Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg
- Adres: 63-600 Kępno, ul. Kościuszki
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 62 782 89 00 , fax. 62 782 89 01
- Data zamieszczenia: 2019-06-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
ul. Kościuszki 5
63-600 Kępno, woj. wielkopolskie
tel. 62 782 89 00, fax. 62 782 89 01
REGON: 25085772900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatkepno.pl,
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usuwanie pojazdów z terenu powiatu kępińskiego oraz ich przechowywanie na parkingu strzeżonym - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Usuwanie pojazdów z terenu powiatu kępińskiego oraz ich przechowywanie na parkingu strzeżonym zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, według podziałów na pakiety określone w załączniku do siwz PN:” Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ, tj.: Pakiet I- Usuwanie pojazdów z terenu powiatu kępińskiego Pakiet II Przechowywanie pojazdów na parkingu strzeżonym Zaleca się aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być przydatne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 3. Wymagania stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy pzp dotyczące zatrudnienia 1) Zgodnie z art. 29 ust. 3a – Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018r. poz. 917 z późn. zm.). 2) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę pracowników bezpośrednio wykonujących usługi w zakresie: Usuwania pojazdów z terenu powiatu kępińskiego oraz ich przechowywanie na parkingu strzeżonym. 3) W okresie realizacji niniejszego zamówienia wykonawca lub podwykonawca obowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę pracowników bezpośrednio wykonujących usługi w zakresie Usuwania pojazdów z terenu powiatu kępińskiego oraz ich przechowywanie na parkingu strzeżonym. 4) Po zawarciu umowy a przed przystąpieniem do realizacji robót Wykonawca w terminie do 5 dni licząc od podpisania umowy zobowiązany jest, do przedłożenia Wykazu pracowników wykonujących w/w usługi oraz oświadczenia, że osoby te będą zatrudnione na umowę o pracę w trakcie realizacji zamówienia. 5) Nieprzedłożenie wykazu pracowników oraz oświadczenia o których mowa powyżej, lub przedstawienie oświadczeń niekompletnych w wyznaczonym terminie (pracowników wykonujących wskazane czynności), na umowę o pracę może być podstawą do odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn lezących po stronie Wykonawcy oraz naliczenia kar umownych, określonych w projekcie umowy do niniejszego postępowania. 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli zatrudnienia osób przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę. 7) Zamawiający może odstąpić od tego wymogu, jeżeli Wykonawca wykaże, że nie zostały spełnione przesłanki do zatrudnienia tych osób na podstawie stosunku pracy wynikających z kodeksu pracy Zamawiający oświadcza, iż w zakresie wykonywania umowy, nie występują czynności których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 – Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r. poz.917, z pozn. zm) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50118110-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie pakietu nr I – warunek zostanie spełniony w przypadku posiadania przez wykonawcę aktualnej licencji na wykonywanie transportu drogowego rzeczy lub zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego– zgodnie z ustawą z dnia 06 września 2011r, o transporcie drogowym (tj Dz. U.z 2019r, poz. 58 z późn. zm.)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, oraz braku podstaw do wykluczenia Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert następujące oświadczenia: Oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, ze Wykonawca : 1) spełnia warunki udziału w postępowaniu – Załącznik nr 3 do SIWZ 2) nie podlega wykluczeniu Załącznik Nr 4 do SIWZ 2. Oświadczenia, o których mowa powyżej Wykonawca jest zobowiązany złożyć w formie pisemnej wraz z Ofertą. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w oświadczenia muszą dotyczyć każdego z Wykonawców i winny być złożone przez każdego z nich odrębnie. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w ust. 1. 4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informację, że wobec podwykonawcy nie zachodzą podstawy do wykluczenia z postępowania w oświadczeniu o którym mowa w ust. 1. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5ustawy pzp., przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 p.z.p.. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Treść oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w informacja musi dotyczyć każdego z Wykonawców i winna być złożona przez każdego z nich odrębnie). 6. Uwaga!!! Oświadczenia nie należy składać w raz z ofertą ponieważ w pierwszej fazie ofertowania Wykonawca nie zna uczestników procedury, a co za tym idzie nie wie w stosunku do kogo miałby składać przedmiotowe oświadczenie. 7.Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp. 8. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postepowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdy etapie postepowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, ze nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, ze złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 9.Zamawiający zgodnie z art. 24 aa p.z.p. w pierwszej kolejności dokona oceny ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu . 10. Po badaniu ofert pod katem spełnienia przesłanek odrzucenia oraz po wstępnej weryfikacji oświadczeń dotyczących spełnienia warunków oraz braku podstaw do wykluczenia, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego na podstawie art. 26 ust. 2 p.z.p. składa następujące oświadczenia i dokumenty:
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług holowania i parkowania do celów procesowych z podziałem na 3 części
Dodano: 2023-08-30 - Usuwanie pojazdów z drogi oraz prowadzenie parkingu strzeżonego zgodnie z art. 130a ustawy - Prawo o ruchu drogowym
Dodano: 2021-02-08 - Usuwanie pojazdów z drogi oraz prowadzenie parkingu strzeżonego zgodnie z art. 130a ustawy - Prawo o ruchu drogowym.
Dodano: 2020-12-29 - Usuwanie pojazdów z dróg miasta Poznania na mocy art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym
Dodano: 2020-12-11 - Usuwanie pojazdów z dróg miasta Poznania w 2021 r. na mocy art. 130a PRD
Dodano: 2020-11-02 - Usuwanie pojazdów z dróg miasta Poznania na mocy art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym
Dodano: 2020-10-27 - Usuwanie pojazdów z dróg miasta Poznania na mocy art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym
Dodano: 2019-10-21 - Świadczenie usług w zakresie holowania i parkowania pojazdów i części zabezpieczonych do celów procesowych przez wybrane jednostki Policji woj. wielkopolskiego
Dodano: 2019-06-14 - Świadczenie usług polegających na usuwaniu i przechowywaniu na parkingu strzeżonym pojazdów z terenu Powiatu Ostrowskiego, usuniętych w trybie art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 r., poz. 1990 ze. zm.)
Dodano: 2019-03-28 - Świadczenie usług w zakresie parkowania i holowania pojazdów i części zabezpieczonych do celów procesowych przez wybrane jednostki organizacyjne Policji woj. wielkopolskiego.
Dodano: 2018-10-12