Przetargi.pl
Usuwanie pojazdów z ulic miasta Włocławek oraz ich przechowywanie na parkingu strzeżonym zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym z podziałem na 2 zadania

Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Zielony Rynek 11/13
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 4144000 , fax. 54 4144257
  • Data zamieszczenia: 2014-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek
    ul. Zielony Rynek 11/13 11/13
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 4144000, fax. 54 4144257
    REGON: 91086691000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie pojazdów z ulic miasta Włocławek oraz ich przechowywanie na parkingu strzeżonym zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym z podziałem na 2 zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W zakres usług będących przedmiotem zamówienia wchodzi usuwanie i przechowywanie pojazdów wszystkich typów oraz przekazywanie, na wniosek Zamawiającego, do recyklingu pojazdów porzuconych, usuwanych z dróg leżących na terenie miasta Włocławek w trybie art. 50a i 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (j. t. Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm.), zwanej dalej Ustawą, z możliwością składania ofert częściowych na poszczególne zadania: Zadanie 1 - Usuwanie pojazdów z ulic miasta Włocławek oraz ich przechowywanie na parkingu strzeżonym, zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym - wszystkich bez względu na masę całkowitą, z wyłączeniem pojazdów przewożących materiały niebezpieczne. Zadanie 2 - Usuwanie pojazdów z ulic miasta Włocławek oraz ich przechowywanie na parkingu strzeżonym, zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym - wszystkich bez względu na masę całkowitą, przewożących materiały niebezpieczne. Usunięcie pojazdu z drogi odbywać się będzie zgodnie z zasadami sztuki i przy ścisłym przestrzeganiu zasad bezpieczeństwa i przepisów prawa. Co najmniej będziemy mieli do czynienia z holowaniem, o którym mowa w art. 31 ust. 3 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (j. t. Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.), zwanej dalej Ustawą, to jest holowaniem pojazdu w sposób wykluczający potrzebę kierowania nim lub użycia hamulców (np. gdy unieruchomione są koła pędne i spoczywają na urządzeniu holowniczym). Do holowania pojazdów winien być wykorzystywany sprzęt specjalistyczny przeznaczony do tego rodzaju zadań z uwzględnieniem zasady, iż rzeczywista masa całkowita pojazdu holowanego nie może przekraczać rzeczywistej masy całkowitej pojazdu holującego. Przechowywanie pojazdów winno się odbywać na parkingu strzeżonym, odpowiednio ogrodzonym, oświetlonym oraz monitorowanym. Pojazdy uszkodzone winny być zabezpieczone w sposób niezagrażający środowisku, a jednocześnie tak, by ich stan nie ulegał znacznemu pogorszeniu poprzez parkowanie. Parking winien posiadać odpowiednią liczbę miejsc, która pozwoli na swobodne przechowywanie powierzonej liczby pojazdów. Wykonawca będzie zobowiązany do realizowania przedmiotu zamówienia 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu. W zakres usługi będącej przedmiotem zamówienia tj. usunięcia i przechowywania pojazdu wchodzi, w szczególności: - dojazd do miejsca zdarzenia w granicach administracyjnych miasta, w celu zrealizowania każdej dyspozycji usunięcia pojazdu oraz bez względu na warunki pogodowe, - sporządzenie szczegółowej dokumentacji fotograficznej każdego pojazdu aparatem cyfrowym przed jego załadunkiem - co najmniej cztery zdjęcia z każdej strony pojazdu a w przypadku gdy pojazd posiada uszkodzenia - również zdjęcia tych uszkodzeń, - wyciąganie pojazdu spoza jezdni o ile jest to konieczne w celu usunięcia pojazdu z miejsca zdarzenia, - załadunek, rozładunek oraz inne czynności związane z załadunkiem i wyładunkiem pojazdu, - uprzątnięcie miejsca zdarzenia z części, przedmiotów i płynów pochodzących z uszkodzonych pojazdów (z wyjątkiem konieczności użycia specjalistycznego sprzętu znajdującego się w pojazdach do tego przystosowanych, np. Straży Pożarnej), - holowanie (holowanie pojazdu w sposób wykluczający potrzebę kierowania nim lub użycia hamulców), przewóz pojazdu na parking Wykonawcy, - ewentualne odstąpienie od usunięcia pojazdu, na polecenie podmiotu, który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu, w przypadku ustania przyczyny jego usunięcia, - prowadzenie parkingu strzeżonego, na którym będą przechowywane pojazdy, - umożliwienie osobom upoważnionym, w szczególności przedstawicielom Zamawiającego, do dokonywania oględzin na terenie parkingu zabezpieczonego pojazdu, - umożliwienie osobom upoważnionym, w szczególności przedstawicielom Zamawiającego, kontroli pracy Wykonawcy na każdym jej etapie, w tym warunków przechowywania pojazdów, - zabezpieczenie pojazdu i części pojazdu przed jego uszkodzeniem, zniszczeniem, kradzieżą w czasie transportu oraz przechowywania na parkingu a także, w przypadku pojazdów uszkodzonych, zabezpieczenie ich przed działaniem czynników pogodowych, - przechowywanie w zabezpieczonym pomieszczeniu wyposażenia pojazdu, części lub innych elementów zabezpieczonego pojazdu, które zostały oddzielone od pojazdu i mogłyby ulec zniszczeniu lub zaginięciu w miejscu do przechowywania pojazdów, - informowanie osoby uprawnionej do odbioru pojazdu o wysokości opłat i procedurach związanych z odbiorem pojazdu z parkingu oraz przekazanie mu ulotek informacyjnych i instrukcji postępowania otrzymanych od Zamawiającego, a jeśli Wykonawca posiada stronę internetową, to również umieszczenie na niej ww. ulotek informacyjnych i instrukcji postępowania - wydanie lub przekazanie pojazdu, - recykling pojazdu usuniętego w trybie art. 50a Ustawy, po upływie okresu przechowywania, określonego przepisami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501181109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie: 1) dla zadania nr I: 4.000,00 złotych, 2) dla zadania nr II: 300,00 złotych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wloclawek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach