizacji robót l)prowadzenie dziennika budowy i udostępniania go Zamawiającemu oraz upoważnionemu pracownikowi Zamawiającego, celem dokonywania wpisów i potwierdzeń. m)zapewnienie obsługi geodezyjnej niezbędnej do wykonania przedmiotu umowy w tym wyznaczenia geodezyjnych granic nieruchomości objętych zamówieniem. n)prowadzenie dokumentacji fotograficznej obrazującej przebieg realizacji robót z uwzględnieniem specyfikacji robót. o)likwidacja placu budowy i zaplecza własnego niezwłocznie po zakończeniu robót budowlanych, a przed dokonaniem odbioru końcowego oraz przywrócenie i uporządkowanie zajętego i przyległego terenu do stanu co najmniej sprzed realizacji robót budowlanych w tym wykonanie rekultywacji oraz odtworzenie naruszonej szaty roślinnej i geologicznej oraz ewentualne odtworzenie chodników wraz z nawierzchnią dróg dojazdowych (obszary uszkodzone w trakcie realizacji robót). p)wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z kompletem atestów, certyfikatów i deklaracji zgodności na wbudowane materiały i urządzenia. q)przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi zamontowanych systemów i urządzeń. 8.Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy przy zastosowaniu materiałów i urządzeń odpowiadających co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz wymaganiom Zamawiającego. 9.Wykonawca gwarantuje dostarczenie na własny koszt materiałów pomocniczych do zabezpieczenia elementów budowy. 10.Wykonawca zapewni we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów, w tym także budowlanych (śmieci, gruz i inne). 11.Po wykonaniu przez Wykonawcę robót objętych niniejszą umową Zamawiający dokona ich odbioru. Celem odbioru jest sprawdzenie należytego wykonania tych robót, tzn. w szczególności zgodnie z Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, przy uwzględnieniu wszystkich pozycji wynikających z przedmiaru robót. Przy odbiorze robót może uczestniczyć Inspektor Nadzoru Inwestorskiego. 12.Wykonawca gwarantuje wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującym na terytorium Polski prawodawstwem oraz regułami wynikającymi z Prawa Zamówień Publicznych. 13.Podpisanie przez strony Końcowego Protokołu Odbioru uważa się za termin wykonania robót. Jeżeli w trakcie odbioru zostaną ujawnione wady przedmiotu odbioru lub jego niekompletność, strony wpiszą je do Końcowego Protokołu Odbioru i wyznaczą termin do ich usunięcia. W takiej sytuacji za dzień końcowego odbioru przyjmuje się dzień, w którym strony podpisały Protokół Odbioru Usunięcia Wad. 14.Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu, nie później niż wraz z pisemnym zgłoszeniem gotowości do odbioru końcowego następujące dokumenty: a)komplet dokumentacji budowlanej o której mowa w art. 3 ust.13 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. Nr 243 poz.1623 z późniejszymi zmianami) - dalej PB b)dokumentację powykonawczą wykonaną zgodnie z art. 3 pkt. 14 PB wraz z kompletem atestów, certyfikatów i deklaracji zgodności na wbudowane materiały i urządzenie oraz dokumentację fotograficzną - opatrzoną datą i opisem, obrazująca przebieg realizacji robót z uwzględnieniem specyfikacji robót. W/wym. dokumentacja ma stanowić komplet celem uzyskania odpowiedniego pozwolenia na użytkowanie. 15.Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania, zgodnie z technologią robót określoną Polską Normą oraz Warunkami Technicznymi Odbioru Robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 25 000 zł; słownie dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100. 2.Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: 35 8809 0005 2001 0000 0648 0003 z dopiskiem: wadium dla przetargu Usuwanie skutków klęsk żywiołowych-etap I - remont płyty boiska wraz z bieżnią oraz remont obiektu dla sportowców na działce nr 1147/11 w Muszynie przy ul. Słonecznej 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty. 7.Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muszyna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach